BMW 635CSi '83 Ruut
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Auto tehti Hitehis korda. Aega kulus nädal vähem, kui kaks kuud alates avariist. Remondikalkulatsiooni ma ei näinud aga väidetavalt stange jupid telliti UM-st uued.
Kas musta numbrit ei jagatud alles 35. eluaastast ja siis ka ainult tehasekonditsioonis ning olematu läbisõiduga sõidukitele? Ma kardan, et see auto ei kvalifitseeru kunagi.
Kust Gen1 komplektse stange 240.- eest saab? Vaadates bmwfans.info hindu pakuks vähemalt 2x suuremat auku rahakotis. Mitte, et mul seda stanget vaja on, vaid kui on hea ja odav koht, siis ehk leiab sealt muudki huvitavat - näiteks 02 stanged.
Kas musta numbrit ei jagatud alles 35. eluaastast ja siis ka ainult tehasekonditsioonis ning olematu läbisõiduga sõidukitele? Ma kardan, et see auto ei kvalifitseeru kunagi.
Kust Gen1 komplektse stange 240.- eest saab? Vaadates bmwfans.info hindu pakuks vähemalt 2x suuremat auku rahakotis. Mitte, et mul seda stanget vaja on, vaid kui on hea ja odav koht, siis ehk leiab sealt muudki huvitavat - näiteks 02 stanged.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Forsist, sõber just tellis ja sai kätte kõik on imestunud,et nii odavalt ja,et üldse sai , sest mingi 40% minu enda tellitud kraamist ei jõua kas kohale või ei ole üldse saada
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Ma arvan ikkagi, et jutt käib ainult stange kroomdetailist, mitte komplektsest tagastangest.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_0674" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui siit vaadata kolme põhilist detaili alumine/kroom/kummiliist, siis forssi oma varuosapäringu leht annab summaarse hinna 812.- koos km-ga
51121839142 GUMMILEISTE HINTEN 142.30 118.58 0
51121843504 TAGASTANGE E24 KROOM 300.97 250.81 0
51121847700 STOSSSTANGE HINTEN 368.88 307.40 0
Paistab, et varuosasüsteemist on kroom läbi jooksnud (eesti keelne) ja 20% soodustusega see sinna 240.- kanti tulebki.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_0674" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui siit vaadata kolme põhilist detaili alumine/kroom/kummiliist, siis forssi oma varuosapäringu leht annab summaarse hinna 812.- koos km-ga
51121839142 GUMMILEISTE HINTEN 142.30 118.58 0
51121843504 TAGASTANGE E24 KROOM 300.97 250.81 0
51121847700 STOSSSTANGE HINTEN 368.88 307.40 0
Paistab, et varuosasüsteemist on kroom läbi jooksnud (eesti keelne) ja 20% soodustusega see sinna 240.- kanti tulebki.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
ju siis tõesti ainult kroom ,aga noh asi seegi ja hind mu meelest normaalne
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
35 aastat vanadele autodele on võimalik jah saada mustad numbrid, liigitub uunikumiks. Peab korralik prillikivi olema selle jaoks, tehasekonditsioonis, ei ühtegi leket jne.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Et uut hooaega alustada, lasin uued kummikud paigaldada. Tulemus võttis vähe kukalt sügama, et kas on rehv mingi täielik pa*k või on veljega midagi juhtunud. Raskusi laoti velje ühele küljele nii 70 kraadi jagu.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Oli samuti uue rehviga. Peale mõningast sõitu kakkusin maha ja tasakaalustasin uuesti, ning oli juba mõistlik. Võimalik, et virnas kuidagi kehvasti olnud vms.
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Tuleb nentida, et kas pime või pealiskaudneRuut kirjutas:Tuled käivad läbi kontrolli ploki aga kui Sa mõtled tagumise paneeli all tagatulede vahelist ala, siis seal ma küll ühtegi moodulit ei näinud.
Kuna igasugused (tugitooli)sportlikud ja muud üritused on suvise aja nahka pannud, siis kuuene on suure aja seisnud. Viimane kuu ka see tõttu, et ülevaatusele pole tahtnud minna kustunud tagatulega. Eile võtsin uuesti asja käsile ja loomulikult (peale pikka testriga möllamist ja igasuguste kontaktide puhastamist) leidsin Jaksi viidatud kontrollploki tagapaneeli küljest ning sealt ühe lahtise joote. Defekteerimiseks oli hea samasugune jupp e30 pealt võtta ja asenduseks proovida.
Nüüd peab veel veidi tagumist sumpa pütti kohendama (mitu aastat on juba plaanis vahetamine ) ja võib ülevaatusele minna.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Et siis Sachsi sidur pidas vastu ainult kaks ja pool hooaega. Asemele läks AVA quality cooling'u jupp. Näis, kas jahutussüsteemidele spetsialiseerunud tootja sidur peab paremini. Esmamulje on suhteliselt hea aga pole veel piisavalt sooja ja ummikus tiksumist olnud.Ruut kirjutas:Kui mai lõpus viskas esimesed kuumad, panin ette uue sachsi viskosiduri, kuna vanaga hakkas temp ebameeldivalt tõusma. Praegu võib +40 ka ummikus istuda.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Parkisin täna su kõrvalesikupillis:) tore on ikka vaadata 6ndat seeriat
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Jahah, me pole vist varem trehvanud, seega ei osanud ära tunda. Kui ära sõitsid, siis jäi vähe ebaharilikum mootori hääl kõrvu
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kuna pagassi embleemil hakkas värv maha tulema, sai kõvasti rahakotti kergendatud ja uus märk H2-st tellitud. Tuli kohale, ilusti BMW Group kleepsuga pakendis made in Czech Republic ja koti peal suurelt õige kood 51141872329. Märki külge pannes aga on vale mis vale. Ei lähe mitte tagaluugi joonega kokku. Tundub, et keegi idioot on peakorteris mingi kulude kokkuhoiu teinud. Märgi siseküljel on kaks koodi 51.14-1872328 ja 1872329. Esimene kood sobib 02 (?), e21 ja e23. Teine aga e24. Proovisin ka e21. Sinna sobib.
Tagantjärele tarkus. Oleks mõne euro rohkem maksnud, saaks UM-s õigust nõuda. H2-ga on vist lootusetu asjaajamine.
Tagantjärele tarkus. Oleks mõne euro rohkem maksnud, saaks UM-s õigust nõuda. H2-ga on vist lootusetu asjaajamine.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kuna tagumised rehvid olid sliki välimuse võtnud sai need uute vastu välja vahetatud. Vahetuse käigus jäi silma, et ka tagumised piduriklotsid pole esimeses nooruses. Katet oli isegi veel mõne milli jagu aga tundus, et Remsa klotsidel hakkas kate metallist irduma. Nüüd läksid Textari omad. Oli küll plaanis Ferodo panna aga nendel mingi roheline eco friction märgis peale löödud - tundus kahtlane.
Sobivaid rehve välja vaadates tekkis mõte, et peaks ka 14" velgedele uued kummikud vaatama. Viimasel ajal on aina kuulda olnud, et mnt ametis enam vale velje/rehviga masinat arvele ei taheta võtta. Kaugel siis seegi aeg on, et ülevaatuspunktidele antakse korraldus hakata asjale tähelepanu pöörama. Eestist ma sobivat V-rated 205/70R14 rehvi ei leidnudki. Reifendirektist veel midagi saaks aga hinnad hakkavad ulme valdkonda kerima. H indeksiga on mõistlikus hinnaklassis vaid üks Falken-i mudel ja kõik.
Sobivaid rehve välja vaadates tekkis mõte, et peaks ka 14" velgedele uued kummikud vaatama. Viimasel ajal on aina kuulda olnud, et mnt ametis enam vale velje/rehviga masinat arvele ei taheta võtta. Kaugel siis seegi aeg on, et ülevaatuspunktidele antakse korraldus hakata asjale tähelepanu pöörama. Eestist ma sobivat V-rated 205/70R14 rehvi ei leidnudki. Reifendirektist veel midagi saaks aga hinnad hakkavad ulme valdkonda kerima. H indeksiga on mõistlikus hinnaklassis vaid üks Falken-i mudel ja kõik.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Mina sain imeliku mõõduga rehve siit:
https://www.vannetukku.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tahtsin 215/65 R14 saada ja Eestist polnud mitte kuskilt võtta. Saab otse koju või töökotta tellida. Mul on seal konto olemas, kui leiad ja vajad abi tellimisel saan aidata.
https://www.vannetukku.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tahtsin 215/65 R14 saada ja Eestist polnud mitte kuskilt võtta. Saab otse koju või töökotta tellida. Mul on seal konto olemas, kui leiad ja vajad abi tellimisel saan aidata.
'70 E3
/ Once you go Sharknose you never go back /
/ Once you go Sharknose you never go back /
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Pole sealgi. Ainult üks H-indeksiga rehv ja seegi WW. WW rehv on rohkem vanade ameeriklaste teema.
Mõnes mõttes on eestis sõitmiseks seda kiirusindeksit vaadata suht mõtetu aga võib olla tekib tahtmine vaterlandi külastada.
Mõnes mõttes on eestis sõitmiseks seda kiirusindeksit vaadata suht mõtetu aga võib olla tekib tahtmine vaterlandi külastada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Velgede/rehvidega juba jaurataksegi ülevaatusel Mitte küll igas kohas, aga siiski.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kui sul see E21 tagaluugi märk veel alles on siis mõistliku hinna eest oleks huvi.
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Täna jäi pabereid sirvides näppu H&R Prüfbericht BMW 5/1 E28 vedrustuse kohta. Sealt kaks huvitavat tähelepanekut. Kuuesel all olnud System de Carbon amordid olid tegelikkuses H&R madalduskomplekti komponendid koos siniste H&R vedrudega. TÜV-i jaoks on üles loetud lai valik erinevaid velje-rehvi kombinatsioone, mis antud vedrustusega autole sobib. Viimase väljavõttega võiks minna kohaliku ülevaatuspunkti härraseid irriteerima.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
pilti ei näe
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
pilt on galeriist lingitud aga panen siis veel kord
- Manused
-
- h&r e28.jpg (1.82 MiB) Vaadatud 22811 korda
CSi, ti, i, RT, TC1, D