635 CSI -84a. Veiko
635 CSI -84a. Veiko
Sai omale internetist kuuene Saksamaalt välja valitud, ja treilaga eestisse tellitud.
Tegemist on 84a.635csi-ga.
Lisadest nahksisu, automaat ja el aknad.
Kere on täiesti kõva, roostet leidub vaid lohakalt vahetetud esipõlle keevituskohtades.
Auto on kunagi üle värvitud mustaks, originaalvärv kuldne, kahjuks on värvimine teostatud väga kehvalt, palju on "kananahka" ja "jooksmahakkamise" kohti.
Mootoril surved ok, kuid nukkvõll ja nookurid täiesti kulunud,
sammuti immitses plokikaane vahelt õli.
Plaanis on siis auto täielikult üle värvida ja tehniliselt ideaalselt korda teha, alustuseks võttis, Valdek Carmasterist, mootoril pea maha , et parem kapotialt värvida oleks. Seejärel aga selgus, et mootorikett vajab vahetust ja kuna vaja kapotialt ka värvida ja mootorit remontida siis otsustasime mootori üldse maha võtta.
Siin ka mõned peale ostmist tehtud pildid, paremaid pilte siis, kui on mida pildistada.
Tegemist on 84a.635csi-ga.
Lisadest nahksisu, automaat ja el aknad.
Kere on täiesti kõva, roostet leidub vaid lohakalt vahetetud esipõlle keevituskohtades.
Auto on kunagi üle värvitud mustaks, originaalvärv kuldne, kahjuks on värvimine teostatud väga kehvalt, palju on "kananahka" ja "jooksmahakkamise" kohti.
Mootoril surved ok, kuid nukkvõll ja nookurid täiesti kulunud,
sammuti immitses plokikaane vahelt õli.
Plaanis on siis auto täielikult üle värvida ja tehniliselt ideaalselt korda teha, alustuseks võttis, Valdek Carmasterist, mootoril pea maha , et parem kapotialt värvida oleks. Seejärel aga selgus, et mootorikett vajab vahetust ja kuna vaja kapotialt ka värvida ja mootorit remontida siis otsustasime mootori üldse maha võtta.
Siin ka mõned peale ostmist tehtud pildid, paremaid pilte siis, kui on mida pildistada.
Viimati muutis VeikoS, 28 Aug 2008 09:40, muudetud 3 korda kokku.
Kompu vist isegi töötab.Impsionu kirjutas:Sul seal veel paar head lisa juhul kui töötavad: konditsioneer ja suur kompu(reisiarvesti, ja palju muud). Väga mõnus liikur. Edu!
Kondist ainult nupp salongis alles, kompressor ja torud puuduvad kapoti all.
Kuna tegemist musta värvi autoga, kus suvel võib väga palavaks minna, siis on plaanis konditsoneer tagasi oma kohale paigaldada.
Veel üks detail, mis jäi silma - gen2 e24 olid esimesed udutuled standardis. Sinul tundub esimese generatsiooni esispoiler olema, kus pole tuleauke. Aga nagu sa kirjutasid, on esipõll vahetatud. Eks siis on olnud mingi nina laks, mille käigus on kadunud nii originaal esispoiler, kui ka kondi radikas koos torudega.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
On jah esiotsa laks olnud, nina on olnud kunagi tumepunane,
sammuti oli radikast näha, et tiivik on seal pahandust teinud.
Ma ise muidu arvasin, et see esispoiler on mingi tuuning, tundub lihtsalt kandilisemate servadega kui originaal, ja on valmistatud plastist.
sammuti oli radikast näha, et tiivik on seal pahandust teinud.
Ma ise muidu arvasin, et see esispoiler on mingi tuuning, tundub lihtsalt kandilisemate servadega kui originaal, ja on valmistatud plastist.
Viimati muutis VeikoS, 07 Veebr 2008 21:18, muudetud 1 kord kokku.
Pean ennast kahjuks natuke parandama, esimeses postis mainisin, et kere on täiesti kõva, kahjuks see päris nii ei olnud:
Kuid nüüd, tänu Tõnisele jälle on
Keretööd sellega ühelpool ja jään ootama mida maaler suudab.
Otsin endiselt parempoolset esitiiba, võib olla natuke mädanenud, kuid sirge.
Kuid nüüd, tänu Tõnisele jälle on
Keretööd sellega ühelpool ja jään ootama mida maaler suudab.
Otsin endiselt parempoolset esitiiba, võib olla natuke mädanenud, kuid sirge.
Viimati muutis VeikoS, 07 Veebr 2008 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Minu masinal sama asi ja proovisin ka teist lülitit kui tulemus ei muutunud.VeikoS kirjutas:
Samas on ka üks küsimus, nimelt töötas salongivent ainult kõige kiirema peal, äkki keegi teab milles viga võib olla?
Samas leidsin salongi ventika juurst ühe mingi vidina kus juhtmed küljes. Ise kahtlustan selle viga, sest see oli kuumenenud ja enda kinnituse läbi plastiku sulatanud.
Kuid kui keegi teab täpsemalt milles viga võib olla oleks ka tänulik.
Rohkem pilte leiab galeriist
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Veiko635csi
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Veiko635csi