Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Tervist,
Olen mõned aastad erinevaid tablette võtnud, aga lõplikku ravi selle haiguse vastu pole. Pisut leevendab, aga mingil hetkel toimub taas ägenemine. Minu haiguse akuutne faas tuli välja Motoshow'l, kus meie klubi mehed (Nuga, Priit ja Margus Zius) olid kokku pannud terve ürituse vaieldamatult kõige vingema väljapaneku. Kolmanda seeria BMW juubel, Alpinad ... ja Baurid.
Nii ma siis komistasingi ühel hetkel meeltesegaduses Mobiles ühe kuulutuse peale ja täna tegime esimesed sõidud. Sõidab suurepäraselt! Isegi konditsioneer, ismesoojendused, elektriaknad ja võigas Blaupunkti raadio töötavad.
Olen mõned aastad erinevaid tablette võtnud, aga lõplikku ravi selle haiguse vastu pole. Pisut leevendab, aga mingil hetkel toimub taas ägenemine. Minu haiguse akuutne faas tuli välja Motoshow'l, kus meie klubi mehed (Nuga, Priit ja Margus Zius) olid kokku pannud terve ürituse vaieldamatult kõige vingema väljapaneku. Kolmanda seeria BMW juubel, Alpinad ... ja Baurid.
Nii ma siis komistasingi ühel hetkel meeltesegaduses Mobiles ühe kuulutuse peale ja täna tegime esimesed sõidud. Sõidab suurepäraselt! Isegi konditsioneer, ismesoojendused, elektriaknad ja võigas Blaupunkti raadio töötavad.
- Manused
-
- IMG-20250930-WA0007.jpg (512.88 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0012.jpg (736.59 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0011.jpg (724.35 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0013.jpg (536.64 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0018.jpg (505.82 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0017.jpg (613.74 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0016.jpg (667.62 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0015.jpg (481.43 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- IMG-20250930-WA0014.jpg (440.6 KiB) Vaadatud 351 korda
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Juul 2025 20:38
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Tere!
Miski pärast ei ole mind tabanud see kolmeseerja armastus ,kuigi endal üks ikka olemas.
Kuramus kadedaks ajab ikkagi.
On tore ,et meil jälle üks pilgupüüdja juures.
Pöialt näitan siitpoolt!
Miski pärast ei ole mind tabanud see kolmeseerja armastus ,kuigi endal üks ikka olemas.
Kuramus kadedaks ajab ikkagi.
On tore ,et meil jälle üks pilgupüüdja juures.
Pöialt näitan siitpoolt!
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Korrastamine on alanud 

- Manused
-
- 553304820_1121419256281771_3405418076541921178_n.jpg (235.29 KiB) Vaadatud 267 korda
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Mõtlesin veidi pikemalt kirjutada selle auto loost. Inspiratsiooni andis selleks eile õhtul Marten, kes noore mehena väidetavalt meie siinsete aastate taguste heietuste tõttu üldse BMW-maailma lummusesse sattus. Äkki satub keegi veel - või tuleb keegi veel tagasi 
Alustuseks, tegelikult ma tahtsin kevadel endale Porschet. Tegin ühele autole isegi pakkumise, aga see ei läinud läbi. Suvel unistasin pigem paadist (mida ma teen siiani, küll sügisesel, tugevalt alanenud määral). Kokkuvõtvalt võib vist öelda, et "hirmsasti oli midagi vaja" ning mida täpselt oli selgusetu.
Sel suvel kutsusid erinevad siinsed lugejad mind pidevalt erinevatele üritustele, kuhu ma küll oma töö ja perega seotud varasemate kokkulepete tõttu ei jõudnud. Tagantjärgi olen mõelnud, et ehk oli seal veel midagi - nõme tunne, et natuke nagu kaastundest kutsutakse (sest endal mul ju hobiautot ei ole). Aga ikkagi sõbrad!
Ühel päeval olin poistega kodus ning Autolehe-Tõnu saatis pildi Saue mõisa juurest. Ilm oli morn, sadas vihma ja mitte üldse ei tahtnud minna õue mängima. Tunnike hiljem - sadu lakkas ning tegelikult oli Nuga ka sellest üritusest rääkinud, võtsin vihmavarju kaasa ja sõitsin kohale. Väga vahva üritus, eriti see, et autosid ei olnud liiga palju, nad olid väga erinevad ning ees ootasid juba vanad sõbrad. Priiduga rääkisime pikalt ja ta näitas oma e12 mulle (mille mina kunagi kuskilt Raplamaalt ostsin ja seejärel Priidule edasi andsin) ja ütles mulle, et "me oleme siin täna sinust terve päeva rääkinud." Nagu kadunukesest, ilmselt.
Priit küsis veel erinevate Alpinate kohta, et kas ma tean kedagi, kellel võiks olla, jäin vastuse võlgu.
Paus.
Nüüd edasi kirjutan pisut rõõmsamas võtmes, sest järgnevalt hakkas asju juhtuma. Priit, kasutades vaimset vägivalda, tegi mulle selgeks, et ma pean septembris Tartusse Motoshowle tulema. Tal on mulle kutse. Juriidiliselt on vist "kutse" ja "nõue" veidi erinevad sõnad, aga selles kontekstis polnud neil vahet. Pealegi Priit käib jõusaalis ja on minust noorem ja tugevam. Esimeses postituses ma kirjutasin ka sellest Tartus käigust ja tagasi vaadates võib öelda, et see on selgelt mu elu kõige kallim Tallinn-Tartu reis olnud. EKBK väljapanek oli kahtlemata terve messi ala parim ja pika puuga. Seal olid uued ja vanad kolmesed, Alpinad ja Baurid. Ja väga soe vastuvõtt.
Ilmselgelt segasid Peep, Priit ja Margus midagi mulle selle sooja vastuvõtu raames sooja joogi sisse, sest koju jõudes oli mobile.de juba arvutis lahti. Kusjuures ei olnud 8 erinevat vahekaarti erinevate autodega, oli üks. Vahtis mulle kutsikanäoga otsa ja tegi nägu, et talle ei ole elu sees keegi pai teinud.
Huvitava vahemärkusena - ega ma tegelikult need vahepealsed aastad jõude pole istunud. Käisin empaatiavõime maailmameistrivõistlustel ja lasin kõigil teistel võita, sest ma ei tahtnud kellelegi liiga teha. Ja samuti ei tahtnud ma nüüd ju Baurile liiga teha ning tehtud-mõeldud, tellisin www.automobile.ee keskkonna kaudu ära.
Vanne antud, leping sõlmitud, asus Baur minu poole teele ja mina asusin vanu sõpru tüütama igasuguste totakate küsimustega. Üllatuslikult olid kõik rõõmsasti nõus nendele küsimustele vastama ja mitte ainult internetis vaid ka reaalselt lahendusi pakkuma. Minu meelest on Marguse, Priidu ja Peebu parasiitsõna või pigem parasiitväljend "mul on olemas."
Ja siin ma nüüd pean lõpetama, sest on aeg minna garaazhi.
Vägev, et see 20+ aastat tagasi tekkinud seltskond/klubi endiselt sellisel viisil elab!

Alustuseks, tegelikult ma tahtsin kevadel endale Porschet. Tegin ühele autole isegi pakkumise, aga see ei läinud läbi. Suvel unistasin pigem paadist (mida ma teen siiani, küll sügisesel, tugevalt alanenud määral). Kokkuvõtvalt võib vist öelda, et "hirmsasti oli midagi vaja" ning mida täpselt oli selgusetu.
Sel suvel kutsusid erinevad siinsed lugejad mind pidevalt erinevatele üritustele, kuhu ma küll oma töö ja perega seotud varasemate kokkulepete tõttu ei jõudnud. Tagantjärgi olen mõelnud, et ehk oli seal veel midagi - nõme tunne, et natuke nagu kaastundest kutsutakse (sest endal mul ju hobiautot ei ole). Aga ikkagi sõbrad!
Ühel päeval olin poistega kodus ning Autolehe-Tõnu saatis pildi Saue mõisa juurest. Ilm oli morn, sadas vihma ja mitte üldse ei tahtnud minna õue mängima. Tunnike hiljem - sadu lakkas ning tegelikult oli Nuga ka sellest üritusest rääkinud, võtsin vihmavarju kaasa ja sõitsin kohale. Väga vahva üritus, eriti see, et autosid ei olnud liiga palju, nad olid väga erinevad ning ees ootasid juba vanad sõbrad. Priiduga rääkisime pikalt ja ta näitas oma e12 mulle (mille mina kunagi kuskilt Raplamaalt ostsin ja seejärel Priidule edasi andsin) ja ütles mulle, et "me oleme siin täna sinust terve päeva rääkinud." Nagu kadunukesest, ilmselt.
Priit küsis veel erinevate Alpinate kohta, et kas ma tean kedagi, kellel võiks olla, jäin vastuse võlgu.
Paus.
Nüüd edasi kirjutan pisut rõõmsamas võtmes, sest järgnevalt hakkas asju juhtuma. Priit, kasutades vaimset vägivalda, tegi mulle selgeks, et ma pean septembris Tartusse Motoshowle tulema. Tal on mulle kutse. Juriidiliselt on vist "kutse" ja "nõue" veidi erinevad sõnad, aga selles kontekstis polnud neil vahet. Pealegi Priit käib jõusaalis ja on minust noorem ja tugevam. Esimeses postituses ma kirjutasin ka sellest Tartus käigust ja tagasi vaadates võib öelda, et see on selgelt mu elu kõige kallim Tallinn-Tartu reis olnud. EKBK väljapanek oli kahtlemata terve messi ala parim ja pika puuga. Seal olid uued ja vanad kolmesed, Alpinad ja Baurid. Ja väga soe vastuvõtt.
Ilmselgelt segasid Peep, Priit ja Margus midagi mulle selle sooja vastuvõtu raames sooja joogi sisse, sest koju jõudes oli mobile.de juba arvutis lahti. Kusjuures ei olnud 8 erinevat vahekaarti erinevate autodega, oli üks. Vahtis mulle kutsikanäoga otsa ja tegi nägu, et talle ei ole elu sees keegi pai teinud.
Huvitava vahemärkusena - ega ma tegelikult need vahepealsed aastad jõude pole istunud. Käisin empaatiavõime maailmameistrivõistlustel ja lasin kõigil teistel võita, sest ma ei tahtnud kellelegi liiga teha. Ja samuti ei tahtnud ma nüüd ju Baurile liiga teha ning tehtud-mõeldud, tellisin www.automobile.ee keskkonna kaudu ära.
Vanne antud, leping sõlmitud, asus Baur minu poole teele ja mina asusin vanu sõpru tüütama igasuguste totakate küsimustega. Üllatuslikult olid kõik rõõmsasti nõus nendele küsimustele vastama ja mitte ainult internetis vaid ka reaalselt lahendusi pakkuma. Minu meelest on Marguse, Priidu ja Peebu parasiitsõna või pigem parasiitväljend "mul on olemas."
Ja siin ma nüüd pean lõpetama, sest on aeg minna garaazhi.
Vägev, et see 20+ aastat tagasi tekkinud seltskond/klubi endiselt sellisel viisil elab!
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Päev jälle möödas. Palju toredaid mõtteid... tüübleid, liiste ja pintsleid ja muud. Ja hapet. Väga palju hapet.
- Manused
-
- allalaadimine.jpeg (124.39 KiB) Vaadatud 237 korda
-
- allalaadimine (1).jpeg (54.98 KiB) Vaadatud 237 korda
-
- allalaadimine (2).jpeg (93.63 KiB) Vaadatud 237 korda
-
- 9f08c18a-080b-4157-b6d1-22b82ddb4e72.jpeg (120.64 KiB) Vaadatud 237 korda
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Auto tänasest arvel.
Vahva oli Transpordiameti kogemus ja mõtlesin seda jagada - registreemise eelse kontrolliga oli mul väike ärevus, sest ma polnud seda varem teinud ja toode ise on ka ju pisut eriline. Minust noorem kontrollija teadis täpselt, et mis auto see on (E30 Baur), millised on tema iseärasused, küsis mõned täpsustavad küsimused ja vormistas paberid. Sellele eelnenud kõne Transpordiametisse tekitas teatava ärevuse, kuna öeldi, et kui EU tüübikinnitust pole, võib minna tehnoosakonda kontrolli, mis võib võtta kuni kuu aega... Ühesõnaga oli tore, et Saue Transpordiameti ülevaataja oli nii teadlik sellest autost ja kõik sujus ladusalt
Ma natuke kartsin seda, et "äkki on ise ehitatud jms" küsimuste vooru.
Vahva oli Transpordiameti kogemus ja mõtlesin seda jagada - registreemise eelse kontrolliga oli mul väike ärevus, sest ma polnud seda varem teinud ja toode ise on ka ju pisut eriline. Minust noorem kontrollija teadis täpselt, et mis auto see on (E30 Baur), millised on tema iseärasused, küsis mõned täpsustavad küsimused ja vormistas paberid. Sellele eelnenud kõne Transpordiametisse tekitas teatava ärevuse, kuna öeldi, et kui EU tüübikinnitust pole, võib minna tehnoosakonda kontrolli, mis võib võtta kuni kuu aega... Ühesõnaga oli tore, et Saue Transpordiameti ülevaataja oli nii teadlik sellest autost ja kõik sujus ladusalt

Ma natuke kartsin seda, et "äkki on ise ehitatud jms" küsimuste vooru.
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Ilmselt sattusid sa tulihingelise e30 fänni otsa kes seal töötab
tal endal ka päris toredaid pille olnud. Aga vahva vaadata,et pole lihtsalt cabrio vaid baur, vahel ikka hämmastab kui palju ägedaid autosid tegelikult eestis on.

Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, 730d e65, e36 318cabrio, e21 316
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Tore auto kahtlemata, hea et hästi säilinud ja ei pea midagi ehitama eriti hakkama.
Kui eestlaslikult viriseda tahaks siis värvus võiks reipam olla ja mootor sobiks minuarust pigem M10. Aga need nüansid on juba pigem maitseasi.
On sul sõidukogemust E30 cabrio vs baur cabrio, milliseid erinevusi oskad välja tuua?
Mis tal seal amordikannu küljes on, custom reguleeritav kütusesurve regulaator?
Transpordiametis sellised viisaka välimusega originaalkonditsioonis masinad saab üldiselt üpris libedalt arvele. Enam ei viriseta velgede pärast ka, mis varem oli probleem, kui juhtusid originaalist erimõõdus olema.
Küll aga oli mul näiteks 2002 arvele saamisega ikka parasjagu jama. Härrale ei meeldinud roostevaba tagumine sumpapütt, paar puuduvat iluliistu ning mittepõlevad pidurituled. Ehk siis selliste põhjustega saadeti viisakalt uuele ringile. Auto sai alla roostes E30 tagumise püti, fooliumist "iluliistud" ja järgmise ringiga oli kõik koššer.
Kui eestlaslikult viriseda tahaks siis värvus võiks reipam olla ja mootor sobiks minuarust pigem M10. Aga need nüansid on juba pigem maitseasi.
On sul sõidukogemust E30 cabrio vs baur cabrio, milliseid erinevusi oskad välja tuua?
Mis tal seal amordikannu küljes on, custom reguleeritav kütusesurve regulaator?
Transpordiametis sellised viisaka välimusega originaalkonditsioonis masinad saab üldiselt üpris libedalt arvele. Enam ei viriseta velgede pärast ka, mis varem oli probleem, kui juhtusid originaalist erimõõdus olema.
Küll aga oli mul näiteks 2002 arvele saamisega ikka parasjagu jama. Härrale ei meeldinud roostevaba tagumine sumpapütt, paar puuduvat iluliistu ning mittepõlevad pidurituled. Ehk siis selliste põhjustega saadeti viisakalt uuele ringile. Auto sai alla roostes E30 tagumise püti, fooliumist "iluliistud" ja järgmise ringiga oli kõik koššer.
E10 2002
Re: Sysi E30 320i Baur TC2 '90
Värvuse ja mootori osas - ega neid väga valida enam ei ole, mõistlikus korras ja mõistliku hinnaga.Arvo kirjutas: 10 Okt 2025 09:20 Kui eestlaslikult viriseda tahaks siis värvus võiks reipam olla ja mootor sobiks minuarust pigem M10. Aga need nüansid on juba pigem maitseasi.
Minul isiklikult ei ole, aga minu auto sõidab väga hästi ja kupeelikult (kui nagisev katuseplaat välja arvata). Tõnu Korrol käis ka sõitmas ja oli väga üllatunud kui jäik ja konkreetne ta on. Siis polnud katust ka peal (ehk polnud nagisevat katuseplaati) ja kabinetis valitses täielik vaikus. Saan aru, et pensionieelikutest kabrioletid kipuvad ajas vedelaks muutumaArvo kirjutas: 10 Okt 2025 09:20On sul sõidukogemust E30 cabrio vs baur cabrio, milliseid erinevusi oskad välja tuua?
Targemate meeste sõnul on see diilerite poolt uuena paigaldatud "ökonomaiser". Tööpõhimõtet pole uurinud.Arvo kirjutas: 10 Okt 2025 09:20Mis tal seal amordikannu küljes on, custom reguleeritav kütusesurve regulaator?