Rauno E21 323i
Sõitsin autoga ka alla minuti aja ära (59,..). Aga auto suudaks kindlasti paremat aega sõita, kui vaid ise nüüd rohkem trenni saaks teha.
Aga muidu auto käitumine rajal oli päris mõnus! Ainult, et rajal sõitmiseks ei sobi need 6 seeria istmed kahjuks kohe mitte kuidagi. Ma lendan mööda autot ringi samal ajal ja see segab üpriski palju. Samas vedrustuse kohta ei saa küll väga midagi paha öelda. Loodame, et uute Bilstein B6-tega muutub auto veelgi stabiilsemaks.
Ei tea kas need Powerflexid ka suve jooksul alla saaks? Mina isiklikult vahetaks sinna ette küll vähe sportlikumad istmed, autot ju nii kui nii ei kasutata igapäevaselt.
Aga muidu auto käitumine rajal oli päris mõnus! Ainult, et rajal sõitmiseks ei sobi need 6 seeria istmed kahjuks kohe mitte kuidagi. Ma lendan mööda autot ringi samal ajal ja see segab üpriski palju. Samas vedrustuse kohta ei saa küll väga midagi paha öelda. Loodame, et uute Bilstein B6-tega muutub auto veelgi stabiilsemaks.
Ei tea kas need Powerflexid ka suve jooksul alla saaks? Mina isiklikult vahetaks sinna ette küll vähe sportlikumad istmed, autot ju nii kui nii ei kasutata igapäevaselt.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=5516Kristina5 kirjutas: Mina isiklikult vahetaks sinna ette küll vähe sportlikumad istmed, autot ju nii kui nii ei kasutata igapäevaselt.
Peaks vist olema samade parameetritega kui E30 sportistmed
Üleprahi külgtoega ja igapäevaselt kasutades samuti head mugavad
vaguniga
Vaadates mõned leheküljed tagasi recarote pilte siis tundub, et need lagunevad veel paremini. E30 sport juhiistmeid pole tõesti ühtegi veel näinud millel raam keevitust ei vajaks ühest või teisest kohast. Samas kuna neil istmetel tunduvad katted vahetatud olema siis ehk on ka raamidega tegeletud.
vaguniga
Mingi osa recaro istmeid tõesti garaazis vedelemas, hea tahtmise korral saab neist ühe enamvähem korraliku istme kokku. Ideaalis näeks autos recarosid, mitte uuemate autode sportistmeid aga eks aeg näitab.
Bilstein B6 valisin põhjusega, sest see auto pole rajasuunitlusega vaid oma äranägemise järgi ehitatud pühapäevaliikur ning tänaval sõitmiseks on B8 natuke liiast. Kes rajapäeval käisid, nägid ka minu raja jaoks mõeldud autot Sellega on tänaval sõita paras piin ja kannatus, aga see-eest rajal pea ideaalne.
Bilstein B6 valisin põhjusega, sest see auto pole rajasuunitlusega vaid oma äranägemise järgi ehitatud pühapäevaliikur ning tänaval sõitmiseks on B8 natuke liiast. Kes rajapäeval käisid, nägid ka minu raja jaoks mõeldud autot Sellega on tänaval sõita paras piin ja kannatus, aga see-eest rajal pea ideaalne.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Selle nädala algusest on auto igapäevaliikurina kasutusel
Asfaltifrees ehk karterikaitse on peaaegu valmis. Nüüd saab natukene julgemalt sõita ning samuti immitseva karteri korraliku vastu vahetada. Kaitse on 2 päeva all olnud ning juba ka mõned korrad "sisse õnnistatud". Jubedad teed ikka Tallinnas
Kui kaitse valmis ja karter vahetatud tuleb järgmise asjana väljalaskesüsteem ette võtta, summuti käib hetkel aukudest läbi sõites sillatala vastu ning teeb kolinat.
Ostsin ka ühe huvitava ja väga haruldase E21 tiiva. Tootjaks on Happich ning tiib on väga heas korras. Hetkel veel veidi kahtleval seisukohal, kas puurida augud luugi sisse ära ja külge panna või ei. Selles osas ootan ka arvamusi.
Illustreeriv pilt:
Asfaltifrees ehk karterikaitse on peaaegu valmis. Nüüd saab natukene julgemalt sõita ning samuti immitseva karteri korraliku vastu vahetada. Kaitse on 2 päeva all olnud ning juba ka mõned korrad "sisse õnnistatud". Jubedad teed ikka Tallinnas
Kui kaitse valmis ja karter vahetatud tuleb järgmise asjana väljalaskesüsteem ette võtta, summuti käib hetkel aukudest läbi sõites sillatala vastu ning teeb kolinat.
Ostsin ka ühe huvitava ja väga haruldase E21 tiiva. Tootjaks on Happich ning tiib on väga heas korras. Hetkel veel veidi kahtleval seisukohal, kas puurida augud luugi sisse ära ja külge panna või ei. Selles osas ootan ka arvamusi.
Illustreeriv pilt:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Asi selles, et tiival kinnituspoldid ilusasti sees ja nende ära lõikamine tähendaks põhimõtteliselt tiiva rikkumist. Mul tegelikult plaan B olemas kui tiib meeldima ei peaks....võtan teise luugi garaazist ja värvin sama tooni üle Kui kunagi värvimiseks läheb siis kindlasti värvin 2 luuki...üks tiivaaukudega teine ilma.airhead kirjutas:no kui sa kahtled kas puurida auke või mitte siis pane ta kahepoolse teibiga (3M teibid kestavad 2-3kg/cm2) või kere liim-hermeetikuga
teibi saab iga kell maha, ilma et mingeid jälgi jääks.
selle koguse võin sulle tööjuurest eraldada
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tänud! Hairahvale viskan alati rõõmsalt käppaJizz kirjutas:Korduvalt nähtud linnavahel. Väga kena ja pilkupüüdev masin!
Ja väga meeldiv, kui linnas ära tuntakse ja käppa visatakse, haha
Auto pidas ilusasti kokkutulekuga kaasnenud suure sõidu kenasti vastu. Kui eelnevad aastad oli igaksjuhuks tööriistakast pagassis kaasas siis seekord jätsin selle südamerahuga maha.
Karterikaitse on ennast igati tõestanud...kokkupuutes asfalti ja kaitsmega jääb kaotajaks asfalt Soov oleks 16 tolliste ajastukohaste velgede järgi, saaks auto natukene kõrgemaks.
Peale üritust pidin kohe summuti kallale asuma, kui siiamaani oli sillatala kohal torus väike auk siis peale pikka sõitu oli auk suureks saanud ja tegi juba koledat häält. Nüüd on uus toru all ning summuti kinnitust ümber tehtud, et aukudest läbi sõites enam vastu sillatala ei koliseks.
Kes piltide pealt veel näinud ei ole siis nüüdseks on Happich tiib oma koha leidnud auto küljes. Mulle meeldib, auto on veelgi erilisem ja omapärasem ning näeb rohkem retroracer välja
Aga pika jutu kõrvale ka ülimalt häid pilte üritusest. Piltide eest saavad SUURED tänud Sergei Zjuganov, Jaks ja muidugi mu kallis Krissu!
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=7091raunz kirjutas: Soov oleks 16 tolliste ajastukohaste velgede järgi, saaks auto natukene kõrgemaks.
Sellise summa käiks paraku ainult BBS RS eest välja, konkreetsed veljed pakuks veidi teise hinna puhul huvi.mkb kirjutas:http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=7091raunz kirjutas: Soov oleks 16 tolliste ajastukohaste velgede järgi, saaks auto natukene kõrgemaks.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vanadel Alpina velgedel ventiil normaalse koha peal, peidetud ventiilid on uuemate Alpinade teema.mall0c kirjutas:Veidi OT:
Kas vanadel Alpinatel siis tõesti oli ventiil väljas ja eraldi?
Autot muidu nõmme kandis päris palju näinud, ikka väga kena on, parem velg ongi veel täpselt puudu.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008