2. leht 2-st

Postitatud: 03 Mär 2006 12:09
Postitas Arvo
Variant 1 on lihtne aga pole vast teab mis sportlik - sellega saavutaks arvatavasti umbes 323i kiirenduse, samas sellise mootori taha sobiks automaatkast nagu rusikas silmaauku (see sul oligi vist plaanis?)

Variant 2 puhul klapid ei tohiks küll probleeme tekitada, samasuurte klappidega on tehtud täiesti tänavakõlbulikke 200hj M20 mootoreid (325i sisselaske klapp on suurem ainult 1mm)

Variant 3 kui kõik õieti teha saavutaks ilmselt parima tulemuse aga hind tuleks juba hoopis teine :roll:

Minu tagasihoidlik arvamus asjast siis :wink:

Postitatud: 03 Mär 2006 12:11
Postitas Arvo
nuga kirjutas:Kataloog näitab, et tagapütt on kah lisaks torukollektorile komplektis. Huvitav, kas keskmine pütt jäis siis originaal :?
Mõneti loogiline, 323i summuti on tegelikult juba originaalis suhteliselt "sport" , nn free flow 8)

Postitatud: 03 Mär 2006 12:18
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Mõneti loogiline, 323i summuti on tegelikult juba originaalis suhteliselt "sport" , nn free flow 8)
Jutt käib ju 320/6'st :wink: