1. leht 1-st

E24 Autolehes

Postitatud: 08 Veebr 2006 22:24
Postitas Ruut
Tänases Autolehes, pruugitud autode teemas, on räägitud kuuese ostust. Iga natukese aja tagant kurdetakse mootorite suurt janu. Huvitav millega võrreldes - 1,4 liitrise mikromootoriga? Üldjoontes pidavat olema soodne ost ja soovitati valida ilma roosteta eksemplar. Kas keegi on mõnda sellist Eestis müügil näinud? Muideks korralike hinnad algavad 40-50 tuh kroonist :) Huvitav kes mida korralikuks peab. Mul on jäänud mulje, et viimasel ajal sellise hinnaga müüdud eksemplarid saavad vaevaga hinde rahuldav.

Re: E24 Autolehes

Postitatud: 08 Veebr 2006 22:34
Postitas Arvo
Seda lugu veel lugenud pole aga varasemad Autolehes ilmunud bemariteemalised artikklid on üsna samas taktis olnud... ajakirjanik on ilmselt üritanud kuskilt Auto24 või SR foormist loetu põhjal mingi "keskmise väärtusega" jutu kokku panna. Välja tuleb nagu näha üsna mage jutt, mingi "soodne" auto pole vist ükski BMW kunagi olnud ja sellise raha eest on tõesti korralikku raske leida.

Postitatud: 08 Veebr 2006 22:45
Postitas Ruut
Panen siia tsitaadi, mis mulle hästi meeldis :D
"Kuna tegemist on juba väga vana autoga, mõjutab selle väljalaskeaasta hinda suhteliselt vähe, kuid vaieldamatult on tegu soodsa ostuga."

Ahjaa üks asi veel, mis silma jäi. Nagu selles rubriigis tavaks võetakse üks auto arvamusteks ja hinnanguteks. Seekord siis BMW 626 CSi aut, 1982. Huvitav, kas loo autor on palju mazdadega sõitnud?

Postitatud: 09 Veebr 2006 08:53
Postitas Jaan
Väga tore, et kirjutatakse! Teisest küljest on paha see, et kirjutavad inimesed kellel asjast udune ettekujutus.

Suur janu ja 626 :)

Jaan@kirjutaks autolehele haininast hea papi eest õigekirjas korraliku faktivigadeta sisutiheda artikli.

Postitatud: 09 Veebr 2006 09:05
Postitas Ruut
Jaan kirjutas:Jaan@kirjutaks autolehele haininast hea papi eest õigekirjas korraliku faktivigadeta sisutiheda artikli.
Ma juba ammu mõtlen, et miks mõni autoajakirja toimetaja ei ole sind ära värvanud. Ju nad ei loe siinset foorumit.

Postitatud: 09 Veebr 2006 11:32
Postitas Silwer
Oli jah natuke ebapädevalt kirjutatud. Aga nad seal autolehes arvavad et ka korraliku E30 325i saab 10-15 tuhande eest... :roll:

Mudeli ajaloos oli ka unustatud viimane facelift jne.

Aga samas tore et üldse kirjutatakse nendest autodest...

Postitatud: 09 Veebr 2006 11:35
Postitas tanele28
Palju vigu ikka sattund e24ja kohta käivasse artilisse, võiks ikka ennem omale faktid ja mudelinimed selgeks teha kui kirjutama kukkutakse :?

Postitatud: 09 Veebr 2006 12:30
Postitas kustas
Polegi mõtet nii südamesse võtta seda 626 asja, tegu lihtsalt ühe väikese kirjaveaga, mida keegi tähele ei pannud pärast. Aga see 628i on ikka üle prahi ilus ja mis mulle meeldib, on see, et tal puudub igasugune spoilerdus :D

Postitatud: 10 Veebr 2006 11:27
Postitas Jaan
Jah ega asi nüüd nii hull ka pole :)

Aga ikkagi: M635CSi ja M6. Kas ei ole siin mitte tegemist erinevate asjadega? Nagu e28 puhul - M535 on üks teema... aga M5 hoopis midagi muud?

Postitatud: 10 Veebr 2006 11:36
Postitas nuga
Jaan kirjutas:Aga ikkagi: M635CSi ja M6. Kas ei ole siin mitte tegemist erinevate asjadega? Nagu e28 puhul - M535 on üks teema... aga M5 hoopis midagi muud?
Põhimõtteliselt sama asi, aga esimene euroopa turule, teine usa turule.

Postitatud: 10 Veebr 2006 12:12
Postitas Ruut
Päris sama ta ikkagi ei olnud M6 oli lahjem, kui euro M635 (vahe ca 30hj) ja vist oli tegu erinevate mootoritega S38 vs M88.
Üks link erinevustest
http://www.bmwworld.com/models/m6.htm

Ja siin M635 kohta väheke infi
http://bmw.simline.de/a/a5.html#
Vaadake pakutavate lisade nimekirja :!: Meeldivalt lühike võrreldes tänapäeva omadega.

Postitatud: 10 Veebr 2006 13:15
Postitas Arvo
Ruut kirjutas:Päris sama ta ikkagi ei olnud M6 oli lahjem, kui euro M635 (vahe ca 30hj) ja vist oli tegu erinevate mootoritega S38 vs M88.
Mootorid on sisuliselt samad, hobujõud on ära kägistatud KAT-i ja teise ECU softiga. Muid väheoluliseid erinevusi siiski USA ja euro mudelitel on aga põhiraud on sama.
Mootori tähis M88 oli pigem jäänuk vanast mootori tähistamise koodist, mis vahetati välja kuskil 1980 aasta paiku senikehtiva vastu... millegipärast aga kasutati esimestel M-idel vana koodi, vist 86 aastal hakkati Motorspordi mootoritel kasutama S tähist.