BMW E12 528i '81 Trevi
Hetkel tegelikult läheb sportiste ainult juhile, kuna selle istmeriie on täielikult lagunenud. Originaalistmed sooviks siiski korda saada, praegune katteriie on totaalselt lagunenud. Probleemiks on õige katteriide leidmine, sest see on tootmisest maas. E28 kasutab ka juba teise tekstuuriga riiet ning nahka ka ei taha panna
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Istmeriie oli nii lootusetus seisukorras, et sai saksast tellitud paremad istmed. Õnnestus saada pea eeskujulikus korras istmed, ainult korralikku pesu vajasid.
Kaassõitja istme pestud, juhiiste pesemata, kontrast on päris suur:
Siin on mõlemad esiistmed pestud:
Tagaistme padi:
Kui keegi tunneb huvi vanade istmete järgi, võib märku anda, pole väga pikalt plaanis neid alles hoida
Järgmine töö auto juures on plokikaanetihendi vahetus. Lahmab raibe õli välja sealt vahelt jubedalt (ca 1l/100km kohta).
Kaassõitja istme pestud, juhiiste pesemata, kontrast on päris suur:
Siin on mõlemad esiistmed pestud:
Tagaistme padi:
Kui keegi tunneb huvi vanade istmete järgi, võib märku anda, pole väga pikalt plaanis neid alles hoida
Järgmine töö auto juures on plokikaanetihendi vahetus. Lahmab raibe õli välja sealt vahelt jubedalt (ca 1l/100km kohta).
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kuna kaas käis maas, siis sai see lastud ka kergelt üle lihvida, kontrollida ning vajaminev ära teha. Imekombel ei likvideerinudki see õlileket. Selgus, et hoopis õlirõhuanduri vahelt lekkis. Vähemalt said uued sääretihendid ja väljalaskeklappide puksid.
Tundub, et ca aastaga on saba andnud B-osa visco.
Tundub, et ca aastaga on saba andnud B-osa visco.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kuna soetamise algusest saadik on jahutuse kummilõdvikud ükshaaval saba andnud, siis kõik lõdvikud lähiajal väljavahetamisele.
Lisaks saabus lõpuks uus originaalantenn koos paigalduskomplektiga. Piltidelgi näha, et praegusel ajal turritab antenn välja hoopis tagatiivast. See pole aga üldse õige koht antud autol. Selgus, et uus osta ei tulegi kallim kui kuskilt ebayst otsida. ca 40.- läks antenn maksma.
Lisaks saabus lõpuks uus originaalantenn koos paigalduskomplektiga. Piltidelgi näha, et praegusel ajal turritab antenn välja hoopis tagatiivast. See pole aga üldse õige koht antud autol. Selgus, et uus osta ei tulegi kallim kui kuskilt ebayst otsida. ca 40.- läks antenn maksma.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
2014 aasta kava näeb ette keretööde teostamist, seega alustasime ettevalmistustega:
Täna sai eemaldatud suurem osa pigimatist ning selgus, et kõige halvemas seisukorras on juhi jalgealune. Hea on see, et keegi pole eelnevalt omaloomingut teinud.
Juhiistme taga oli põhja"punn" kenasti mädanenud, aga, et auku varjata, oli see altpoolt kenasti tegelikult plastiliiniga täidetud.
Ees mägra pool on keegi sisemist karpi needitud plekitükiga paiganud, lisaks on paigaldatud koopaserva nurka väike lapp. Õnneks ülemäärast kahju pole tekitatud.
Taga mägrapoolne põrand on täitsa viisakas seisus.
Täna sai eemaldatud suurem osa pigimatist ning selgus, et kõige halvemas seisukorras on juhi jalgealune. Hea on see, et keegi pole eelnevalt omaloomingut teinud.
Juhiistme taga oli põhja"punn" kenasti mädanenud, aga, et auku varjata, oli see altpoolt kenasti tegelikult plastiliiniga täidetud.
Ees mägra pool on keegi sisemist karpi needitud plekitükiga paiganud, lisaks on paigaldatud koopaserva nurka väike lapp. Õnneks ülemäärast kahju pole tekitatud.
Taga mägrapoolne põrand on täitsa viisakas seisus.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
Pärast tunde lahustiaurudest pilves hakkas asi juba kordades viisakam välja nägema:
Stanget eemaldedes selgus, et teine oli seest täiesti roosteta. Nii kahju,et kõik kroomosad on avariis kannatada saanud ning seetõttu peab siiski uued panema.
Samuti on esipõll väga heas olukorras, vajab ainult väikest nokitsemist.
Aeglaselt aga kindlalt leiavad kõik eemaldatud osad oma koha pakkekiles ning minigripp kottides.
Ka põlle alune vaatepilt on oodatust viisakam.
Stanget eemaldedes selgus, et teine oli seest täiesti roosteta. Nii kahju,et kõik kroomosad on avariis kannatada saanud ning seetõttu peab siiski uued panema.
Samuti on esipõll väga heas olukorras, vajab ainult väikest nokitsemist.
Aeglaselt aga kindlalt leiavad kõik eemaldatud osad oma koha pakkekiles ning minigripp kottides.
Ka põlle alune vaatepilt on oodatust viisakam.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
Tervist, mis autoga toimunud vahepeal ?
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
Sooviks ka teada, koguni 5 aastat möödas juba! Ilmselt prillikiviks tehtud ja kuskil pensionifondina konserveeritud.dreamon kirjutas:Tervist, mis autoga toimunud vahepeal ?
2016a on registrikanne peatatud igatahes....
E34 & E32
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
Kuna elu on seadnud muid prioriteete, siis see auto seisnud kõik see aeg suuremate muutusteta kuivas garaazis ja ootab oma aega, ehk keretöid. Vaikselt on hakanud ehitamise isu tagasi tulema ja viimastel kuudel olen ka garaazis vaikselt tegutsenud, sh on selgunud ka see, et väiksemas mahus on keretöid kunagi tehtud. Tagumised koopaäärte ääred on vahetatud, paarile augule on lapid peale keevitatud ning seestpoolt plastiliiniga ära tihendatud. See kõik on vaja ümber teha. Ehitamiserõõmu jagub ilmselt kauaks, sest kõik (peale värvimise) tahaks teha ise ja korralikult, kiiret pole ning sõidunaudingut on viimastel suvedel pakkunud kaherattalised hobisõidukid.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
Veel mõned aastad vaikselt möödunud ning tegevust autoga pole toimunud. Põhjus lihtne, autoga sõideti must üle (juht ei märganud ristmikul seisvat tsiklit) ning viimased 3 aastat on läinud kokkukasvamisele, käimaõppimisele ja muule kaasnevale.
Nüüd aga kangesti kipitab edasi ehitama ning sel nädalal sai lõpuks nii kaugele, et esimest peale aastat 2014 sai mootor käivitatud. Ühtlasi sai kinnitust, et tolleaegne kütus käib endiselt pihustitest läbi ning ka põleb.
https://youtu.be/AU9q8sSiBtQ
Nüüd aga kangesti kipitab edasi ehitama ning sel nädalal sai lõpuks nii kaugele, et esimest peale aastat 2014 sai mootor käivitatud. Ühtlasi sai kinnitust, et tolleaegne kütus käib endiselt pihustitest läbi ning ka põleb.
https://youtu.be/AU9q8sSiBtQ
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
Meeldiva üllatusena sai avatstatud, et poolamaalt saab veel õiget triibulist beeži istmeriiet. Praegused istmed on väga heas seisus, kuid 41 aastat on teinud sametise pinnaga oma töö, UV on pleegitanud ja pehme pinna ära söönud. Seega nüüd on kapis autotäis riiet, et istmed uueväärseks teha.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW E12 528i '81 Trevi
kas sealt poolamaalt saab ka e28 istmete jaoks riiet - seda nn kalasaba mustriga pearl biege kangast?