ET mul nagu selline mootor millel on väljalaske all selline ümargune auk kuhu käib voolik otsa ja läheb otse karterisse, kas sellel plokil võix mingi eri nr. olla millest loex välja mille plokk see on, pärast on 745-oma
M20 mootoritel ühtib plokil olev number kerenumbri viimase seitsme numbriga ja selle järgi omakorda saab vin-dekoodriga kontrollida, kust mootor pärit on. Kas M30 samamoodi on, seda 100% kindlalt ei tea.
ET nr.x8481091x<< sisse löödud nr.
+ ploki valu nr on ka:) panin mõned pildid ka, kas tavailsel 3,5-el on vända raamide küljes tüüsid mis jahutavad&õlitavad kolbi? üli filtrikorpuse all on väljavõte turbo jaox? + tagasi vool pildid: http://bmwclassic.ee/323/album226/abp
ET MUL on siis 745 - mootor mis täitsa töötas ka:P plokikaas on aastast 85 seega pole see ka õige, ei tea kas tavalise 3,5 -e plokikaas on erinev 4,5-omast või on tal ainult teised kolvid, surveaste ka madalam ju , nalajakalt töötas see mootor kunagi, jube uimane oli.
Viimati muutis karu, 06 Dets 2005 20:58, muudetud 2 korda kokku.
indrek kirjutas:Näinud Alpina M30 turbo kaant(84a.)seal olid samasugused kanalid nagu E32/34 3,5mootoril,sellised ovaalsed.Kaane otsas oli kiri M30 ja suur T.