2. leht 9-st
Postitatud: 14 Apr 2010 22:11
Postitas Toivoku
Tubli, ei sobi see toonklaas kuidagi, ka enda omal alguses tahtsin panna toonklaasi ,kuid ilma toonita on ikka ilusam ja puhtam

Postitatud: 14 Apr 2010 22:45
Postitas ander
Nagu näha siis see haruldase varustusega auto läks vähemalt õigele inimesele
Piltidelt tundub,et kardinaid pole sellel ja ilma pakett aknata ka ? Enamus lisad vist aga olemas.
Toonklaasi kohapealt sellisel vanemal autol oleks muidugi parem kui seda poleks,enda autol aga oli ostes olemas ning pole viitsinud ära ka kiskuma hakata.
Kus kandis see auto üldse liigub/liikuma hakkab
Neid õigeid highline võib vist eestis ühekäe sõrmedel kokku lugeda.
Postitatud: 15 Apr 2010 07:06
Postitas nuga
Kardinad on tegelikult algselt olemas olnud - tagumine kardinaring oli kõigil highline'del. Praeguseks on üks suur kardin üldse kaduma läinud ja kolmnurgakardinatel on kinnitused katki.
Samas hoian praegu pöidlaid pihus, äkki õnnestub ühest allikast kardinaring hankida.
Pakettaknaid pole jah, minu meelest hakati neid alles veidi hiljem pakkuma. Olen mõelnud, et mõned uuema aja lisad võiks ju salamisi külge pookida, ehk see poleks eriti suur patt. Näiteks pakettaknad, PDC ja softclose pagass.
Postitatud: 15 Apr 2010 16:50
Postitas Smurff
Kui pakettklaasiga auto on, siis pole tooni vajagi, sest kahe klaasi peegeldus töötab kuidagi nii, et sisse vapsee ei näegi...isegi kui tavaline, läbi paistev klaas on. Mina oma autol olen läinud ka just seda teed. Saatus juhatas minuni auto, millel olid pakettklaasid olemas ja kõik õnneks terved. Kardinate olemas olu oli ka minu autol olemas, kuid nendest alles oli vaid üks väike kolmnurk ja seegi puretud. Õnnestus leida taga küljekardinate komplekt, kuigi suhteliselt kirve hinnaga - aga parem ikka kui tüki haaval (4400.- ) UM-ist osta

Ja no pakettklaaside ja kardinaga võib juba president rahuliku südamega autos taga sees istuda, ilma, et teda tänavalt märgataks
Muideks pakettklaasi lisamine ei ole teab mis kerge töö, sest välja arvatud see, et aknarenn on teine, on ka uks ise hoopis teine maailm. Aga koos terve uksega pakett lisa külge kruvida ei tohiks olla probleem.
Postitatud: 15 Apr 2010 16:58
Postitas nuga
Jah, ise mõtlesingi, et pakettide hankimiseks võtta kogu kupatus koos uksega ja PDC hankimiseks andurid koos stange ja juhtmepuuga.
Tagumiste kardinate juurde tagasi tulles, kas teadsite, et e32'le sai ka riidest kardinaid. Hiljuti jäi mobiles üks 750 silma, millel olid taga riidest kardinad ja esitiibadel olid lipu kinnitused. Küllap siis oli endine diplomaatilise korpuse auto.

Postitatud: 15 Apr 2010 19:24
Postitas Smurff
Jah, sellised asjad on sellel mudelile olemas küll jah. Tean, et neid pandi päris palju Panzeri versioonile külge, kuigi tavalisele sai ka kindlasti neid tellida. Noh ja tegelikult on veel ja veel kraami, mis nn "peidetud menüüst" veel lisaks sellele mudelile tuleb

Automaatne põhja alune kustutus süsteem, nn bulletproof tires, 3 cm paksused klaasid, faxi masin, 1,5 cm terasest põhi, soomustatud uksed koos peidetud automaadi laske avadega ja mõned asjad veel lisaks. Ütleme nii, et highline-st edasi veel arenemis ruumi on

Postitatud: 18 Apr 2010 11:39
Postitas nuga
Soomustatud versioon on samas veidi teine suund. Tulekustutid, kuulikindel kabiin, laskeavad - luksusliku hõngu loomisele need eriti kaasa ei aita
Samas need riidest kardinad olek küll parajalt
freaky lisa
Teen lähiajal ka turuteema alla postituse, milliseid detaile mul konkreetselt vaja oleks. Mitte et ma loodaks siit foorumist neid kõiki leida aga mine sa tea. Samas on ka hea kui on list pidevalt silme ees.
Postitatud: 18 Apr 2010 13:39
Postitas nuga
Üks põhjus miks auto siiamaani ooteseisundisse jäänud on see, et EDC amordid on läbi. Ühelt poolt ei tahaks kindlasti EDC'st loobuda ja vahetada neid tavaliste amortide vastu. Teiselt poolt läheks kõigi nelja amordi väljavahetamine uute vastu hullumeelselt kalliks. Tellida saab neid vaid UM'st ja tagumised maksavad suurusjärk 15K/tk ja esimesed 10K/tk. Eestist kasutatud aga KORRALIKKE leida on lootusetu, ebay's pole ka nagu vanema tüübi EDC amorte silma jäänud. Muide, 05/1990 muutus EDC amortide konstruktsioon - vanematel läheb pistik amordi varre külge, uuemal on püstaku allosas sellised spetsiifilised "kopsikud".
Praegu ainuke realistlik variant oleks leida saksast enne 05/1990 toodetud eksemplar, millel on amordid heas korras. Selle peaks saama kätte odavamalt kui UM'st uus amordiring tellida
Linnalegendina liigub ringi ka jutt, et keegi kolja kuskil garaažides taastab neid, aga sellest poleks ka mulle eriti abi, sest ühel esimesel on vars kõver ja tagumised on juba tavaliste nivookate vastu vahetatud.
Vanema EDC amordi tunneb ära selle järgi, et pistik on üleval:
Taga samamoodi:
EDC juhtlüliti ise asub ASC lüliti all keskonsoolis. Valida saab režiimi Sport ja Komfort vahel. Antud pilt on vahetult peale ostu tehtud ja siin on ASC ja EDC lülitite asetused vahetusse läinud:

Postitatud: 18 Apr 2010 13:52
Postitas lamp
mis amorditesse puutub siis kuulu järgi kuskil eesti ka keegi kolja teeb seda, samas on lähim bilsu labor riias kes taastab tehase kavliteediga amorte (ega b8 ju keegi ei raatsi ära vista), tsikkli amorte ju ka taastatkse, samas, ei tea min eil konkreetselt kulub, aga taastajad pigaldavad uued klapid sisse ja see on töö mida näpu otsas ei tee, bilsu edasimüüja (Teeme Varuosad oü) saad uurida kus riia mehed pesa onteinud
Postitatud: 18 Apr 2010 14:03
Postitas nuga
No ma ju räägin, et mul on ainult üks EDC amort alles, mida õnnestuks reaalselt taastada

Tagumised amordid on valed ja ühel esimesel on vars kõver. Originaal EDC'd on minu mäletamist mööda sachs'i toodang. Lamp, kui viitsid uurida, kas sachs'i kanalite kaudu oleks neid võimalik saada?
Postitatud: 18 Apr 2010 19:04
Postitas V2ike_Suur
Kuna enamik on EDC nagunii tavaliste vastu vahetanud peaks ju neid kasutatud EDC-sid kommiraha eest saadaval olema küll. Selliseid, mida siis n.ö. Kolja kätte taastamiseks viia.
Postitatud: 18 Apr 2010 19:32
Postitas zius
Enamik EDC amortte on leidnud tee prügikasti. Aga lohutuseks Nugale, et E30le maksab esimene EDC amort 30k/tk ja tagumine 8500k/tk.
Postitatud: 18 Apr 2010 19:59
Postitas Toivoku
Mulk terve ring autol all aga ei saa eriti hästi aru kuidas see töötab, siin keegi oskab seletada? mul nimelt uue kooli süsteem.
Postitatud: 18 Apr 2010 22:11
Postitas nuga
Postitatud: 18 Apr 2010 22:28
Postitas Toivoku
Suurimad tänud, nüüd on võimalus lahkama hakata kui auto tagasi tuleb

Postitatud: 18 Apr 2010 22:34
Postitas Smurff
Nuga, muideks pakettklaasiga ja tavaliseklaasiga ustel on ikka vahe sees
http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/S ... oor_brake/
Postitatud: 19 Apr 2010 10:20
Postitas lamp
5k kopikatega oleks amordi hind
Postitatud: 19 Apr 2010 11:02
Postitas nuga
Lamp, räägime sel teemal privaatselt edasi
Jätkan juttu autotelefoni teemal. Minu autosse oli tehase poolt paigaldatud
Siemens C2 telefon, mis töötas c-netz süsteemis. See oli siis meie mõistes siis nagu NMT-süsteemi telefon. D-netz (meie mõistes GSM) ilmus alles 90-ndate alguses ja arvatavasti mingi ajal siis muudeti juba saksas ka minu auto telefonisüsteem ära. Paraku oli telefonisüsteemist minu kätte jõudes alles vaid käputäis läbilõigatud juhtmeid ja mingi aluse moodi asi keskkonsoolis, mis lubas arvata, et seal resideerus kunagi telefon:
Selle pealt on puudu hoidik antud
skeemil detail nr. 6. Kui keegi teab vihjata kust sellist leida võib, siis oleksin väga tänulik.
Vahepeal õnnestus hankida ka enam-vähem ajastusse sobiv motorola poolt toodetud telefonisüsteem:
Paraku on telefonisüsteemist veel puudu antenn, nii et tööle polegi ma seda veel proovinud panna. Iseenesest on osadel highline mudelitel telefonitoru ka tagumise käetoe sees. Samuti peaks olema võimalik panna 2 toru tandemina tööle. Seega kui leian veel ühe toru, siis võiks ju ära proovida

Postitatud: 19 Apr 2010 14:20
Postitas meelis k
Kas selle autoprojekti vajamineva lisavarustuse hulka kuulub ka autojuht?
Imelik oleks ju sul esiistmel selle autoga kulgeda

.
Postitatud: 19 Apr 2010 14:22
Postitas nuga
Jah, see oleks piinlik... nagu oleks ise autojuht
Aga küll juhi leiab, ma usun et vabatahtlikest puudust ei tule
