Probleem e28 520i ga
Probleem e28 520i ga
masin siis aastast 1983, mootor 2.0 92 kw.
viga siis selles et mootor puterdab nii hullult, et hommikul tööle sõites ei läinud pöörded vahepeal isegi üle 1500 rpm i, pidin ohutuledega tee äärde tõmbama. aga kummaline on see et teine päev on täiesti korras , puterdab ainult mõne korra. täna aga töölt tagasi sõites sama jama. ei saanud pööret kordagi üle 4000 rpmi. kui vabakäiguga gaas kohapeal põhja vajutada , siis läheb algul kuskil 2000 peale , siis poob kinni ja paugub kapoti alt ja siis kogub veits siis läheb kuskile 4 tuhande peale ja võibolla läheb peale korralikku puterdamist siis veel põhja.
ära olen vahetanud kütuse filtri, kütuse pumba, 4 vaakum voolikut mis olid katki, puhastasin õhulugeja ja trosseli, vaatasin küünlad üle ja nüüd on mõte otsas. äkki keegi oskab aidata, jube kopp on ees. blj*t, see pemm teeb nahka mulle
pets.
viga siis selles et mootor puterdab nii hullult, et hommikul tööle sõites ei läinud pöörded vahepeal isegi üle 1500 rpm i, pidin ohutuledega tee äärde tõmbama. aga kummaline on see et teine päev on täiesti korras , puterdab ainult mõne korra. täna aga töölt tagasi sõites sama jama. ei saanud pööret kordagi üle 4000 rpmi. kui vabakäiguga gaas kohapeal põhja vajutada , siis läheb algul kuskil 2000 peale , siis poob kinni ja paugub kapoti alt ja siis kogub veits siis läheb kuskile 4 tuhande peale ja võibolla läheb peale korralikku puterdamist siis veel põhja.
ära olen vahetanud kütuse filtri, kütuse pumba, 4 vaakum voolikut mis olid katki, puhastasin õhulugeja ja trosseli, vaatasin küünlad üle ja nüüd on mõte otsas. äkki keegi oskab aidata, jube kopp on ees. blj*t, see pemm teeb nahka mulle
pets.
kus kohast masina ostsid
ja võimalus on mootor vahetada. Mule on tulnud iasugu pakkumisi 2.5 kohalt. Võin sule jagada ühtteist. Ja kui soovid 2.0 siis vb annab nii kompunnida, et ostan rendale 2.5 ja müün oma vana süsteemi sule. Mul on veel kaasa anda uus plokikaane tihend koos uute plokikaane poltidega. Ning mootor ise on suht korralik ja tihe.
ja võimalus on mootor vahetada. Mule on tulnud iasugu pakkumisi 2.5 kohalt. Võin sule jagada ühtteist. Ja kui soovid 2.0 siis vb annab nii kompunnida, et ostan rendale 2.5 ja müün oma vana süsteemi sule. Mul on veel kaasa anda uus plokikaane tihend koos uute plokikaane poltidega. Ning mootor ise on suht korralik ja tihe.
cardo , sul päris huvitav lähenemine asjale. selles suhtes , et ega see 2.0 nagunii mingi kuldaväärt kompott pole, et kui leiaks midagi mõistliku hinna eest siis poleks paha küll. 2.5e oleks hea kui saaks super eta.
kütuse kulu jääks samaks umbes aga madalalt oleks jõudu rohkem.
greger , kas keegi 2.5e d pole pakkunud ?
aga cardo sa aidata ei oska , mis viga võiks olla ?
kütuse kulu jääks samaks umbes aga madalalt oleks jõudu rohkem.
greger , kas keegi 2.5e d pole pakkunud ?
aga cardo sa aidata ei oska , mis viga võiks olla ?
Kahjuks diislit pole jah pakutud.pets333 kirjutas:cardo , sul päris huvitav lähenemine asjale. selles suhtes , et ega see 2.0 nagunii mingi kuldaväärt kompott pole, et kui leiaks midagi mõistliku hinna eest siis poleks paha küll. 2.5e oleks hea kui saaks super eta.
kütuse kulu jääks samaks umbes aga madalalt oleks jõudu rohkem.
greger , kas keegi 2.5e d pole pakkunud ?
aga cardo sa aidata ei oska , mis viga võiks olla ?
Selle konkreetse auto jagajat on paar korda juba vahetatud.
Vaata jagajakaas üle, minu ajal oli seal mõra.
Ajuvahetust oled proovinud? Mul peaks üks alles olema.
Olen oma vana kaunitari mitu korda linnapeal märganud, kuid kordagi pole olnud hetke ligiastumiseks.
Vaata jagajakaas üle, minu ajal oli seal mõra.
Ajuvahetust oled proovinud? Mul peaks üks alles olema.
Olen oma vana kaunitari mitu korda linnapeal märganud, kuid kordagi pole olnud hetke ligiastumiseks.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Okt 2011 15:56
Tõstatan vana teema....sama probleem on taas tekkinud. Vahepeal mootor puterdab, ei lähe pöördesse. Tühikäigul gaasi andes läheb 3-4000 pööret, ja siis oleks nagu piirikus. Kiirendades kaob jõud, (mõnikord korraks ja siis lajatab nagu lauaga selga) on raskusi normaalselt liiklemisega.
Proovisin teist aju, muutusi ei ole.
Aga mõnikord toimib kõik normaalselt, saaks pm kõik käigud ilusti peeneks lasta.
Imelik on see, et sügisel ei olnud mul kordagi sellist probleemi, kevadel kui olin paar päeva sõitnud, hakkas sellinne pull pihta.
Kellelgi veel ideid, milles probleem võiks olla?
Kahjuks pole mul eriti palju aega, et väga põhjalikult viga otsida.
Proovisin teist aju, muutusi ei ole.
Aga mõnikord toimib kõik normaalselt, saaks pm kõik käigud ilusti peeneks lasta.
Imelik on see, et sügisel ei olnud mul kordagi sellist probleemi, kevadel kui olin paar päeva sõitnud, hakkas sellinne pull pihta.
Kellelgi veel ideid, milles probleem võiks olla?
Kahjuks pole mul eriti palju aega, et väga põhjalikult viga otsida.
92 kw mootoriga isenditele , võite proovida aga alati ei pruugi kõigil üks ja sama viga olla aga proovida/uurida tasuks siiski
Olen ka mujalt lugenud , antud koht peaks e28 murepunktide nimekirja käima .
Pistik mis läheb kaitsme karppi sisse , kontrolli üle klemmid ja ka sisu , mille külge see läheb . Või asenda teisega .
Puterdamise käigus võid proovida liigutada seda pistikut .
Mina alustasin bens pumbast , kohati ei tulnud korralik vool sinna peale , lõpuks jõudsin välja kaitsmekarbini jõudva pistikuga ..ühendus oli kehv , testriga on hästi näha , samal ajal pistikut liigutades . Mootor käis kohapeal põta/põta ja ei läinud pöördesse , vahest tegi ka kõvema paugu , bensukat oli õhus tunda rohkem kui liiter
Olen ka mujalt lugenud , antud koht peaks e28 murepunktide nimekirja käima .
Pistik mis läheb kaitsme karppi sisse , kontrolli üle klemmid ja ka sisu , mille külge see läheb . Või asenda teisega .
Puterdamise käigus võid proovida liigutada seda pistikut .
Mina alustasin bens pumbast , kohati ei tulnud korralik vool sinna peale , lõpuks jõudsin välja kaitsmekarbini jõudva pistikuga ..ühendus oli kehv , testriga on hästi näha , samal ajal pistikut liigutades . Mootor käis kohapeal põta/põta ja ei läinud pöördesse , vahest tegi ka kõvema paugu , bensukat oli õhus tunda rohkem kui liiter
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Okt 2011 15:56
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Okt 2011 15:56