On aeg tutvustada Teile ka oma klassikalise välimusega e21 projekti.
Tehasest väljus 315-na 1983 detsembril.
Bmw e21 fanatism sai alguse varajases nooruses kui naabrimees ostis e21 -e.Sellest ajast saati on olnud 4 e21-te proovimiseks ja hetkel tutvustan Teile valminud BMW E21 327-t.
Autost lähemalt
1.tehasest väljus 1983 dets 315-na
2.soetatud 2008
3.2008 - 2015 teostatud ulatuslikud ümberehitused.2016a - ehitus jätkub turbomootoriga.
4.Mootor m20b27 stroker(endine).Hetkel b230fk turbo
5.Getrag 245 ning kahjuks 4,10 ülekanne
6.Võimsus mõõtmata kuna hetkel ebaoluline.Tulevikus Eesti võimsam e21
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
7.Eestil ainuke bmw e21 millel ametlikult m20b27 passis
Lähiajal proovin ka pilte siia postitada kui galerii lubab(hetkel sisselogimisega probleem)
8.bilstein amordid ning punased vedrud(vedrud tuleb tulevikus otsida kangemad)
9.Ma ei tea mis moodi te autod nii madalateks saate(Priidu auto oli tunduvalt madalam kui minu oma kuigi sama seade)
Kõik tööd autoga tegin ise välja arvatud karpide vahetus.Tol hetkel polnud aega ning tuli osta teenust.
https://www.youtube.com/watch?v=xAq2Ux1h35w" onclick="window.open(this.href);return false;
Üks käivitamis video kah aasta algusest https://www.youtube.com/watch?v=ygNehpIISLM" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis oli asiikka suht toores.