

Tegu siis e28 kerepeal 528i ga, passis tootmisaastaks 86a. aga vin näitab 84a. 10 kuu.
Selle auto ostsin siis Taneli käest, esialgu oli plaanis natuke nipetnäpet nokkida ja teiseks pereliikuriks teha. Aga nooh läks nagu alati, nipetnäpet tegemistest sai jälle üks projekt

Kõigepealt siis läbis kere väikse uuenduse. uued karbid, koopaäär, tagumised nurgad, põhja serv, ukse alumised ääred, uued tiivad (minujaoks uued), igasugu suured antenniaugud kinni keevitatud ja kuna auto oli eelnevalt esiotsa paar pauku saanud ning spetsialistid taastanud, siis tuli väike kerevenitus ka teha. Nina oli viltu ja lanserid tulemüüri küljest lahti murdunud, selle tulemusel ka need kohad läbi roostetanud.
Paar pilti ka plekitööst:









Siis sai natuke puhastatud ning pahtliga mässatud:











jne.
Kuna juba nina venitamiseks mootor maas oli, siis sai selle seisukord ka hinnatud. Surved olid liiga erinevad ja kui viimati mootorit töös kuulsin, siis oli see töö ikka väga ebaühtlane ja valus kõrvale kuulata. Seega läks moto laiali








Ja otse loomulikult läksid uued tihendid ning uued mootori-kasti tugipadjad ja igasugu gardaani vahemuhvid laagrid. Mõni pilt ka alles jäänud:



Um st sai mõni uus lõdvik ja kummipuks ka pritsele tellitud, vanad olid juba suht mitteusaldusväärse välimusega:



Uued tolmukaitse plekid ka jäid UM näppu:

Ja kuna üks tagumine vedru oli pooleks ja vedrusid paaris vahetatakse, siis mõtlesin juba kõik uued vedrud panna, ka ette. aga kui juba vedrudega mässama hakata võiks ka uued amordid panna. Tegin siis väikse tellimude bilsteini tehasesse





Praegu käib kerge pidurite uuenduskuur:



Sisuks on plaan panna üks tore M sisu, see praegu veel lõplikult puhastamatta, aga sügisest üks pilt jäänud kui kuuriall vedeles:

Praegu siis auto ootab lõppviimistlust (alusvärvi ja värvi), sinna peaks nädala jooksul saama. Mootor ootab mahlade sisse panekut, radika külge monteerimist ja väljalaskesüsteemi paigaldamist. Veermikus on ka veel mõned jubinad puudu, plaan siis kõik välja vahetada, ei ole mõtet paari vana pulka uute vahele ussitama jätta.
Nüüd läks vist natuke pikaks see postitus, järgmises proovin väikese ülevaate auto varustustasemest anda
