1. leht 2-st
Keretööd e23-le!!!
Postitatud: 04 Juul 2006 19:38
Postitas Impsionu
Esialgu uurin kas siin keegi teeb ise või on head tuttavat kes teeks, ja kui hulluks see hind kujuneb jne.
katus on kõige probleemsem, aga vast mitte midagi hullu, siis veel esi tiivad ja tagant kere alt natuke. Arvan et sellise aastaarvu kohta polegi väga palju teha, kõige suurem mure on siiski see et värv on matt ja vajaks värskendust, nii et andke aga tulla
Kui keegi hakkab huvi tundma, siis võin vajadusel kõige hullematest kohtadest ka pilti teha
Nii uuringust sai selline lugu, et nüüd oleks vaja kiiremaskorras(talveks) mees kes tahaks(viitsiks) teha seda tööd. Kuna soetasin omale igapäevaliikuri, siis nüüd saaks asja kohe ette võtta.
Postitatud: 04 Juul 2006 19:49
Postitas tanele28
Omadest kogemustest või öelda et e23mel suhteliselt palju varjatud kohti mis üsna hästi mädanevad näiteks esitiibade alused osad ja tulemüüri ja lanzekate ühendukoht ja ka üsna kindlalt tõstekohad.
Pead autot näitama muidu hinda ei oska keegi öelda ja pealegi tööde käigus võib hind muutuda just nende varjatud kohtade pärast mis võivad olla üsna töömahukad.
Muidu siit foorumist soovitaks sulle sellist foorumi kasutajat nagu Tõnis.
Postitatud: 04 Juul 2006 20:23
Postitas enthusiast
Ise Tõnise juures veel midagi teinud pole, aga temaga tutvumisel jättis väga asjaliku ja usaldusväärse mulje ja keretööde ning värvimise muredega sügisel/talvel pöördun kindlasti tema poole, soovitan ka sul sama teha, vältimaks ebameeldivusi nagu minul juhtus juhuslike soss-seppadega.

Postitatud: 04 Juul 2006 20:26
Postitas Impsionu
Lansekad on ok, tulemüüri ei tea, aga tiivad on küll seestpoolt väljapoole roostetanud ja juhipoolsel juba ka auk sees, nii et eks ikka tööd jagub, ma võin autot näidata igakell kui oleks keegi kes kindlasti tahab teha ja mõistlikku tasu küsib, ning teeb samas ka talutava kvaliteediga... Tõsiasi on muidugi tavaliselt see et kui odav tegija siis ka kehvem kvaliteet aga siis võtkakski sellise variandi mis oleks kõige mõistlikum, ehk kuldne keskmine
Tõstekohad on muidu ka päris tugevad, üleüldse on põhi minu silmaga vaadataes täitsa hea kohe

Postitatud: 04 Juul 2006 20:36
Postitas tanele28
Impsionu kirjutas:Lansekad on ok, tulemüüri ei tea, aga tiivad on küll seestpoolt väljapoole roostetanud ja juhipoolsel juba ka auk sees, nii et eks ikka tööd jagub, ma võin autot näidata igakell kui oleks keegi kes kindlasti tahab teha ja mõistlikku tasu küsib, ning teeb samas ka talutava kvaliteediga... Tõsiasi on muidugi tavaliselt see et kui odav tegija siis ka kehvem kvaliteet aga siis võtkakski sellise variandi mis oleks kõige mõistlikum, ehk kuldne keskmine
Tõstekohad on muidu ka päris tugevad, üleüldse on põhi minu silmaga vaadataes täitsa hea kohe

Kas oled tiiva maha võtnud ja vaadand mis seal all toimub?
Kui tiivas auk sees siis ma arvan et seal all ka midagi head pole samas võin ka eksida.
Kvaliteedist rääkides siis odavalt saab tehtud küll aga iseasi kui kauaks ja kas on mõttet ühte asja 10korda teha kui ühekorra ja korralikult?
Eriti veel siis kui auto üleni värvimine ette võtta mis ikkagi üsna kallis töö, poleks eriti tore kui rooste ennast värskest värvist läbi sööb.
Kui plaanis selle autoga kauem sõita siis eelista pigem kvaliteeti hinnale
Postitatud: 04 Juul 2006 20:36
Postitas Impsionu
Juhuslike sosseppadega on ka minul kahjuks juba kokkupuuteid, mis läks väga kulukaks, tegu oli siis mu eelmise bmw-ga, milleks oli valge 325i e30, töö oli suhtkoht odav, aga siiski kvaliteet oli kohati väga mage kahjuks, nii et üritan ise ka sellist asja vältida.
No plaane ei tea iial ette, kui kauaks auto mulle jääb ma mõtlen, aga tahaks ikka jah et asi oleks ühekordne ja korralik, päris sente ma lugema ei hakkaks, ikka mõistuse piires

Aga jah tiib pole veel maha käinud, aga teen pildid hullematest kohtadest ja eks siis selgub. Üleni ei tahaks muidu värvidagi, aga no arvan et seda pole enne tehtud ja kui värv on sel autol 20 aastat vana ja temaga on talvel ka sõidetud siis jah...

Postitatud: 04 Juul 2006 21:24
Postitas enthusiast
No plaane ei tea iial ette, kui kauaks auto mulle jääb ma mõtlen
Ma eriti ei mõtleks...sellised hästi hoitud ja kikkis haid ei ole müügiks
Ikka investeeri ja püüdle perfektsuse poole ja jäta see masin endale...tal hing sees.....minu arvamus

Postitatud: 04 Juul 2006 21:45
Postitas Impsionu
Tean jah, ja tunnen ka et tal on hing sees

aga kuna ta oleks mul aastaringseks liikuriks siis natuke kurb niimoodi raisata, aga samas kui samalajal koguaeg teda hooliklalt hooldan vast polegi asi nii hull, garaažist ka ära ei ütle siuke liikur muidugi, mis mul puudub

Ühesõnaga, oleks mul teda kahju müüa, aga iial ei või teada mis elu ette toob

Postitatud: 04 Juul 2006 21:51
Postitas enthusiast
Läheb OT-iks...aga siiski
Proovi teda mitte raisata talvel, mina näiteks seda viga enam ei tee, olgu või tuli p....s
Ehk õnnestub sul midagi kõrvale soetada...mida iganes siis

Postitatud: 04 Juul 2006 22:00
Postitas Impsionu
Läheb jah teemast mööda, aga pole hullu, ootan siiski ka veel pakkumisi ja üldse ideid selle liikuri ilusamaks/paremaks muutmise osas
Ja nii palju selle teise liikuri osas et seljuhul oleks kindlasti vaja garaaži mida mul hetkel ei ole kuskilt tulemas kah, aga jah eks ma annan endast parima, et mitte teda eriti rüüstada...
Postitatud: 04 Juul 2006 22:12
Postitas enthusiast
Ja nii palju selle teise liikuri osas et seljuhul oleks kindlasti vaja garaaži
Nu tingimata pole vajalik kui võimalust garaazi üürida pole....sebi korralik kate autole, töötle võibolla eelnevalt korrosioonisurmadega ning tõsta pukkidele auto ja võib vanake täitsa sul, näiteks hoovinurgas puhata. Pea-asi, et see, kurivaim sool jaole ei saa
Muidugi kui sõitma hakkad kevadel/suvel uuesti..... läbi talv seisnud masinaga, siis probleeme jagub, aga ei midagi ületamatut.
Postitatud: 05 Juul 2006 18:27
Postitas Impsionu
Mõned pildid kohtadest kust rooste on kõige hullem ja mis välja paistavad.

Katuse luugi äär

Katuse luuk

katuse luuk

tagumine ratta koobas

tagant ukse juurest alt

esi tiib

teiseltpoolt tagumise ukse juurest alt äär

teine tiib
Postitatud: 26 Juul 2006 20:16
Postitas Impsionu
Tõstaks siis asja uuesti esile...
Väga suur tahtmine oleks semsotil rooste ussike ära kaotada.
Muidugi on fakt see et asi peaks hakkama toimuma peale kokkutulekut, aga see ongi kohe möödas, ja kõik foorumlased sinna nagunii ei kogune, nii et pean ikka kaagutama siin oma teemat
Ise annaks ka abistava käe kui peaks tööks minema, päris pudrunäpp ei ole ja võti püsib pius küll

Postitatud: 19 Sept 2006 23:47
Postitas Impsionu
Postitatud: 01 Okt 2006 22:15
Postitas Impsionu
Kuna keegi siin eriti aktiivselt sellele teemale ei reageeri, ja täna õeldi mulle selline summa ka ette mis võttis põlvest nõrgaks, siis tekkis korraks loobumise mõte.
Siiski ei anna veel alla, ja upitan teemat.
Postitatud: 02 Okt 2006 21:45
Postitas rean
Tean ühte seppa! Kes kohe praegu hakkab vahetama auto täiesa pikkuses karbid (2x) tagumised tiivaääred: sisemised kui ka välimised tiivaääred! ..värvi alla läheb alumine ring ja tagumised tiivad! Teeb seda tööd 6000 ..pluss varuosad ja värv! ..ümmarguselt 10 000.- (tõõ on päris mahukas!)
Postitatud: 02 Okt 2006 22:52
Postitas Ihv
minu autot keevitati tartu 4 päeva (karbid, tagumised tiivaservad, esimesed tõstekohad, esitiibade alused (päris suures mahus, põhim amordipüstakutest mõlema poole reisija jalgadeni), esiuste alumised osad (peaaegu liistuni, ukse põhjad painutati kuskil pingis plekist uus), pagassi põhja natuke jms...
ikka väga palju tööd oli ja mina olen kvaliteediga rahul (märkuseks neile, kes mu auto eel- ja värvitööd on näinud - see on tõesti jube ja ei tasu järeldada, et ma kehva tööga rahul oleksin

) mingi krundi vms moodi asja ja mastiksi pani ka keevitatud kohtadele peale...
tööraha 2300 kr
ilmselt on küll hinnad tõusnud (astra karpide ja tagumiste tiivakaarte vahetuse eest tahtis 4k aga see sisaldas ka värvimist niiet tegelt hea hind (tema värvimise kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda kuna pole näinud)
numbrit kahjuks alles ei ole aga asukohta tean ja garaaziukse kohal tal nr ka kirjas..
Postitatud: 03 Okt 2006 16:21
Postitas rean
..seega on leitud korralik hai-keevitaja!
..lõpp hea..kõik hea! ..nii, et tõõsse!
Postitatud: 03 Okt 2006 16:22
Postitas rean
..seega on leitud korralik hai-keevitaja!
..lõpp hea..kõik hea! ..nii, et tõõsse!
Postitatud: 16 Okt 2006 13:17
Postitas jan
rean kirjutas:..seega on leitud korralik hai-keevitaja!
..lõpp hea..kõik hea! ..nii, et tõõsse!
Äkkist valgustad siis kuidas kvaliteet ja palju küsib!?
Ise tean,et alla 12 000 ei värvi metallikut keegi korralikult.
Tallinnas värviakse metallikut alates 18 000-24 000.-
Mul lähevad töösse uued tiivad,2xküljekarbid, 4xuksealused, 2xkoopaääred ja uus värv selga,vahetusplekid 3000-5000.-, töö ja värv 15 000.- kokku ligi 18 000-20 000.-
See on hetkel veel normaalne summa!