mis mõttes kardaan tuleb teha??? kas erinevatest osadest kokku panna ehk siis esimene osa ühelt autolt ja tagumine teiselt või tuleb lasta päris custom asi teha? ja kui erinev on juhtmestik nendel asjadel?
rallyiff kirjutas:mitu pini 141kw-l on üldse sel mootoripistikul
Väga palju võrreldes e28 omaga.
e34/e36 on ümmargune mingi 30 ringis pinnidega pistik.
Netist leiab selle kohta kindlasti info, ma ei viitsi enda autolt minna vaatama
Martinvr olen kuulnud, et kasutad e39 kardaani vastab see tõele?
Mis mootorikäpa lahendust kasutad ning mis kast all on kas m50 oma? Kui jah siis kas piisas lihtsalt käiguhoovastiku juhtvarda painutamisest või tuli mingisuguseid muid probleeme ka ette?
madal kirjutas:Martinvr olen kuulnud, et kasutad e39 kardaani vastab see tõele?
Mis mootorikäpa lahendust kasutad ning mis kast all on kas m50 oma? Kui jah siis kas piisas lihtsalt käiguhoovastiku juhtvarda painutamisest või tuli mingisuguseid muid probleeme ka ette?
Kardaan on jah E39 oma, kast on M50 oma ja käiguhoovastik on umbes 2cm lühemaks keevitatud. kasutasin e34 hoovastikku ja e30 hoovastiku otsapuksi. mootorikäpad on e34 omad, kinnituskohad sillatalal on ümber keevitatud, aga pole siiski päris hea, veidi tuleks veel tuunida. võibolla saab kasutada ka mõne teise mootori käppasid, aga ma ei otsinud et millised võiksid veel sobida.
Mul on m50 getrag 260ne otsas. Kardaan jäi kaa vana m20ne oma. Custom mootorikäpad, custom kastikandur ja kõige suurem väljakutse oli sumapa. Kollektoritest saadik on kõik ümber tehtud, pulss suht keeruline on tagumist pütti leida, mis e28 saba alla mahub ja ka vaikne oleks
Minul on e39 kardaan muudel põhjustel, mitte sellepärast et e28 omad ei sobiks. Summutiga tõesti vast kõige keerulisem. veidi kitsavõitu on seal roolisüsteemist möödasaamisega see värk
ja oma lollusest pole mul stabikat küljes. sest summuti ehitamise ajaks võtsin küljest ära ja siis tagasi panema hakates avastasin et enam ei mahu.. summuti jäi ette