1. leht 2-st

Postitatud: 19 Veebr 2006 19:45
Postitas Sander
www.hot.ee/ioo/karpad.jpg

kolle koos karpadega myygis,yliharuldane asi mu meelest,peaks istuma 320 peale?


http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=

Postitatud: 20 Veebr 2006 16:32
Postitas sysi
See kolle koos karpadega on müüdud (käisime nugaga kalal :lol: ). Ja see Viljandis pakutud 323i on samuti müüdud (ei tea kellele).

Postitatud: 20 Veebr 2006 21:28
Postitas Ruut
sysi kirjutas:See kolle koos karpadega on müüdud (käisime nugaga kalal :lol: )
:evil: ma just tahtsin ise küüned sellele taha ajada. arvatavasti saite soodsalt.

Postitatud: 20 Veebr 2006 23:00
Postitas Arvo
Ruut kirjutas: :evil: ma just tahtsin ise küüned sellele taha ajada. arvatavasti saite soodsalt.

:? :) Samad mõtted olid ka siinpool olgugi, et otseselt hetkel neid ühegi mootori külge kruvida ei ole. Aga millega siis täpsemalt on tegemist ja kui saladus pole siis huvitaks ka palju selliste rariteetide eest küsitakse?

Postitatud: 21 Veebr 2006 00:02
Postitas sysi
Soodsalt saadud jah, hinda siiski ei ütle :P
Millega täpsemalt tegu, selgub hilisema analüüsi käigus, täna polnud aega.

Ma olen veel eriti rõõmus, et õnnestus saada e21 esimesed täiesti kabedad originaalmatid 8)

Postitatud: 21 Veebr 2006 15:31
Postitas madis
Nuga sai oamle ühe hea MK Webri karpa siin koodid olemas ja peaks selgeks saama mis mudeliga tegu. Meil omal galeriis kõik head asjad olemas.

Pilt

Postitatud: 21 Veebr 2006 18:05
Postitas nuga
Päris see asi ei ole, millele Madis viitas.
Tegemist siis Dellorto DRLA 40 downdraft karpadega. Kollektor on spetsiaalselt bmw väikeste portidega m20 mootori (e21'l kasutatud) jaoks valmistatud, aga kahjuks ei suutnud selle tootjat tuvastada.
Mõned pildid kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 21 Veebr 2006 22:04
Postitas Arvo
8) toredad asjad aga nende õige häälestus ja sünkroniseerimine võib alguses paras PITA olla.
Nüüd tuleks sul otsida veel nii umbes 300 durationiga nukkvõll, close ratio kast, kaanele veidike portimistöid ja rohkem vist polekski tarvis :D

Edit: selle pildi peal paistab küll sama karpakomplekt olevat, tootjat pole seal ju märgitud.

Postitatud: 21 Veebr 2006 22:23
Postitas Ruut
Veel natuke on tarvis - madalam ja jäigem vedru ning vastav amort.
Ja siis tahaks seda kooslust näha ka kusagil sihipäraselt kasutusel, mitte niisama lahtise katusega linna vahel kruisimas :wink:

Postitatud: 21 Veebr 2006 22:50
Postitas nuga
Jajaa, aga te unustasite hartge torukollektori :D

Postitatud: 21 Veebr 2006 22:53
Postitas nuga
Arvo kirjutas:8) toredad asjad aga nende õige häälestus ja sünkroniseerimine võib alguses paras PITA olla.
Ma natuke uurisin, tarvikuid on sellistele karpadele õnneks saada ja isegi paar raamatut dellorto karburaatoritest on olemas...
Seega eks tuleb asi ette võtta ja endale selgeks teha.

Postitatud: 21 Veebr 2006 22:54
Postitas Ruut
ei unustanud. samuti ei unustanud LSD :)

Postitatud: 22 Veebr 2006 01:00
Postitas karu
Tsiklite karpad pannaxe vaakum kelladega paika.. ma arvan et neid saab samamoodi panna.

Postitatud: 27 Veebr 2006 10:27
Postitas nuga
Teema jätkuks tellisin endale sellise raamatu: link

28. märtsiks pidi kohale jõudma :shock:

Postitatud: 03 Mär 2006 00:22
Postitas nuga
Leidsin mobilest sellise kuulutuse: Link
Suht tuttav pilt kapoti all :twisted:

Postitatud: 03 Mär 2006 09:38
Postitas Arvo
hm, et siis kasutegur 7kw :? (orig. alpinal peaks juba sportnukk ja väljalase ka olema) Millegipärast arvasin, et annavad rohkem juurde... aga samas ka arusaadav, tegemist ju suht vanakooli tehnikaga 8)

Postitatud: 03 Mär 2006 11:04
Postitas nuga
Seal on ka kirjas, et mootor on MK-motorsordi osadega tuunitud, ehk siis sisselase ja torukollektor. MK kataloogi järgi annab selline kooslus 2,0 mootoril 149hp standardse 122hp vastu. Ehk siis 27hp võimsusekasvu, mis pole üldse paha :D

Iskiklikult ma näeks neid karpasid parema meelega 2,7L strokeri küljes, aga seda teemat tuleb veel uurida.

Postitatud: 03 Mär 2006 11:26
Postitas Arvo
Kui nii, siis teine asi, ei süvenenud eriti. Aga arvan, et lisaks torukollektorile on seal ikka täispikkuses sportsummuti (isiklikest kogemustest ei anna ainult torukollektor M20-le suurt midagi juurde)
Ega 2 liitirise tuunimine kuigi mõistlik tegevus just pole jah, iseasi kui eesmärk kuskil võistlustel kuni kaheliitriste klassis sõita.
Teoorias peaks need karpad 2,7 peale teatud mööndustega minema küll, kollektor tuleb ainult ümber (või täiesti uus) teha, 2 liitrisel kanalid ilmselt kitsamad, samas võivad karpad ise ka pudelikaelaks jääda sellise töömahu kasvuga.

Postitatud: 03 Mär 2006 11:37
Postitas nuga
Jah, siit jõuamegi sinna kõige suurema pähklini...
2,7 etal on originaalis ju need kõige väiksemad pordid. Samamoodi nagu sellel kollektoril.
Variant 1 - 2,7 põhi + e21 plokikaas. Kõik on ilusti plug'n'play, aga jah, kõrgetel pööretel ei mahu piisavalt segu enam läbi.
Variant 2 - 2,7 põhi + keskmiste portidega plokikaas. Minu loogika järgi kehvem variant, kuna klapid on ju ikka sama suured, ainult portidesse on "põis" tekitatud.
Variant 3 - 2,7 põhi (sel juhul siis e30 2,5'st tehtud) + 325i plokikaas (kõige suuremad pordid) - see nagu ei istu antud kollektoriga enam üldse ja vaevalt et kollektori avasid niipalju suurendada annab, et need plokikaane portidega istuksid.

Postitatud: 03 Mär 2006 12:07
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Aga arvan, et lisaks torukollektorile on seal ikka täispikkuses sportsummuti (isiklikest kogemustest ei anna ainult torukollektor M20-le suurt midagi juurde)
Kataloog näitab, et tagapütt on kah lisaks torukollektorile komplektis. Huvitav, kas keskmine pütt jäis siis originaal :?