mootori reguleerimine

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
maxx_520

mootori reguleerimine

Postitus Postitas maxx_520 »

oskab keegi soovitada kus saab tallinnas mootorit reguleerida m6istliku hinna eest, speedsteris kysitaxe mootori regulli eest tonna, teab keegi veel m6nda kohta kus v6ix keegi seda teha ja m6istliku hinnaga.
Arvo
Postitusi: 1406
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: mootori reguleerimine

Postitus Postitas Arvo »

Kui mingi keerukam probleem siis pöördu United Motorsisse. Diagnostika koos "reguleerimisega" on 800.-
E10 2002
maxx_520

Postitus Postitas maxx_520 »

njah iseasi kas nad minusugust autot seal eriti n2ha tahavad... a nuh ex ma uurin veel, kui midagi muud yle ei j22 siis peab valima nende kahe vahel. Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...
Arvo
Postitusi: 1406
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Noh kes siis veel aitama peaks kui mitte margiesindus :roll: ISeasi kui sul seal mootori elektris mingeid oma süsteeme keegi aretanud on, selline auto on iga autoelektriku õudusunenägu, igasugune vigade otsimine on pita.
Aga asjast, mul kunagi oli sarnaste sümptomitega 318i... põhjuseks oli vigane õhulugeja. Kui kuskilt on võimalik asenduseks üks hankida siis katseta.
E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

maxx_520 kirjutas:Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...
Tühikäiku saab "reguleerida" aga madalatel pööretel võib olla mitu põhjust. Ise otsiks ennekõike "vaakumilekkeid". Sõidu kõrgeid pöördeid saad reguleerida ainult tagasillas peaülekande vahetusega. Siis, kui me räägime manuaalkastiga autost.
Aga minupoolne soovitus diagnostika-regulli koha kohta. Külasta Truumut Laki tänava autodiagnostikas. Truumu kontakti saad EBK foorumist. Foorumlastele oli hind iirc 350.-
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Boschi töökoda Pärnu maanteel Tallinnas tel. 6503890.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
maxx_520

Postitus Postitas maxx_520 »

Ruut kirjutas:
maxx_520 kirjutas:Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...
Tühikäiku saab "reguleerida" aga madalatel pööretel võib olla mitu põhjust. Ise otsiks ennekõike "vaakumilekkeid". Sõidu kõrgeid pöördeid saad reguleerida ainult tagasillas peaülekande vahetusega. Siis, kui me räägime manuaalkastiga autost.
Aga minupoolne soovitus diagnostika-regulli koha kohta. Külasta Truumut Laki tänava autodiagnostikas. Truumu kontakti saad EBK foorumist. Foorumlastele oli hind iirc 350.-
oki a oskab keegi 6elda mis see peaylekanne maxta v6ix umbkaudu?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

maxx_520 kirjutas:oki a oskab keegi 6elda mis see peaylekanne maxta v6ix umbkaudu?
räägi oma probleemist. miks sa arvad, et sul pöörded liiga kõrged on? olemasoleva ülekandearvu saad difri koja küljes olevalt plekiribalt lugeda. kui paned kiirema ülekande siis kaotad kiirenduses ja jõus aga mingil määral võidad kütusekulus. M20B20 ongi selline mootor, mis peaks kõrgematel pööretel käima, et tagada masinale talutav dünaamika.

peaülekanne maksab suurusjärgus 200 kuni 4000 kr. see viimane siis lsd -st
maxx_520

Postitus Postitas maxx_520 »

ma siin ennem sellest juba kribasin, a nuh ma v6in ju uuesti r22kida, v6ib-olla see ongi normaalne ei oska 6elda, aga 5nda k2iguga on p66rded 80-ne juures 3000de kandis, pole rohkem nyyd kiirust arendanud ja vaadanud palju peale p66rded siis l2hevad... kui nagu raffas ytleb, et see peabki nii olema ex ma siis rahunen maha :) pole ennem kogemusi sellise autoga ilmselt ka seep2rast on harjumatu.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

3000@80kmph on muidugi veidi palju. ju on keegi parema "tõmbe" huvides sulle aeglasema ülekande pannud. minu eelmine jutt jääb ikka kehtima. mootori regulliga sa neid pöördeid muuta ei saa, kui tahad pane kiirem ülekanne.
maxx_520

Postitus Postitas maxx_520 »

t2nud jah vastuste eest, sellest ma sain juba aru, et mootori regulliga seda ei saa, tuleb differ 2ra vahetada. aga tyhik2igu ja k2ivitusprobleemidest peax mootoriregulliga ikkagi vabanema :D
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2576
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

kinnituseks, minu 520i'l on 3000 pöörde juures kiiruseks spido järgi ~120 km/h
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Mul 728iA pöörded: ca. 1750 pööret = 70km/h ca. 2000 pööret = 80km/h ja 90km/h (neljakäiguline automaat vahetab umbes 85km/h juures neljanda käigu sisse).

Üritan lähiajal täpsemalt meelde jätta mis numbreid näitab võrdluseks e28 525i.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Viiesajasel (525i) sain sellised numbrid: 1750 pööret 4 käik 70 km/h, 2000 pööret viies käik 90km/h, 1500 pööret 5 käik 70 km/h
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
maxx_520

Postitus Postitas maxx_520 »

nu see kuu l6pp l22n lasen regullida klappe ja mootori yle vaadata n2is mis siis edasi saab :P mudugi juhul kui ilmad v2he soojemax l2hevad, hetkel seisab vanake maja ees ja ei liiguta teda kuhugi, k2ima v6ib-olla isegi l2hex a ei hakka teist piinama... -20nega k2ivitus mudu t2itsa h2sti. naljakas ongi see, et sooja mootoriga k2ivitub kehvemini kui kylmaga...
Vasta