BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Piduritorude värv oli ajaga narmendama hakanud. Need said uue värvi. Kole oli vanast värvist puhastada.
Veel torusid
Kõik pistikud on vaja uued panna:
Vooliku külge sattus ka uus paisupaak
Veel torusid
Kõik pistikud on vaja uued panna:
Vooliku külge sattus ka uus paisupaak
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Kliimakompressor käis kontrollis, kus tal midagi viga ei leitud olevat. Täiesti seibideks ei hakanud teda tõmbama ja tuli leida mingi alternatiivne viis puhastamiseks.
Aitas vana hea käsitöö keemia/pintslid/harjakesed
Aitas vana hea käsitöö keemia/pintslid/harjakesed
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Teeme vahepeal põike kapoti alt tagasilla juurde. Nagu mainitud, siis oled EDC amordid juba aegsasti varutud. Ega püstakuid muudmoodi polnudki sünnis komplekteerida kui OEM tükkidega.
Muide highline ja kärukonksuga versioonid kasutavad sama vedru. Eraldi koodiga vedru on veel juhul, kui sul on highline ja kärukonks
Meeldetuletuseks - EDC2'l pole korpuse küljes 'kopsikuid' nagu EDC3'l. Juhtme ühendamiseks on amordivarre otsas konnektor.
Muide highline ja kärukonksuga versioonid kasutavad sama vedru. Eraldi koodiga vedru on veel juhul, kui sul on highline ja kärukonks
Meeldetuletuseks - EDC2'l pole korpuse küljes 'kopsikuid' nagu EDC3'l. Juhtme ühendamiseks on amordivarre otsas konnektor.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Valge plastiku uuekstegemise peent kunsti ma kahjuks veel ei valda ja nii tuligi taas leppida alternatiivsete lahendustega
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Ka teine pool kapotialusest hakkab komplekteeruma
Kliimaseadme kuivati on tavaolukorras väga sügavale peidetud. Pildil Behri detail.
Kliimaseadme kuivati on tavaolukorras väga sügavale peidetud. Pildil Behri detail.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Antud auto tehasest paigaldatud lisavarustuse hulka kuulub ka cd-hoidik kindalaekas. Selle sisu oli aja jooksul jalutama läinud, aga pika vaatluse peale siiski ebay'st trehvas:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Mis teipi kasutasid kaablipuu pakkimiseks? Ma ise olen viimaste projektide juures nn VW teipi kasutanud, väga hästi püsib ka kuumas kapotialuses kinni. Sul paistab mingi muu toode olevat, või see veel originaalteip seal?
Kliimakompressoritel kipub sellises vanuses kandelaager viimase vindi peal juba olema, seda sageli ei tuvasta lihtsalt visuaalse vaatluse või loksutamisega ka spetsialistid. Mul vähe uuema BMW-ga just läbikäidud see kadalipp. Ma vahetaks selle igaks juhuks ära isegi kui praegu kõik vaikne ja korras (iseasi kui ligipääs sinna osakonda lihtne ka hiljem, kui mootor koos) Üpris ebameeldivat häält võib see "pisiasi" teha, salongi küll väga ei kosta aga kuidas sa sõpradele demod siis V12 häält, kui selline määgiv noot on lisaks
Kliimakompressoritel kipub sellises vanuses kandelaager viimase vindi peal juba olema, seda sageli ei tuvasta lihtsalt visuaalse vaatluse või loksutamisega ka spetsialistid. Mul vähe uuema BMW-ga just läbikäidud see kadalipp. Ma vahetaks selle igaks juhuks ära isegi kui praegu kõik vaikne ja korras (iseasi kui ligipääs sinna osakonda lihtne ka hiljem, kui mootor koos) Üpris ebameeldivat häält võib see "pisiasi" teha, salongi küll väga ei kosta aga kuidas sa sõpradele demod siis V12 häält, kui selline määgiv noot on lisaks
E10 2002
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Teip on tavaline autopoodides müüdav tesa riideteip. E32'l on analoogne kasutuses ja kui mingeid juhtmepuid osaliselt lappida, siis ei jäägi erinevus eriti silma.
Võtsin profülaktika mõttes EML-klapid lahti, et need seest puhastada ja hilisemaid anomaaliaid vältida. Kahjuks või õnneks nad eritist puhastamist ei vajanudki.
Huvitav, et mõlemad olid '97 aasta osad. Ju siis sakslane vahetas välja
Mõni pilt vahepeale ka mootori komplekteerimisest. Nukkvõllide rihtimine
Võtsin profülaktika mõttes EML-klapid lahti, et need seest puhastada ja hilisemaid anomaaliaid vältida. Kahjuks või õnneks nad eritist puhastamist ei vajanudki.
Huvitav, et mõlemad olid '97 aasta osad. Ju siis sakslane vahetas välja
Mõni pilt vahepeale ka mootori komplekteerimisest. Nukkvõllide rihtimine
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Esisilla osas sai kõik püstakutega seonduv OEM hangitud. Enamus pulki on seal EDC-spetsiifilised
Pidurite osas on ATE good enough
Pidurid siis on tehasest need tavalised E32'e omad, mitte suured neljakolviliste sadulatega. Täiesti teadlikult otsustasin neid mitte upgradema hakata
Pidurite osas on ATE good enough
Pidurid siis on tehasest need tavalised E32'e omad, mitte suured neljakolviliste sadulatega. Täiesti teadlikult otsustasin neid mitte upgradema hakata
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Üks asi viib teiseni. Alguses hakkad seda pagana plokikaanetihendit vahetama ja mõned hetked hiljem kaabid krediitkaardi välja et uued tagatuled osta
No ja vaatad seda väsinud tulepesuri kroomkatet, tellid uue... no ja nagu aimatagi, ei passi see enam stange pika kroomliistuga. Ning upsti, jälle autole paar ringi peale tehtud
No ja vaatad seda väsinud tulepesuri kroomkatet, tellid uue... no ja nagu aimatagi, ei passi see enam stange pika kroomliistuga. Ning upsti, jälle autole paar ringi peale tehtud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Vahepeal väike tagasipõige aastasse 2010. Siis alustasin style 3 velgede otsimist, kuna minu meelest on just need ainuõige valik antud masinale.
12 velge hiljem mõtlesin, et aitab kah. Täpsem inventuur tõi välja, et 8 velge on pre 09/1988 ja 4tk hilisemad. Mulle oli just neid hilisemaid, '89 aasta omi vaja. Ideaalis võiks neid 5tk olla, aga hetkel on 4.
Keskkapsli kinnitus on erinev ja uuemal istub kapsel ise veljest rohkem eraldi
Fast forward 'mõned aastad' ja ilusaks nad said. Tnx@Kärol/SP stuudio
12 velge hiljem mõtlesin, et aitab kah. Täpsem inventuur tõi välja, et 8 velge on pre 09/1988 ja 4tk hilisemad. Mulle oli just neid hilisemaid, '89 aasta omi vaja. Ideaalis võiks neid 5tk olla, aga hetkel on 4.
Keskkapsli kinnitus on erinev ja uuemal istub kapsel ise veljest rohkem eraldi
Fast forward 'mõned aastad' ja ilusaks nad said. Tnx@Kärol/SP stuudio
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Veel üks kõrvalepõige või võtke kui kaubanduslikku teadaannet. 750'i kroomitud sumpaotsad olid pikalt NLA, siis nüüd on neid mingi partii juurde tehtud ja https://shop.bmw-classic.de/ tellitavad. Klubiliikmetele sooduskoodiga
- Manused
-
- 2021-03-26 19.41.48.jpg (2.31 MiB) Vaadatud 10079 korda
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Enne klapikambrikaante lõplikku kinnitamist tegime veel 'viimase võidmise' ja mootori tervise huvides ning ka enesekontrolliks lasime õlisurve üles.
Õli tuli sealt kust pidi tulema, mujalt ei tulnud. Nii et sellega läks hästi
Õli tuli sealt kust pidi tulema, mujalt ei tulnud. Nii et sellega läks hästi
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Jätkame pildiseeriat mootori komplekteerimisest. Kollektorid peale:
Jube ilusti ja põhjalikult taastatud kütuselatid, mis hiljem näha ei jää
Pihustite juhtmepuu selga lajatatud:
Kütusetorud oleks pidanud kataloogi järgi minema purukskeeratava peaga, aga ma ei hakanud endale sellist kingitust tegema
Jagajakaaned peale:
ja nüüd...
ei
ma ei taha sellest rääkida
Jube ilusti ja põhjalikult taastatud kütuselatid, mis hiljem näha ei jää
Pihustite juhtmepuu selga lajatatud:
Kütusetorud oleks pidanud kataloogi järgi minema purukskeeratava peaga, aga ma ei hakanud endale sellist kingitust tegema
Jagajakaaned peale:
ja nüüd...
ei
ma ei taha sellest rääkida
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Me tahaks küll kuulda, miks kolle jälle maas on
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
mis tähendab kütsitorudel purukskeeratav pea?
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Voolikuklambritel st. keerad kinni kuni pea murdub otsast. Pilti mul neis vist isegi ei ole.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline