ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv
ALPINA B3 3,2 cabrio #027, Muhv
Tere,
Selle auto näol ei ole tegemist küll klassikalise BMW-ga, aga ühe huvitava autoga sellegipoolest.
Andmed siis järgnevad:
Tootja - ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG
Tootmisaastad - 1996 - 1999
Minu auto - 1997/2
Tootmisarv kokku - 88tk
Minu auto - #027
Värv - BMW Individual Petrol-Mica Metallic
Sisu - ALPINA bi-color
HJ / kW: 265 / 195 at 5800rpm
Max vääne - 330Nm at 4200rpm
Tippkiirus - 265km/h
Kiirendus 0-100km/h: 6,6sek
Kast - 6-käiguline manuaal
Seda värvi B3 3,2 kabrioid on veel vaid üks - #009.
http://www.alpina-archive.com/?p=6825&n ... abrio-#009
"Rohkem" võib seda värvi leida E34 ja E39 kerega Individual M5-tel
Ostes oli auto suhteliselt õnnetus korras. Veermik läbi, katus ei töötanud, mingi anomaalia jahutuses jne. Samas ei midagi nii hullu, et suure rahaga parandada ei saaks. Möödunud kevad ja suvi kuluski taastamistöödele. Kuna auto pole veel väga vana, siis nö molekuliks võtta polnud vaja (õigemini poleks originaalsusest lähtuvalt sobilik). Seevastu teostas MobileSPA väga põhjaliku puhastuse. Auto veetis nende juures terve nädala. Teostatud töödest huvitavamad olid mikropneumo pesuriga õmblusniitide puhastamine - ka roolil, kõigi sisepindade osoneerimine, laekatte aurupesu (4 korda), logarite läigestamine jne. Ühesõnaga - tehti auto korralikult puhtaks.
Tehnika poole pealt läksid uued šarniirid, rooliotsad, mingid suured puksid taga, amordipadjad, käiguhoovastiku plastpuksid koos sõrmedega, käigukasti simrid, mootori termostaat, radikas, väntvõlli andur, tuled, posu plastdetaile jne. Veljed sirgeks, sillad joonde ja kõik muu taoline, mis teile ilmselt vägagi tuttav on.
Tegemist jätkub ka järgmiseks hooajaks.
Auto ise on muidu täitsa tore. Ostetud ühe vana-tuntud Alpina diileri juurest, esimesed eluaastad veetnud lõuna-Prantsusmaal ilmselt suvekodu autona. Seejärel sattus, peale pisikest randevuud viinamarjaväljale, ühe juristi proua autoks. Viimane selle nii käest ära ilmselt lasigi. Ost oli ka suhteliselt huvitav - lühidalt öeldes - nägin 4 udust pisipilti, mille peale kandsin raha ühe BaurTC tuttava kontole saksas ja volitasin viimase auto enda nimele kirjutama. Sisuliselt oleks võinud härra autot seejärel enda omaks pidada.
Miks just see auto? Soovisin kindlasti kabriot - ülejäänud BMWd mul ju kõik neliveolised. B3 3,2 oli mulle teadaolevalt viimane kabrio, mis tuli Alpina tehasest. B3 3,3 (e46) tuli juba BMW liinilt. Seega viimane "päris" Alpina.
Miks mitte M3? Esiteks - haruldus - 88tk versus mustmiljon Teiseks iseloomustab seda mootorit vääne madalamatel pööretel. Ka on võimsuskõveraid võrreldes näha, et kuni ca 5500 pöördeni on selles mootoris rohkem umphi kui M3-l. Mitte, et seda kõike vaja oleks, aga nagu öeldakse - reservi peab olema!
Ah jaa - hiire pesa oli seekord mootori peal mati all
Selle auto näol ei ole tegemist küll klassikalise BMW-ga, aga ühe huvitava autoga sellegipoolest.
Andmed siis järgnevad:
Tootja - ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG
Tootmisaastad - 1996 - 1999
Minu auto - 1997/2
Tootmisarv kokku - 88tk
Minu auto - #027
Värv - BMW Individual Petrol-Mica Metallic
Sisu - ALPINA bi-color
HJ / kW: 265 / 195 at 5800rpm
Max vääne - 330Nm at 4200rpm
Tippkiirus - 265km/h
Kiirendus 0-100km/h: 6,6sek
Kast - 6-käiguline manuaal
Seda värvi B3 3,2 kabrioid on veel vaid üks - #009.
http://www.alpina-archive.com/?p=6825&n ... abrio-#009
"Rohkem" võib seda värvi leida E34 ja E39 kerega Individual M5-tel
Ostes oli auto suhteliselt õnnetus korras. Veermik läbi, katus ei töötanud, mingi anomaalia jahutuses jne. Samas ei midagi nii hullu, et suure rahaga parandada ei saaks. Möödunud kevad ja suvi kuluski taastamistöödele. Kuna auto pole veel väga vana, siis nö molekuliks võtta polnud vaja (õigemini poleks originaalsusest lähtuvalt sobilik). Seevastu teostas MobileSPA väga põhjaliku puhastuse. Auto veetis nende juures terve nädala. Teostatud töödest huvitavamad olid mikropneumo pesuriga õmblusniitide puhastamine - ka roolil, kõigi sisepindade osoneerimine, laekatte aurupesu (4 korda), logarite läigestamine jne. Ühesõnaga - tehti auto korralikult puhtaks.
Tehnika poole pealt läksid uued šarniirid, rooliotsad, mingid suured puksid taga, amordipadjad, käiguhoovastiku plastpuksid koos sõrmedega, käigukasti simrid, mootori termostaat, radikas, väntvõlli andur, tuled, posu plastdetaile jne. Veljed sirgeks, sillad joonde ja kõik muu taoline, mis teile ilmselt vägagi tuttav on.
Tegemist jätkub ka järgmiseks hooajaks.
Auto ise on muidu täitsa tore. Ostetud ühe vana-tuntud Alpina diileri juurest, esimesed eluaastad veetnud lõuna-Prantsusmaal ilmselt suvekodu autona. Seejärel sattus, peale pisikest randevuud viinamarjaväljale, ühe juristi proua autoks. Viimane selle nii käest ära ilmselt lasigi. Ost oli ka suhteliselt huvitav - lühidalt öeldes - nägin 4 udust pisipilti, mille peale kandsin raha ühe BaurTC tuttava kontole saksas ja volitasin viimase auto enda nimele kirjutama. Sisuliselt oleks võinud härra autot seejärel enda omaks pidada.
Miks just see auto? Soovisin kindlasti kabriot - ülejäänud BMWd mul ju kõik neliveolised. B3 3,2 oli mulle teadaolevalt viimane kabrio, mis tuli Alpina tehasest. B3 3,3 (e46) tuli juba BMW liinilt. Seega viimane "päris" Alpina.
Miks mitte M3? Esiteks - haruldus - 88tk versus mustmiljon Teiseks iseloomustab seda mootorit vääne madalamatel pööretel. Ka on võimsuskõveraid võrreldes näha, et kuni ca 5500 pöördeni on selles mootoris rohkem umphi kui M3-l. Mitte, et seda kõike vaja oleks, aga nagu öeldakse - reservi peab olema!
Ah jaa - hiire pesa oli seekord mootori peal mati all
Viimati muutis Muhv, 03 Mai 2011 08:12, muudetud 3 korda kokku.
Raimo - kõik oleneb taustsüsteemist. Auto on kulunud täpselt niipalju, nagu selle läbisõidu juures auto kulub (ca 215000km). Türklase käest auto läbi käinud ei ole, see on muidugi selge vedamine. Samas kollektsionääri auto eeldaks alla 50000km läbisõitu ja vastavat välimust. Seda ma paraku enam ei saavuta.
Oleks ma piirdunud suurema tootmisarvuga ja seetõttu laiemalt levinud B3 3,0 cabrioga, oleks sama raha eest saanud täiesti pädeva 58000km läbisõitnud auto. Eks kõik ole lõpuks valikutes kinni.
Eriliselt hea meel on mul, et ilmselt on mõned aastad tagasi välja vahetatud põrandamatid - peale korralikku puhastust tulid täiesti korralikud asjad välja. Neid ei ole täna enam ka väga suure raha eest võimalik uusi saada.
Oleks ma piirdunud suurema tootmisarvuga ja seetõttu laiemalt levinud B3 3,0 cabrioga, oleks sama raha eest saanud täiesti pädeva 58000km läbisõitnud auto. Eks kõik ole lõpuks valikutes kinni.
Eriliselt hea meel on mul, et ilmselt on mõned aastad tagasi välja vahetatud põrandamatid - peale korralikku puhastust tulid täiesti korralikud asjad välja. Neid ei ole täna enam ka väga suure raha eest võimalik uusi saada.
No kui neid pilte vaadata siis ma ei saa küll aru miks sa nii kriitiline oled, iseasi kui sa isiklikku Alpina muuseumi lood Igati eeskujulik masin ja rõõm vaadata. Ning muidu kruiisimiseks on see Alpina kindlasti parem valik kui M3 oma suht kõrgepöördelise mootoriga.
Nüüd jääb vaid soovida, nagu juba traditsiooniks on saanud, et valged suunatuled külge ja suured kroomveljed alla ning linnavahele ketsi vilistama
Nüüd jääb vaid soovida, nagu juba traditsiooniks on saanud, et valged suunatuled külge ja suured kroomveljed alla ning linnavahele ketsi vilistama
E10 2002
E36 kerega B6, B8 ja B3 3,0l alla käisid classic line veljed - need tunneb ära velje randi terava serva ja tavapäraste ventiilide järgi. B3 3,2 alla käivad vähe teistsugused. Mõni nimetab neid soft lineks, mõni millekski muuks. Igatahes velje randi serv on kumer ja ventiil on peidetud keskkapsli alla. Üks kodar on seest õõnes. Vt galeriis olevaid pilte.
Selle hooaja muudatused autol on esiiluvõre pleki ja võrede asendamine õigega - st facelift variandiga. Lisaks sai paigaldada lastud plastist karbikatted - mitte sellised nagu M3-l vaid tavalised - just sellised nagu ALPINA ise neid E36-tele paigaldas.
Tööde käigus sai selgeks ka see, et värvikoodi järgi sellele autole värvi tellida ei saa. Väike kiri FUELLER SCHWARTZ tähendab, et värvimeister on peoga musta värvipastat lisanud. Paras värvali õudukas auto taastamisel.
Tööde käigus sai selgeks ka see, et värvikoodi järgi sellele autole värvi tellida ei saa. Väike kiri FUELLER SCHWARTZ tähendab, et värvimeister on peoga musta värvipastat lisanud. Paras värvali õudukas auto taastamisel.
Pean ära parandama oma esimeses postituses tehtud faktivea. Sirvides BMW Classic eriväljaannet "Six Generations BMW 3 Series" jäi mulle silma, et M3 kabriot ei olegi tehtud mustmiljon tükki, vaid "ainult" 12114 tükki.
E36 kabrioid kokku on tehtud 184430 tükki. Ei tea, kas nende hulgas on ka 155 B3 3,0; 88 B3 3,2 ja 23 B8 cabriot?
E36 kabrioid kokku on tehtud 184430 tükki. Ei tea, kas nende hulgas on ka 155 B3 3,0; 88 B3 3,2 ja 23 B8 cabriot?
Vaatasin parklas autot ja südame alt käis judin läbi - istub viltu! Kas tõesti on vasaku esivedru pool keerdu ära murdunud? Kas ka mina kuulun nüüd rulnoklikku vedrupoolitajate parteisse? Kiirelt telefon pihku ja remondikodades rivistus tehtud. Christoph aitas mälu värskendada - ALPINAle tootis vedrusid toona Aale. Paraku see firma on siinmail veel tundmatum kui ALPINA. Segadus tekkis ka auto varuosakataloogi vaadates. Autole, mida toodeti 88 tükki, paigaldas ALPINA 3 eri tüüpi vedrukomplekte. No mida f***! E-tuviga sai saadetud kiire kiri tehase peakontorisse. Loetud minutite jooksul oli vastus käes - sobib kolmas variant. Seejärel saabus esimene võimalus auto tõstukile ajada ja ... ei olnudki vedru katki! Ilmselt oli hoopis parkla, kus auto seisis, kuidagi propelleris. Neh!
Tõstuki peal ilmnes siiski üks viga kah - jahutusvedeliku müstilise kadumise põhjus - plokikaane tihendi tagumine ots laseb läbi. Tilk tõrva tänase päeva meepotti oli seega siiski tilkunud. Ehk Tõukuri mehed teevad peatselt mootorile pisikese klistiiri ja saab ka sellest murest üle.
Tõstuki peal ilmnes siiski üks viga kah - jahutusvedeliku müstilise kadumise põhjus - plokikaane tihendi tagumine ots laseb läbi. Tilk tõrva tänase päeva meepotti oli seega siiski tilkunud. Ehk Tõukuri mehed teevad peatselt mootorile pisikese klistiiri ja saab ka sellest murest üle.
Ei pruugi olla asi parklas. Lihtsalt siiani kõik E36-d mida ma näinud olen, kaasaarvatud enda oma, istuvadki natuke viltu. Kui auto on kõrgem, ei ole aru saada kuna see on nii vähe, aga kui auto on madalaks lastud siis on alati vilunud silmale näha et kõrvalistujapool on hästi hästi natuke madalam kui juhipool. Seda ka juba tehaseseades vedrudega. Põhjust ei tea ja natuke imelik on. Kui ei ole seda varem märganud siis ei oska seda ka vaadata, aga kui korra märkad, siis häiribMuhv kirjutas: E-tuviga sai saadetud kiire kiri tehase peakontorisse. Loetud minutite jooksul oli vastus käes - sobib kolmas variant. Seejärel saabus esimene võimalus auto tõstukile ajada ja ... ei olnudki vedru katki! Ilmselt oli hoopis parkla, kus auto seisis, kuidagi propelleris. Neh!
Üks põhjus võibolla see, et kui juht istub sisse, siis oleks võrdne?