šarniirid+kolin esiosas
šarniirid+kolin esiosas
Auto E28 525e 86. Väidetavalt on masinal šarniirid läbi. Millest selline järeldus: esiosas konstantne kolin läbi erinevate aukude või siis kühmude sõites ning esimesirattaid tundub, et on võimalik jalaga auto suhtes tagaotsa suunas tõugata.(nagu mingisugune piki lõtk oleks olemas, või üle üldse tundub nagu need rattad pole enam kuigi jäigalt enda kohal). Eesmised rattad silmajärgi lääpas pole, kuid on olemas rehvilt nähtav kalle mille järgi kulumine on suurem rehvi sisemisel poolel. Kolisema on hakanud aegamisi.
Esisillas hiljaaega vahetutud detailid: amordid ja kondid.
Põhiline probleem on, et ma ei tea, kust hankida enda masinale šarniire ning sedagi kas need üldse on eraldi vahetatavad. Lisaks sellele võivad kolinad esisillas tähendada veel teisigi juppe nt rattalaagreid. Seega, mida keegi arvab, mis veel võib selle kolina põhjustajaks olla
Igatahes, talveuni kohe käes ning tahaks kevadeks sellest kolinast lahti saada.
Mis ravi soovitate, mida peaks väljavahetama sealjuures arvestades, et rahapuud mul toas ei kasva, kuid päris sente mööda toanurki taga ei aja?
Edu kõigile
Esisillas hiljaaega vahetutud detailid: amordid ja kondid.
Põhiline probleem on, et ma ei tea, kust hankida enda masinale šarniire ning sedagi kas need üldse on eraldi vahetatavad. Lisaks sellele võivad kolinad esisillas tähendada veel teisigi juppe nt rattalaagreid. Seega, mida keegi arvab, mis veel võib selle kolina põhjustajaks olla
Igatahes, talveuni kohe käes ning tahaks kevadeks sellest kolinast lahti saada.
Mis ravi soovitate, mida peaks väljavahetama sealjuures arvestades, et rahapuud mul toas ei kasva, kuid päris sente mööda toanurki taga ei aja?
Edu kõigile
E28 525e, 1986
sarniire eraldi sellel autol vahetada ei saa, vahetatakse õõtsa kaupa. teises otsas olevad õõtsapuksid on põhimõtteliselt ka eraldi vahetatavad, kuid üldiselt ei ole mõtekas sellega tegeleda. vaja korralikku pressi jne, omamoodi suurem ettevõtmine.
kirjelduse järgi ütleks küll, et sarniirid on läbi! kui ülemise õõtsa puks ennast ammendanud oleks siis tuleb kolin (väga tugev) sisse pidurdades näiteks.
laagrites asi vaevalt et on, aga võta ratas alt ära ja veereta ringi rummu...ma usun, et selle tabad oma loogikaga ära kui laager nii otsas oleks, et juba loksub ja koliseb
ühesõnaga, vahetada vaja tõenäoliselt nii ülemine kui alumine õõts, ja ilmselt mõlemal pool kui just mingi ime läbi ei ole üks pool märgatavalt paremini säilinud
kirjelduse järgi ütleks küll, et sarniirid on läbi! kui ülemise õõtsa puks ennast ammendanud oleks siis tuleb kolin (väga tugev) sisse pidurdades näiteks.
laagrites asi vaevalt et on, aga võta ratas alt ära ja veereta ringi rummu...ma usun, et selle tabad oma loogikaga ära kui laager nii otsas oleks, et juba loksub ja koliseb
ühesõnaga, vahetada vaja tõenäoliselt nii ülemine kui alumine õõts, ja ilmselt mõlemal pool kui just mingi ime läbi ei ole üks pool märgatavalt paremini säilinud
E28, kas ma juhatasin kedagi poodi tervet uut esisilda ostma? küsiti nõu ja rääkisin asjast nii nagu minu kogemus on, thats all. selge see, et puhtalt foorumi kirjelduste ja tagasisidena saadud vastuste põhjal autot remontida on natuke kahtlane tegevus aga minu meelest on see parem variant kui täieliku võhikuna minna suvalisse remonditöökotta ja öelda "tehke korda" ...vot siis vahetakse sul tervet esisilda!
kõige parem oleks minumeelest ka minna ÜV'sse, kus "kolistusplaadid" olemas ja tüübid ütlevad kohe ära, mis viga on. pole ka vaja karta seda, et mingit omakasu maiguga nõu antakse.
kõige parem oleks minumeelest ka minna ÜV'sse, kus "kolistusplaadid" olemas ja tüübid ütlevad kohe ära, mis viga on. pole ka vaja karta seda, et mingit omakasu maiguga nõu antakse.
Mina veidi selle loksutamise vastane.
Seda nimelt sellel põhjusel, et sama murega käidud kuid ei leitud midagi. Tundub võibolla uskumatu kuid nii see oli.
Ega siis ei olnudki muud midagi kui, et kiskusin kõik laiali, sest kolin ei meeldinud.
Ja lammutamise käigus leidsin ka selle põhjuse milleks oli ikkagi sarniir. Seega ei pruugi ka selle loksutamisega leida põhjust.
Lisaks enda 635-el mõtlesin, et ei viitsi otsida mis väikest kolinat tekkitab ja vahetasin kogu silla jupid ära kuid kolin ei muutunud. Siis sai veidi asja suvenetud ja leitud ka põhjus. Sellel korral oli väsinud amordi laager.
Seega oleneb kolinast mis seda põhjustada võib.
Aga kõige lihtsam on alustuseks vaadata amordi laagrid üle.
Seda nimelt sellel põhjusel, et sama murega käidud kuid ei leitud midagi. Tundub võibolla uskumatu kuid nii see oli.
Ega siis ei olnudki muud midagi kui, et kiskusin kõik laiali, sest kolin ei meeldinud.
Ja lammutamise käigus leidsin ka selle põhjuse milleks oli ikkagi sarniir. Seega ei pruugi ka selle loksutamisega leida põhjust.
Lisaks enda 635-el mõtlesin, et ei viitsi otsida mis väikest kolinat tekkitab ja vahetasin kogu silla jupid ära kuid kolin ei muutunud. Siis sai veidi asja suvenetud ja leitud ka põhjus. Sellel korral oli väsinud amordi laager.
Seega oleneb kolinast mis seda põhjustada võib.
Aga kõige lihtsam on alustuseks vaadata amordi laagrid üle.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: šarniirid+kolin esiosas
1. Mine ülevaatuspunkti ja lase veermiku kontroll teha, ca 100 krEbling kirjutas:Auto E28 525e 86. Väidetavalt on masinal šarniirid läbi.
......
Põhiline probleem on, et ma ei tea, kust hankida enda masinale šarniire ning
või
2. Aja auto kanali peale ja loksuta ise läbi. Reaktiivvarda (kõveram hoob, eest taha) lõtku tunneb palja käega ära - haara vardast kinni ja ja loksuta tugevalt, liigendi juures ei tohi lõtkumist olla, sujuv liikumine peab olema. Võid abilisel lasta autot üles alla kõigutada ise samal ajal käega liigendeid katsudes. Uuri ka kummipukside seisukorda, suured praod ja loksuvad südamikud on halb.
šarniire eraldi ei müüda. Ainult koos õõtsaga. Lemförderi toodangust peetakse kõige kvaliteetsemaks. Hind 1400 kr õõts. Odavamat valides, vaata, kas puks on kaasas. Kui ei, siis pead eraldi ostma ja sisse pressida laskma.
Kui ratas suht logedalt liigub auto all edasi tagasi siis peale sarniiri seal suurt midagi väga olla ei saagi. Rattalaager kolinat ei tekita vaid hakkab nn undama. Amordi laager üldjuhul hakkab kergelt raksuma enne kui täiesti ära väsib. Juppide kohapealt siis e28-le silla osasi leidub ja ei ole ka ulme kallid.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Noo vastuseid ja juhiseid piisavalt. Seega järgin üldtuntud soovitust: viin masina ülevaatuspunkti ja lasen seal, kui võimalik, asja üle kolistada. Amorditugilaagri võib samuti välistada, need lasin vahetada koos amortidega. Minu masina amordilaagrid hakkasid aga ratast pöörates enne suremist korralikult nagisema (nagu miski oleks neid väänanud).
Sellise kirjelduse peale nagu ma andsin ongi raskem midagi täpset öelda, kuid abi ja nõu mulle päris palju sellestki.
Sellise kirjelduse peale nagu ma andsin ongi raskem midagi täpset öelda, kuid abi ja nõu mulle päris palju sellestki.
E28 525e, 1986
Mul sarnane kogemus, küll E34 esisillaga. ÜV punktis väideti, et kõik korras aga pädev remondimees näitas mulle mustvalgel kuidas sarniiril lõtk sees... Eks mõnes ÜV puntis võib see kaader olla selliste üldisemate teadmistega ja ega süviti ei osata viga otsida.Jaks kirjutas:Mina veidi selle loksutamise vastane.
Seda nimelt sellel põhjusel, et sama murega käidud kuid ei leitud midagi.
Soovitaks ÜV punkti asemel kohe pöörduda mõnda töökotta, soovitavalt muidugi BMW-dele spetsialiseerunud. Kontrollimise eest on mul küsitud 25-50 eeku, paaril korral olen suisa tasuta pääsenud
E10 2002
Eks see loksu "tase" ole ka erinev. ÜV's loomulikult ei pruugi olla ning ilmselt enamasti ei ole mingeid bmw spetsialiste koos, eks nemad vaatavad sellise pilguga, et kas on juba väga konkreetne ja sõitmisel ohtlikud lõtkud sees kuskil. Teades kui tundlik on bmw esisild teatavate kulumiste suhtes siis sõites võib aga probleemi tekitada kindlasti ka selline asi, mida ülevaatusel veel "liiga suureks jamaks" ei osata nimetada.
Aga loomulikult, eks igasuguseid tüüpe leidub ka neis erinevates punktides, mõnel lihtsalt savi, mida ta sulle räägib jne
Aga loomulikult, eks igasuguseid tüüpe leidub ka neis erinevates punktides, mõnel lihtsalt savi, mida ta sulle räägib jne