Küsimus siis selline ,et mis on õhulugeja tööpõhimõte ja kus kohas ta täpselt asub? Oleks kena kui saaks mõne orienteeruva pildi.
Probleem siis tegelikult selline ,et mootor käib külmastpeast nii nagu peab ,kuid soojast pärast hakkab mootor lonkama (pöörded kõiguvad),lugesin siin ühte teemat kus ühel vennal oli sama probleem ja teised pakkusid välja õhulugejat. Kui on väljapakkuda uusi ideid siis, andke tulla
Aitäh!
bmw e28 520i 85a õhulugeja
Ja tööpõhimõte on ? kusjuures 2 aastat tagasi enne kui auto seisma jäi oli sama jama, mootor hakkas soojastpärast lonkama ,sai vähe kangemat kütet sisse pandud ja probleem kadus seniks kuni auto taas peale seismist käima pandi.diagnostikas on auto ka juba käinud ,kasutult....Cardo kirjutas:Õhulugeja ei ole külameestele niisama näppimise asi.
Kõigepealt mine diagnostikasse ja jumala eest ärge keerake täiesti korras õhulugejat niisama huvi pärast sinna samusesse.
Tühikäigu mootor/klapp ei või vigane olla? Või mõnes lõdvikus mõni pragu sees, ma ei mõtle jahutusvedeliku süsteemi. ja just peale õhulugejat, või seal tühikäigu klapi juures. Et äkki külmast peast saab hakkama selle liiga suure koguse, või lisa õhuga, kuid kui mootor soe siis läheb vaja ju vähem kütust et teda töös hoida, samuti peaks ka siis vähem õhku andma.
Ma kontrolliks seda. Sest lisaõhku diagnostikas juhtmete abil teada vist ju ei sa, ainult summutist heitgaase mõõtes ja kui seda ei tehtud, siis tasub ju üle kontrollida arvan ma.
Kõige lihtsam oleks äkki nii: paned mootori tööle, ilmselt siis lased soojaks, et ta lonkama hakkaks. Siis lased sinna torudele eetrit/mootori starti/brake cleaner-it peale, kui pöörded kõiguvad(tõusevad) on kuskil mingi pragu millest saab selle kätte.
Aga ega ma teab mis geenius ka ei ole
Raimo.
Ma kontrolliks seda. Sest lisaõhku diagnostikas juhtmete abil teada vist ju ei sa, ainult summutist heitgaase mõõtes ja kui seda ei tehtud, siis tasub ju üle kontrollida arvan ma.
Kõige lihtsam oleks äkki nii: paned mootori tööle, ilmselt siis lased soojaks, et ta lonkama hakkaks. Siis lased sinna torudele eetrit/mootori starti/brake cleaner-it peale, kui pöörded kõiguvad(tõusevad) on kuskil mingi pragu millest saab selle kätte.
Aga ega ma teab mis geenius ka ei ole
Raimo.
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900
Minu auto mootor lonkab siiamaani ikka ei ole viga ülesse leidnud. Äkki see nv tuleb tuhin peale ja uurin veel seda asja. Alustuseks panin aku laadima
Arvan, et viga on kuskil tühikäigu õhu süstemis mis hoiab mootorit töös kui gaasiklapp (throttle body) on suletud. Hayensi järgi said kõik elektriga töötavad andurid ja nende suhtlemine ajuga üle kontrollitud. Kõik peaks toimima. Aga ikka keegi tuuritab koguaeg, saaks tolle venna kätte ainult
Edit: Saad tee väike test. Pigista kullinokkadega pildil nr. 11 kujutatud toru põlv kinni ja vaata mis juhtub.
Minul autol kaob pöörete kõikumine siis ära kui too voolik peaaegu kinni pigistada. Pimedaks läks täna ei jõudnud rohkem uurida.
Arvan, et viga on kuskil tühikäigu õhu süstemis mis hoiab mootorit töös kui gaasiklapp (throttle body) on suletud. Hayensi järgi said kõik elektriga töötavad andurid ja nende suhtlemine ajuga üle kontrollitud. Kõik peaks toimima. Aga ikka keegi tuuritab koguaeg, saaks tolle venna kätte ainult
Edit: Saad tee väike test. Pigista kullinokkadega pildil nr. 11 kujutatud toru põlv kinni ja vaata mis juhtub.
Minul autol kaob pöörete kõikumine siis ära kui too voolik peaaegu kinni pigistada. Pimedaks läks täna ei jõudnud rohkem uurida.
Uuri ikka edasi
Autol ka sama probleem , et pöörded kõiguvad kindlas taktis üles-alla.
Enne olid pöörded lihtsalt kõrged , vahetasin nn "pedaali" anduri teise vastu ja nii need kõikuma hakkasid . Tagasi pole viitsinud vahetada , pöördeid kõigutades pole need vähemalt nii kõrgel kui enne .
Eks mingi aeg panen kõik uued vaakum voolikud ja viin kevadel diagnosti .
Autol ka sama probleem , et pöörded kõiguvad kindlas taktis üles-alla.
Enne olid pöörded lihtsalt kõrged , vahetasin nn "pedaali" anduri teise vastu ja nii need kõikuma hakkasid . Tagasi pole viitsinud vahetada , pöördeid kõigutades pole need vähemalt nii kõrgel kui enne .
Eks mingi aeg panen kõik uued vaakum voolikud ja viin kevadel diagnosti .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a