Lugesin läbi mõlemad lood. Mulle tundub, et nimetatud skeemide põhjal võib oodata veel mitmeid selliseid lugusid ning oluliselt tõenäolisemalt on paljud inimesed "mõru pilli" alla neelanud ning kuritahtliku seltskonna nõudmiste, oma enda teadmatuse vms tõttu oma varast ilma jäänud.
Tegelikult see teema on laiem - tavalised rendigaraazhid, renditud parkimiskohad (kinnisasjana), renditud mõttelised osad kinnistust (reaalosa eluruumid), kinnistud ise jms.
Ideaalne skeemitamisvõimalus kaabakatele - üks jur isik omanik, teine "valdusfirma", kes rendib objekte edasi. Paadi ja auto puhul on vähemalt olemas register ja dokumentatsioon (iseasi, palju see aitab) ent nt sama skeemi alusel laoruumi rentides tundub, et võid oma kaubast päris kergesti ilma jääda?
Täitsa lõpp ikka kui lihtsalt võid oma varast ilma jääda
EV seadused on ikka paras kino.
Sama skeemi alusel võid ju parklas seisvast autost ka ilma jääda, kui parkla operaator rendib maad. ARK-i paberid vist pole ka eriti palju määravad, nagu loost selgus, rääkimata võltsitud ostu-müügi lepingutest ja tankistidest.
Mine või ise omale mingeid hummereid ärastama
Võtad auto jõuga tagasi lähed veel ise kinni et võõrast vara näppisid
Huvitav kas sellised tüübid oma turvalisuse pärast ei karda, nimed näod elukohad ju teada
Mulle tundub, et need omanikud on ise mökud olnud. Asi hakkas juba ju 2009 arenema ja mitu aastat ei saadud siis oma silmarõõmud üles otsida ja oma valdusesse tagasi võtta. Ise olen küll veidi rahunenum juba (vanus vist) aga igasugused helistajad ja teised "mõista andjad" oleks esimesena üles otsinud ja asjakohase info välja "pigistanud".
Tegu oli vist Haapsalu kandiga. Kui veidi küsida, oleks kindlasti ka autode asukoha kindlaks teinud, küllaltki haruldased need ju.
Kui ikka reg.tunnistuses olen mina omanik siis on mul õigus asja vallata, kasutada ja käsutada. Kui on mingid müügilepingud, kuhu ma pole alla kirjutanud, siis selleks on käekirjaekspertiis ja tõestagu, et ma olen oma vara võõrandanud. Vaidluste kestel on auto minu "hoovis", olgugi, et piiranguga sellega mistahes tehinguid teha. Pealegi, kui on regulaarselt esitatud arveid makstud, mingi märk on sellest ikka alles jäänud.
See, et reg.märgid maha kruviti on tühine asjaolu. Kindlasti on ka vanadel USA autodel paaris kohas kerenumber (WIN-kood). Kui neid autosid müüdi, oleks olnud võimalik kindlaks teha, mis asjadega on tegu, kas on arvel Eestis, kellele kuuluvad jne.
Või on need omanikud nii jõukad, et üks Imperial või El Camino siia-sinna pole väärt operatiivset tegutsemist. Ma pole ka kõige vaesem aga asi põhimõttes, ning võitleksin ka MINULE KUULUVA tõukeratta pärast nagu lõvi.
Või oli asi hirmus asjasse puutuvate "hämarate" tegelaste ees, et miks nii tagasihoidlikult tegutseti.
Ei õhuta küll vägivalda ega seaduserikkumist aga kui ühiskond, milles elame, on arenenud selliseks (või pole arenenud teistsuguseks), siis PEAB enda õiguste ja ka ÕIGLUSE kaitseks vajalikul hetkel ja vajalikul määral ka kehtivaid seaduseid rikkuma. ... Või ülekohtu allaneelama.
Aga eestis ongi ju nii, et pätt on tembel ja omanik peab siis olema kaamel ja jooksma ja tõmblema.
Mina oleksin käitunud teisiti ja võtnud kohe kasutusele "raskerelvastuse".