Planeerin ette et tuleb vahest karpapilli tee ääres remontida ja seda peab tegema ajastutruult
BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tere laupäevakut ja kiire update.
Planeerin ette et tuleb vahest karpapilli tee ääres remontida ja seda peab tegema ajastutruult
Samuti peab olema treila ootamisel lugemist, 24lk BMW lisa kilakola kataloogi nâol, igavusest võib ka kirja panna mis autol viga pâris 70/80ndate BMW esinduse kirjaalusel.
Planeerin ette et tuleb vahest karpapilli tee ääres remontida ja seda peab tegema ajastutruult
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Sai ka midagi vahepeal vastu tahtmist tehtud ja kúlge polditud
. 
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Väga lahe lisavarustus! Aga misasi see BMW märgiga äranäritud käsn on? 

E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
See vilkur lâheb kâsna sisse ja kâsn papp ümbrisesseArvo kirjutas: 24 Okt 2022 12:03 Väga lahe lisavarustus! Aga misasi see BMW märgiga äranäritud käsn on?![]()

Üks vigur tuli kataloogi kaudu veel, kasutusse vast ei lâhe, aga riiulis leiab koha .
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tere üle pika aja.
Kas seda BMW Programmtesterit oli vaja…. tōenâoliselt mitte, aga igaljuhul äge asi BMW ehitajale.
Kas seda BMW Programmtesterit oli vaja…. tōenâoliselt mitte, aga igaljuhul äge asi BMW ehitajale.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Mida see täpselt teeb?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
See pm vanakooli ISTA.
Loomulikult saab uuemate asjadega seda kōike teha aga kuhu jâáb siis stiil. Ilus sinine kast siia kalki argipäeva.
Natuke puhastus etappide pilte.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tahtsingi öelda, et äge tuumajaam näeb välja küll, igasugu Inpad, Istad jne teevad kindlasti rohkem asju, kuid sinu lause stiili kohta peab paika 
Sinu puhul ma ei imestagi, et sul oli seda hädasti vaja

Sinu puhul ma ei imestagi, et sul oli seda hädasti vaja

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tuumajaam hea vōrdlus tõesti.AARE540 kirjutas: 28 Nov 2022 08:59 Tahtsingi öelda, et äge tuumajaam näeb välja küll, igasugu Inpad, Istad jne teevad kindlasti rohkem asju, kuid sinu lause stiili kohta peab paika
Sinu puhul ma ei imestagi, et sul oli seda hädasti vaja![]()

Alumine kapp vàga praktiline, saan Haynesid/OE raamatud koos kōige mootoriga seonduvaga lōpuks ühte konkreetsesse paika panna. Saab natuke loogilisemaks seda empire of dirt-i.
Kui saan asjad puhtaks ja kokku siis P100 tuleb katsejáneseks Oski õppimiseks. Saab vøibolla mōne tuumajaama pildi ka mis ja kuidas komplektis on, aga seniks 🫡 vanakooli techile.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Soome kanaleid pole veel leidnud, aga Soomest tulnud fordi hingeelu nâitas kûll. 
Vahepealsest nokitsemisest paar pilti “enne ja pärast” rubriigis. Ventikas sai poldid tsingist tagasi ja láks kokku, Boschi 79a alumiinium raam sai enne pulbervârvi kuumutatud ja tagasi sirgeks lükatud higitilk otsaees.
Õhukopsik ka lõplikult koos õhufiltriga.
Vahepealsest nokitsemisest paar pilti “enne ja pärast” rubriigis. Ventikas sai poldid tsingist tagasi ja láks kokku, Boschi 79a alumiinium raam sai enne pulbervârvi kuumutatud ja tagasi sirgeks lükatud higitilk otsaees.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kas see vedruga klapp on vist õhupuhasti küljest? Huvitav, kas sellised bi-metall vidinad pärast aastakümneid veel täpselt ka töötavad...
Mootor on küll nagu BMW muuseumist mõni eksponaat (õlikork vist ainsana veel vajab töötlemist?).
Kust te kõik sellised kenad terve isolatsiooniga mootori juhtmepuud kõik välja ajate ei saa ma aru, mul ka mitu komplekti seinal ripub, see hall rüüs enamusel kuskilt nurgas ikka katki.
Mootor on küll nagu BMW muuseumist mõni eksponaat (õlikork vist ainsana veel vajab töötlemist?).
Kust te kõik sellised kenad terve isolatsiooniga mootori juhtmepuud kõik välja ajate ei saa ma aru, mul ka mitu komplekti seinal ripub, see hall rüüs enamusel kuskilt nurgas ikka katki.
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Arvo, see klapp jah õhufiltrikopsiku küljest. See peaks olema “vahaga”, agaaaa eks see tápsus on nii nagu ta on, kui ahjule kunagi panin siis lükkas klapi igastahes kinni, kas ka õigel ajal, loodame. 
Korkidest see 4st kõige paremas korras ja jäâb pigem nii. Ideaalis oleks uus kuumtsink, aga seda pisikest “kanti”enam vist ei saaks. Ei kujuta ette palju paari korgi kuumtsinkimine ka maksaks kuskil.
Panin külmahju ka kokku, kōveralt ja silikooniga nagu see Usas kokku visati.
Korkidest see 4st kõige paremas korras ja jäâb pigem nii. Ideaalis oleks uus kuumtsink, aga seda pisikest “kanti”enam vist ei saaks. Ei kujuta ette palju paari korgi kuumtsinkimine ka maksaks kuskil.
Panin külmahju ka kokku, kōveralt ja silikooniga nagu see Usas kokku visati.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kui sul neid korke varuga, soovitan ühel prooviks peene karvaga traatkettaga see lapiline tsingikiht sealt maha poleerida. Ma nii tegin, sai parem küll ja üllatuseks on isegi aastaid roostevaba püsinud (eks sealt piirkonnast on aegajalt õlise kaltsuga pühkimist ka muidugi).BMW Rh+ kirjutas: 18 Dets 2022 19:53 Korkidest see 4st kõige paremas korras ja jäâb pigem nii. Ideaalis oleks uus kuumtsink, aga seda pisikest “kanti”enam vist ei saaks. Ei kujuta ette palju paari korgi kuumtsinkimine ka maksaks kuskil.
Panin külmahju ka kokku, kōveralt ja silikooniga nagu see Usas kokku visati.
8A1D1FF3-B3A3-4135-93A2-23B6872567D3.jpeg
Kuhu see konditsioneeri ahi muidu paigutatakse seal armatuuri all (või on originaal kütteahjust ka väiksem variant olemas?) Mul E24 armatuuri alune on küll tuugalt kraami täis, ma isegi ei kujutaks ette et sinna kuhugi veel selline kobakas mahuks...
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
See kork päriselus parem, pole lihtsalt fotogeeniline 
Tegin paar paigalduspilti, see külmaahi kinnitub kruvidega soojaahju kûlge ja eest kere küljes oleva “poldi”. Køik on vàga tihkelt igaljuhul koos ja kaob alumine panipaik. Kōige suurem mōttekoht tekkis pildistamise ajal. Kuhu peaks see kondentsvesi minema, otsad vaatavad ju otse vaipa.

Tegin paar paigalduspilti, see külmaahi kinnitub kruvidega soojaahju kûlge ja eest kere küljes oleva “poldi”. Køik on vàga tihkelt igaljuhul koos ja kaob alumine panipaik. Kōige suurem mōttekoht tekkis pildistamise ajal. Kuhu peaks see kondentsvesi minema, otsad vaatavad ju otse vaipa.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Veider lahendus jah aga seda enam taastamist väärt. Kas see kondi ventikas võtab kogu aeg salongist õhku? Täiskiirusel töötades võib päris korralik müra ja keeris seal juhi põlve juures tekkida. Kergemaid esemeid ja lahtiseid pabereid kondi töötamise ajal salongis hoida ei tohi!
Kui see selline teibi ja hermetsiga kokku lapitud ahi on, siis ei imestaks, kui selle kondentsi vooliku jaoks lihtlabaselt paigaldamisel kardaanitunnelisse auk puuriti (või siis läks voolik juhi jalgade juures oleva põhjakorgi juurde).

Kui see selline teibi ja hermetsiga kokku lapitud ahi on, siis ei imestaks, kui selle kondentsi vooliku jaoks lihtlabaselt paigaldamisel kardaanitunnelisse auk puuriti (või siis läks voolik juhi jalgade juures oleva põhjakorgi juurde).
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kondik jaoks tõmmatakse õhk salongist tõesti. Kaasreisijate olemasolul tuleb teha ohutustehniline loeng ja võtta allkiri.Arvo kirjutas: 21 Dets 2022 10:54 Veider lahendus jah aga seda enam taastamist väärt. Kas see kondi ventikas võtab kogu aeg salongist õhku? Täiskiirusel töötades võib päris korralik müra ja keeris seal juhi põlve juures tekkida. Kergemaid esemeid ja lahtiseid pabereid kondi töötamise ajal salongis hoida ei tohi!![]()
Kui see selline teibi ja hermetsiga kokku lapitud ahi on, siis ei imestaks, kui selle kondentsi vooliku jaoks lihtlabaselt paigaldamisel kardaanitunnelisse auk puuriti (või siis läks voolik juhi jalgade juures oleva põhjakorgi juurde).
Ma seda vee âravoolu natuke vaadanud ja eks tuleb ka kahelt poolt tunnelisse viia. OE kont láheb ka tunnelisse, aga ühest kohast ja pealt.
Vahepeal AC-ga toimunust, pump sai hoolde, válimuse tegin mina, sisemuse Üllar.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tegin tàna -programmtesteri- lisadest paar pilti.
Kōik komplektis olev on olemas. Lisaseade oleks CO tester, kahjuks ühe magasin maha, aga no kúll leiab kui aeg ōige.
•Suur juhtmepuu mis ûhendub aku, starteri, geneka, süütepooli ja juhtmete kúlge.
•Autoväline süüte ja starteri ON/OFF lúlitus
•Strobo pewpew
•CO testeri ühenduskaabel
•Nàpitsatega testkaabel
•Testeripoolne vaakumvoolik ja 2x kraanid/lülitid
•Manual pluss troubleshoot. Manual korralik puust ja punaselt õpetus.
Paar pilti lōpetuseks.
Kōik komplektis olev on olemas. Lisaseade oleks CO tester, kahjuks ühe magasin maha, aga no kúll leiab kui aeg ōige.
•Suur juhtmepuu mis ûhendub aku, starteri, geneka, süütepooli ja juhtmete kúlge.
•Autoväline süüte ja starteri ON/OFF lúlitus
•Strobo pewpew
•CO testeri ühenduskaabel
•Nàpitsatega testkaabel
•Testeripoolne vaakumvoolik ja 2x kraanid/lülitid
•Manual pluss troubleshoot. Manual korralik puust ja punaselt õpetus.
Paar pilti lōpetuseks.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Selle ikka suvehommikul, maja ette, auto kõrvale veeretad, siis naabrid teavad, et nad ei suuda sinuga võistelda.
Muidugi bemmi embleemiga kittel kuuluks ka sellesse komplekti?

Muidugi bemmi embleemiga kittel kuuluks ka sellesse komplekti?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Loodan, et oled vuntside kasvatamisega algust teinud

323i, 320 Baur & 750iAL Highline