Bmw E21 315 hendrikmm
Bmw E21 315 hendrikmm
Nüüd siis lisandub siia foorumisse uus hainina kolmene mis on plaanis uuesti tänavale sõitma saada. Auto siis leitud auto24 lehelt, eelmise omaniku oli huvilisi mitmeid, kuid sai kohe esimesel päeval kui kuulutus üles tuli vaatamas käidud ja kokkuleppitud. Nüüd on ta siis viimased 3 päeva garaažis seisnud ja tööd käivad suhteliselt hoogsalt. Kere on üsna paljaks kooritud ,et roostest jagu saada mida leidub päris palju. Vahetusse läheb esipõll, küljekarbid, tagupõll ja nipetnäpet veel.
Auto on siis viimased 5 aastat lageda taeva all seisnud ja sai üritatud peale mahlade ja filtrite vahetust käivitamist. Siit tuleb siis esimene probleem mille puhul mul oleks abi vaja. Võtme keeramisel teeb tõmberelee ainult plõksu ja edasi vaikus. Puhastasin akujuhtmete ja tõmberelee klemmid ära kuid see asja paremaks ei muutunud. Paremaks puhastamiseks tahtsin starterit maha võtta kuid see tundub suhteliselt võimatu. X asendis karburaatori ja sisselaske vahelt sai 3 polti lahti tehtud kuid 1 polt mis starteri otsas asub ei kavatse mingi valemiga lahti. Ehk keegi kes seda varem teinud on, oskab midagi soovitada.
Lisan mõned pildid hetke seisust
[/img]
Auto on siis viimased 5 aastat lageda taeva all seisnud ja sai üritatud peale mahlade ja filtrite vahetust käivitamist. Siit tuleb siis esimene probleem mille puhul mul oleks abi vaja. Võtme keeramisel teeb tõmberelee ainult plõksu ja edasi vaikus. Puhastasin akujuhtmete ja tõmberelee klemmid ära kuid see asja paremaks ei muutunud. Paremaks puhastamiseks tahtsin starterit maha võtta kuid see tundub suhteliselt võimatu. X asendis karburaatori ja sisselaske vahelt sai 3 polti lahti tehtud kuid 1 polt mis starteri otsas asub ei kavatse mingi valemiga lahti. Ehk keegi kes seda varem teinud on, oskab midagi soovitada.
Lisan mõned pildid hetke seisust
[/img]
Hetkeseisuga auto juures midagi väga suurt pole veel toimunud. Natuke siis rohkem auto kohta. Kuna auto on vist kunagi Soomest toodud on olemas bloki eelsoendus, kas ka töötab ei oska hetkel öelda. Lisana on veel olemas laternatel kojamehed. Ja enda üllatuseks leidsin salongis 220 volti pistikupesa, tehase poolt see vist sinna pandud pole, pigem vist motoorieelsoendusega seotud.
Väike nimekiri siis sellest mis tegemist vajab:
Kõik rooste eemaldada, teha eeltööd värvimiseks.
Küljekarbid vahetada, karbid olemas. Ehk on keegi foorumlane sellega tegelenud ja oskab soovitada häid tegijad. Kuna tahaks asja võimalikult odavalt teha siis kas vana küljekarbi võib ise küljest võtta niiet pärast uksed ikka kinni mahuvad või selle kere juures midagi spetsiifilist mida jälgima peaks?
Veermikus lähevad kõik puksid, sharniirid ja rooliotsad vahetusse.
Supporitetele on olemas remondiklompektid.
Auto alla läheb uus mastiks.
Käigukastile tuleb uued puksid leida( ehk on soovitusi) Hetkel on käiguvahetamine nagu lahja kapsasupi segamine.
Tuleb keevitada remondiplekid tagumistele rattakoobastele.[/list]
Kindlasti on hetkel asju mida hetkel unustasun niiet nimekiri veel täieneb.
Väike nimekiri siis sellest mis tegemist vajab:
Kõik rooste eemaldada, teha eeltööd värvimiseks.
Küljekarbid vahetada, karbid olemas. Ehk on keegi foorumlane sellega tegelenud ja oskab soovitada häid tegijad. Kuna tahaks asja võimalikult odavalt teha siis kas vana küljekarbi võib ise küljest võtta niiet pärast uksed ikka kinni mahuvad või selle kere juures midagi spetsiifilist mida jälgima peaks?
Veermikus lähevad kõik puksid, sharniirid ja rooliotsad vahetusse.
Supporitetele on olemas remondiklompektid.
Auto alla läheb uus mastiks.
Käigukastile tuleb uued puksid leida( ehk on soovitusi) Hetkel on käiguvahetamine nagu lahja kapsasupi segamine.
Tuleb keevitada remondiplekid tagumistele rattakoobastele.[/list]
Kindlasti on hetkel asju mida hetkel unustasun niiet nimekiri veel täieneb.
Sinna paned salongipuhuri - samal ajal kui mootorit soojendatakse aetakse ka salongis õhk soojaks. Tavapärane lahendus vanematel, soomest tulnud, autodel.hendrikmm kirjutas: Ja enda üllatuseks leidsin salongis 220 volti pistikupesa, tehase poolt see vist sinna pandud pole, pigem vist motoorieelsoendusega seotud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Võid suhteliselt kindel olla, et algsete keretööde maht tuleb 2-3 korrutada, et kõik kenasti tehtud saaks, autot lammutades ja mastiksit eemaldades tuleb neid kohti isuga juurde. Kui ise keevitamist ei tee, pole väga mõtet ka karpi ise ära lõigata, pärast võibolla keevitajal tööd hoopiski rohkem.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Pole enam ammu siia kirjutanud. Kuid ilmad on uuesti soojaks läinud ja võimalus jälle tööd teha. Vahepeal oli auto ka korraks müügiks pandud, kuigi tahtjaid oli üllatavalt palju nirus seisukorras auto jaoks siis ikka ei raatsinud teda ära anda. Vahepeal on siis keevitus selgeks õpitud rahuldaval tasemel ja varsti saab seda praktiseerima hakata.
Plaan on selle suve jaoks auto valmis saada värvimise jaoks. Kuna värvimise jaoks raha arvatavasti esialgu kohe kuskilt võtta ei ole siis see jääb veel tundmatusse kaugustesse.
Oleks ka siis mõned küsimused, et ehk keegi teab mõnda firmat kes müüks sellele autole remondiplekke. Walloth und Neschi neti poes neid saadaval pole. Nimelt on vaja esiklaasi alumist serva mis jääb tihendi alla, esiosa plekki kuhu kinnitub kapott( kogu laiuses) ning rattakoopaid ( remondiplekid katavad liiga väikese osa). Kui kellegil on mõni doonor kus antud jupid oleks võimalik eemaldada siis võib ühendust võtta.
Plaan on selle suve jaoks auto valmis saada värvimise jaoks. Kuna värvimise jaoks raha arvatavasti esialgu kohe kuskilt võtta ei ole siis see jääb veel tundmatusse kaugustesse.
Oleks ka siis mõned küsimused, et ehk keegi teab mõnda firmat kes müüks sellele autole remondiplekke. Walloth und Neschi neti poes neid saadaval pole. Nimelt on vaja esiklaasi alumist serva mis jääb tihendi alla, esiosa plekki kuhu kinnitub kapott( kogu laiuses) ning rattakoopaid ( remondiplekid katavad liiga väikese osa). Kui kellegil on mõni doonor kus antud jupid oleks võimalik eemaldada siis võib ühendust võtta.