Kaevan siis tolmu alt selle teema ka välja.
Auto on pmst. 2 aastat seisnud, küll pole aeg olnud, küll inspiratsiooni puudus ja küll raha takistuseks. Aga ega ta päris niisama ka tolmu kogunud ei ole, aegajalt on ikka inspiratsiooni puhangu hetketel pisut arendatud ka. Võtan siis enne aasta lõppu kokku mis tehtud ja panen kirja, pilte lisan mõni teine päev.
Alustaks salongi poolelt. Kõigepealt sai ajaviiteks sisu välja tõstetud ja klaasid eemaldatud. Puhastasin põrandat pisut, lisasin pigimatti. Uksepolstrid said uued katted, kulunud ja ära vajunud juhiiste uued servad (samast riidest mis uksepolstrid). Lagi sai mattmustaks värvitud ning korralikult omale kohale tagasi sätitud. Kuna pisike huvi on vahest raadiot ka kuulata ning see heli võiks kvaliteetsem olla. Nikerdasin uue tagumise aknalaua kuhu sai sobitatud kaks Pioneeri 6x9 kolmeribalised valjukad. Ette originaal kõlari kohtade peale tegin lihtsalt paksust vineerist alused ning sinna külge rändasid JBL kolmeribalised valjukad. Kogu seda kama panin juhtima ühe tagasihoidlikuma Pioneeri plaadikeerutaja. Vähemalt minu vähenõudliku kõrva jaoks on nüüd muusikat küll ja veel.
Siis jäi mingi aeg ette tagumine sild. See jäi tookord kui kiiruga ehitada sai värskendamatta. Lammutasin silla alt ära pulkadeks, tutvustasin liiva ja musta raamivärvi. Seejärel uute pukside ja laagritega kokku tagasi. Differ sai ka puhastatud ning uue õli sisse, sellel ka nüüd tiba kaubanduslikum välimus.
Kui pisut ägedamaid poognaid autoga rajal võtta sai, lõi kerge bensiini haisu ülesse. See tekitas minus puht sportlikku huvi kütusepaagi suhtes. Sikutasin selle alt ära ja nii nagu ma arvasin, tuulutus voolikute väljundkoht pisut hapu. Ei viitsinud jälle kohe raha poodi viima hakata et uut paaki osta ja nii puhastasingi vana paagi, jootsin tinaga lekkekoha, võõpasin musta värviga üle ning sai jälle hea. Kui juba paagi kallale läksin vaatasin ka kütusetorustiku üle, see ei olnud enam esimeses nooruses. Viletsate kütusetorude kõrval jäi silma veel viletsamad piduritorud põhjaall. Tegin tripi UM ja ostsin uue kütuse ning piduritorustiku ära, need nüüd juba omal kohal ka.
Mingil hetkel tekkis idee et teeks autot pisut kergemaks ning eemaldaks väheke ebavajalikku kola, mis ma sest ikka niisama kaasa tassin kui sõiduks kunagi jälle läheb. Tagant eemaldasin kärukonksu, eestpoolt rookisin kogu konditsioneeri süsteemi maha. Mõned nipetnäpet asjad veel mis ette jäid ning oligi auto küljest pea 70 kilo läinud selle kaalujälgimisega.
Peale viimast rajasõitu Raplas tekkis mootoril väike häiriv viga. Niikui mootori pöördest maha lasin, sinine pahvakas väljas. Arvatavasti küpsesid need odavad tundmatu firma klapisääre tihendid ära mis ma sinna just 1000 km tagasi kaane remondi käigus panin. Muud üle ei jäänud kui jälle mootori kallale. Võtsin riiulist ühe uue kaane, lasin korralikult lihvida, klapipesad üle lõigata, uued juhtpuksid ning soetasin Reinzi tihendite remontkomplekti. Nüüd siis uus kaas ka uute tihenditega peal. Tõin igaks juhuks UM st uued pritse ning jahutus lõdikud ning voolikud ka. Profülaktika mõttes panin uue veepumba, termostaadi, termosiduri ning jahutus tiiviku ka, selle osakonnaga ei tohiks enam muret olla.
See hetk kui põhjaalune laiali oli autol, tekkis mõtte käiguhoovastikku ka natukene modifitseerida, seda enam et enne oli käigukang nagu tallesaba, ei mingit tunnetust käikude lülitamisel. Hoovastik sai uued pronkspuksid, kangi munakast allapoole jääv osa pikemaks ning ülevalt kang natukene lühemaks. Sõitnud veel ei ole, aga krdi täpne ja käepärane tundub nüüd see lülitamine

.
Erinevate sõlmedega tegelemise käigus jäi veel nii mõndagi silma mis vahetust või värskendust vajas, need said ka oma tähelepanu. Ei tulegi kohe kõik meelde, ei viitsi nimekirja ka tegema hakata, aga neid ikka oli.
Hetkel on veel sõitma saamiseni nipetnäpet asju teha, pmst. vormistamise küsimus kui jälle inspiratsiooni puhang peale tuleb. Kevadeni veel õnneks aega on ja hekel paar vahepeal juurde soetatud autot ka veel teha. Aga näeb, kiiret pole kuskile, küll ükskord jälle sõitma ka saab

.