Iff 635csi -83
Jah, tööd on temaga ikka palju veel. Vaatasin just igasugu vajalike iluvidinate hindu, kipub ikka masendus peale tulema Hetkel mõtlen, kas jätta vana tüübi stange või muretseda sellised uuema tüübi omad nagu Valdeku lammutataval küljes on. Mis te arvate? Vana tüübi kroomjupid maksavad päris kena kopika...
635csi
Ei ole lihtsalt visatud, sellised istmed tulevadki. Neid peasb väheke arstima, uus riie jne. Ei ole veel täpselt otsustanud aga vist tulevad musta värvi punaste õmblustega.meelis k kirjutas:Mis iste sul sinna sisse visatud on?
Mul ei ole käepärast head pilti aga 80-dail pandi selliseid recarosid kallitesse tuuningmasinatesse, sgs, gemballa jne, niiet peaksid suht ajastukohased olema
Edit: Leidsin pildi ka
635csi
Seeriasse tuli bmw-l telekas minumeelest 94-l alles. Alaj, mil see kuuene on toodetud oli see imeasi, mis sellest, et see sinna ei sobikustas kirjutas:Kineskoobiga telku win
Viimati muutis Iff, 22 Juul 2012 15:16, muudetud 1 kord kokku.
635csi
Heh, ma mõtlesingi, kas sul on olemasIff kirjutas:Paar posti tagasi pildil on lihtsalt 2 paari ühesuguseid istmeid autosse pandud, tagumised on samasugused nagu esimesed. Minul tulevad taha ikka originaalistmedbimmer850 kirjutas:Tagumised istmed on ka samast seeriast olemas ?
BMW E28 524TD 1987
BMW E34 524TD 1990
BMW E34 524TD 1990
Juhtusin eila käima juppide järel Falleroonis ning sai juhuslikult juttu tehtud ka e24 madaldusvedrudest. Suur oli mu üllatus kui Meelis püsti tõusis ja riiulist täpselt e24-le sobivad H&R vedrud võttis. Otse loomulikult ei saanud ma neid sinna vedelema jätta
Viimasel pildil näete noort autohuvilist uute tuuningjuppidega tutvumas
Plaanis nad lähiajal alla kruvida, eks näis kuidas siis kõrgus jääb. Kui keegi on nüüd huvitatud pmtslt uutest originaalkõrgusega vedrudest siis võib mulle ps-i saata.
Üldiselt tegelen vaikselt auto kokkupanekuga, kuna aga aega on vähevõitu siis ei taha see just ülearu hästi edeneda.
Viimasel pildil näete noort autohuvilist uute tuuningjuppidega tutvumas
Plaanis nad lähiajal alla kruvida, eks näis kuidas siis kõrgus jääb. Kui keegi on nüüd huvitatud pmtslt uutest originaalkõrgusega vedrudest siis võib mulle ps-i saata.
Üldiselt tegelen vaikselt auto kokkupanekuga, kuna aga aega on vähevõitu siis ei taha see just ülearu hästi edeneda.
635csi
Väike teaser ka
Pole ammu siia midagi kirjutanud kuid aja jooksul olen auto juures siiski üht-teist nokitsenud. Viimati sai lõpuks ometi alla pandud madaldusvedrud. Kõrgus tundub hetkel väga hea olevat.
Lõpuni kokku panekust on puudu mõningad jupid, mida ma loodan lähima paari nädalaga kätte saada. (Esiklaas, stange otsa kroomtükk, stange tihend, udutulede kinnitamiseks plastikjupid jne)
Kuna sõitmise isu on suur siis jäävad osad iluliistud hetkel vanad (ja koledad ), küll hiljem saab neid jupikaupa vahetada.
Nii uksed kui ka tagumiste akende all olevad "augud" on kaetud alumiiniumist plaatidega, mille omakorda katan veel pigimatiga (Lisaks on uste ja tagatiibade sisse juba paigaldatud pigimatt), eks näis kui vaikne ta saab. Lisaks on tegin kikcpanelitele AL katted kuna mulle need originaal riidetükid ei meeldinud. Hetkel on nad kinni tavaliste plekikruvidega aga hiljem kui põhjamatt sees siis asendan need keermeneetidega ja mustade sisekuuskant poltidega. Lisaks tuleb nad katta kas põhjamati taolise vildiga või siis alcantaraga.
Et põhjamatti hiljem üles ei peaks kiskuma siis on heli jaoks on veetud kaabeldus: 2x35mm2 toide, chord crimson plus RCA-d ja Supra PLY kõlarikaablid. Kõik kaablid on nailonsuka sees (rahvakeeli ussinahk). Praegu ootan nende kinnituseks klambreid, siis loodetavasti rohkem põhja isolatsiooni üles kiskuma ei pea. Samuti olen muretsenud mõningaid audiofiilse kallakuga jubinaid aga komplekt pole veel kaugeltki koos
Lisaks oli idee teha sisemuse valgustus LED-ide peale, samuti uste alla nö astumise valgus aga ma pole veel katsetusteni jõudnud.
Plaan liikuma saada oleks kindlasti selle suve jooksul aga eks aeg näitab täpsemalt...
Pole ammu siia midagi kirjutanud kuid aja jooksul olen auto juures siiski üht-teist nokitsenud. Viimati sai lõpuks ometi alla pandud madaldusvedrud. Kõrgus tundub hetkel väga hea olevat.
Lõpuni kokku panekust on puudu mõningad jupid, mida ma loodan lähima paari nädalaga kätte saada. (Esiklaas, stange otsa kroomtükk, stange tihend, udutulede kinnitamiseks plastikjupid jne)
Kuna sõitmise isu on suur siis jäävad osad iluliistud hetkel vanad (ja koledad ), küll hiljem saab neid jupikaupa vahetada.
Nii uksed kui ka tagumiste akende all olevad "augud" on kaetud alumiiniumist plaatidega, mille omakorda katan veel pigimatiga (Lisaks on uste ja tagatiibade sisse juba paigaldatud pigimatt), eks näis kui vaikne ta saab. Lisaks on tegin kikcpanelitele AL katted kuna mulle need originaal riidetükid ei meeldinud. Hetkel on nad kinni tavaliste plekikruvidega aga hiljem kui põhjamatt sees siis asendan need keermeneetidega ja mustade sisekuuskant poltidega. Lisaks tuleb nad katta kas põhjamati taolise vildiga või siis alcantaraga.
Et põhjamatti hiljem üles ei peaks kiskuma siis on heli jaoks on veetud kaabeldus: 2x35mm2 toide, chord crimson plus RCA-d ja Supra PLY kõlarikaablid. Kõik kaablid on nailonsuka sees (rahvakeeli ussinahk). Praegu ootan nende kinnituseks klambreid, siis loodetavasti rohkem põhja isolatsiooni üles kiskuma ei pea. Samuti olen muretsenud mõningaid audiofiilse kallakuga jubinaid aga komplekt pole veel kaugeltki koos
Lisaks oli idee teha sisemuse valgustus LED-ide peale, samuti uste alla nö astumise valgus aga ma pole veel katsetusteni jõudnud.
Plaan liikuma saada oleks kindlasti selle suve jooksul aga eks aeg näitab täpsemalt...
635csi