BMW 323i Edition S, Nuga
BMW 323i Edition S, Nuga
Ostetud sai ta eelmise aasta augustis Tartus ühe keskealise meesterahva käest. Onu oli juba kuulutamisest tüdinenud ja oli hakanud emexi mõtteid veeretama Õnneks sain veel õigel ajal jaole
Miks ostsin? Esiteks oli suur osa nostalgial - minu esimene iskiklik auto oli 95'ndal aastal soetatud '81 525iA, millest jäid väga positiivsed mälestused ja austus BMW kui margi vastu. Lisaks on E21'e juures ühendatud aegumatu disain, 6-silindrilised mootorid, tagavedu ja tehniline lihtsus, samas ka geniaalsus. Ideaalne Oma rolli mängis ka odavus: esimese nö "projektiautona" ei julgenud midagi väga vana ja keerulist ette võtta.
Aga nüüd asja juurde Auto on toodetud 7/1982, s.o. üsna E21 tootmisperioodi lõpus. E21 juures sai ka alguse BMW traditsioon müüa enne mudeli tootmise lõpetamist piiratud kogus eriseeria mudeleid - Edition S ja Edition E. Vastavalt siis sportlik ja eksklusiivne. Minu 323i on siis Edition S eriseeriast. Toodetud on neid umbes 1000 tükki. Eripäraks on kerevärvi uksepeeglid, nahaga kaetud sportrool, Recaro sportistmed, BBS esispoiler, Foha antitiib pagasnikuluugil, 13" kärgveljed ja Bilsteini sportvedrustus.
Minu kätte jõudmise hetkeks ei olnud auto seisukord enam kiita. Peale kunagist paagi tühjakssõitmist ei olevat auto enam käivitunud, "spetsialistid" viga ei leidnud ja nii jäigi masin kaheks aastaks välja seisma Kere välisplekkide olukord oli väga nutune, põhi pidi omaniku sõnul hea olema aga sellele ma tol hetkel panustanud ei oleks. Õnneks oli auto vähemalt originaalkorras. Kõik mis tehases külge oli kruvitud oli seal ka ilusti olemas ja ise ei oldud üritatud midagi "parendada". Kui treila oli kohal, selgus, et kõik need kaks aastat oli autol käsipidur peal olnud, selle tagajärgi võib igaüks ise oletada
Panen ka mõned pildid sellest, milline ta ostuhetkel oli:
Galeriis: http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/nuga/
Miks ostsin? Esiteks oli suur osa nostalgial - minu esimene iskiklik auto oli 95'ndal aastal soetatud '81 525iA, millest jäid väga positiivsed mälestused ja austus BMW kui margi vastu. Lisaks on E21'e juures ühendatud aegumatu disain, 6-silindrilised mootorid, tagavedu ja tehniline lihtsus, samas ka geniaalsus. Ideaalne Oma rolli mängis ka odavus: esimese nö "projektiautona" ei julgenud midagi väga vana ja keerulist ette võtta.
Aga nüüd asja juurde Auto on toodetud 7/1982, s.o. üsna E21 tootmisperioodi lõpus. E21 juures sai ka alguse BMW traditsioon müüa enne mudeli tootmise lõpetamist piiratud kogus eriseeria mudeleid - Edition S ja Edition E. Vastavalt siis sportlik ja eksklusiivne. Minu 323i on siis Edition S eriseeriast. Toodetud on neid umbes 1000 tükki. Eripäraks on kerevärvi uksepeeglid, nahaga kaetud sportrool, Recaro sportistmed, BBS esispoiler, Foha antitiib pagasnikuluugil, 13" kärgveljed ja Bilsteini sportvedrustus.
Minu kätte jõudmise hetkeks ei olnud auto seisukord enam kiita. Peale kunagist paagi tühjakssõitmist ei olevat auto enam käivitunud, "spetsialistid" viga ei leidnud ja nii jäigi masin kaheks aastaks välja seisma Kere välisplekkide olukord oli väga nutune, põhi pidi omaniku sõnul hea olema aga sellele ma tol hetkel panustanud ei oleks. Õnneks oli auto vähemalt originaalkorras. Kõik mis tehases külge oli kruvitud oli seal ka ilusti olemas ja ise ei oldud üritatud midagi "parendada". Kui treila oli kohal, selgus, et kõik need kaks aastat oli autol käsipidur peal olnud, selle tagajärgi võib igaüks ise oletada
Panen ka mõned pildid sellest, milline ta ostuhetkel oli:
Galeriis: http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/nuga/
Viimati muutis nuga, 25 Veebr 2011 11:02, muudetud 4 korda kokku.
Nii kaugel ta on, nagu piltidelt näha: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album82interscope kirjutas:kaugel värk on?
Eks see ole nii, et kui ütled kuskil töökojas, et kiiret pole, siis venitatakse vahest kuid ilma lillegi liigutamata
Viimane lubadus oli, et nüüd nädala jooksul peaks krundi alla saama.
Viimati muutis nuga, 05 Okt 2006 13:37, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Täna siis sai masin värvitöökojast kodusesse garaaži veetud Mõned pildid actionist:
Tõsise e21-pede garaaž
Sysi fotokas välkus kah maru aktiivselt, ehk tuleb temalt kah mõni hea pilt
Tõsise e21-pede garaaž
Sysi fotokas välkus kah maru aktiivselt, ehk tuleb temalt kah mõni hea pilt
Viimati muutis nuga, 03 Jaan 2005 03:04, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Oleks see kokkuladumine vaid nii lihtne... kõik need jupid tuleb ikka korralikult üle käia või vahetada.
Lähiaja plaanides on sillad alt võtta, liivapritsiga puhtaks ja uus värv selga. Kõik puksid-laagrid lähevad vahetusse, loodetavasti lubab rahakott ka uued amordid ja vedrud osta
Samuti on plaan korralikud müramatid paigaldada. Originaalid läksid ju plekitööde käigus kaduma. Plaan on midagi sellist korraldada:
Kui kellegil on mingeid sügavamaid teadmisi/kogemusi, mis müramattide valikul abiks oleks, siis laske aga tulla
Lähiaja plaanides on sillad alt võtta, liivapritsiga puhtaks ja uus värv selga. Kõik puksid-laagrid lähevad vahetusse, loodetavasti lubab rahakott ka uued amordid ja vedrud osta
Samuti on plaan korralikud müramatid paigaldada. Originaalid läksid ju plekitööde käigus kaduma. Plaan on midagi sellist korraldada:
Kui kellegil on mingeid sügavamaid teadmisi/kogemusi, mis müramattide valikul abiks oleks, siis laske aga tulla
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
E21 juures asi nutusem, kardaanitunneli ja torpeedopleki peal on sellised massiivsemad vahtkummist matid, mõned tükid õhukest pigimatti kah ja ongi kõik. Suurematel kiirustel üsna mürarikas. Samas E30-le müratasemelt alla ka imho ei jää... seal on terve põrandamatt päris paksust tihedast poroloonist, selle all pigimatti ka rohkem aga auto seest ikka üsna lärmakas. Eks ta low end mudelite värk ole.interscope kirjutas:Noh talvel siis taga sõita on kuritegu....nuga kirjutas:Lähiaja plaanides on sillad alt võtta, liivapritsiga puhtaks ja uus värv selga.
Milline see e21 orig. isolatsioon on? korralik? e23'l on kohati 5cm paksune vahtkumm.....tase....
Pigimati teema on aktuaalne aga ühtegi soovitust ega juhtnööri pole
Eks siis tuleb katsetada. Prooviks 3M'i 2mm (originaal paistis kah rohkem sinna 2mm kanti) matiga kogu põhja ja uksed üle käia ja ettepoole paneks ka viltmati. Originaalmati jäänuseid vist pole mõtet tagasi toppida
Eks siis tuleb katsetada. Prooviks 3M'i 2mm (originaal paistis kah rohkem sinna 2mm kanti) matiga kogu põhja ja uksed üle käia ja ettepoole paneks ka viltmati. Originaalmati jäänuseid vist pole mõtet tagasi toppida
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Miks just 2mm? Mina kasutasin Nikesoundi 5mm matte, ostsin tallinnast roosikrantsi tn-lt hi-fi klubist, 4tk 300eeki. Sealt väideti, et 2mm kasutatakse kohtades kus tehnilistel põhjustel ei anna paksemat hästi paika koolutada... samuti pc-de vaigistamisel Paigaldamiseks föön, ei pea olema tööstuslik - võid naise tagant ajutiselt varastada ... kui naine fööni ei anna saab kogu töö kenasti näiteks soojapuhuriga tehtud.nuga kirjutas:Pigimati teema on aktuaalne aga ühtegi soovitust ega juhtnööri pole
Eks siis tuleb katsetada. Prooviks 3M'i 2mm (originaal paistis kah rohkem sinna 2mm kanti) matiga kogu põhja ja uksed üle käia ja ettepoole paneks ka viltmati. Originaalmati jäänuseid vist pole mõtet tagasi toppida
Lased mati siis fööniga vedelaks ja liimid paika. muud olulist esialgu ei tulegi meelde...
Edit: Viltmati asemel võid proovida ka porolooni, kunagi sai ühele kadettile millel müraisolatsioon täielikult puudus paigaldatud 5cm paksust porolooni tülemüüri vastu, ja aitas väga palju.
Eks see suuresti katsetamise värk ole, palju annavad juurde näiteks ka uued akende ja uste tihendid.
Viimati muutis Arvo, 22 Dets 2004 16:32, muudetud 1 kord kokku.