e21 juppide hinnauuring

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2661
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

e21 juppide hinnauuring

Postitus Postitas Ruut »

Autoks e21 316 79 a ja sinna pakutakse autoga kaasa uued jupid alljärgnevate hindadega (EUR):
Unterer Querträger (Alumine õõtshoob?) 20,-
Kofferraumteppich (Pagassi põhjamatt) 30,-
Quertraverse vorn (Esisillatala?) 20,-
Auspuffendtopf (Sumpa tagumine pütt?) 35,-
Hosenrohr (sumpa esimene toru- "püksid"?) 30,-
Kühler (radikas) 65,-
Türdichtung rechts (parema ükse tihend) 32,-
Rep.-Blech Radlauf hinten (tagatiivakaar) 10,-
Stoßdämpfer vorn (esiamort) 35,-
Stoßdämpfer hinten (tagaamort) 35,-
Handbremsseil (käsipiduritrossid) 12,-
Satz Zündkerzen (kompl. küünlaid) 8,-
Satz Zündkabel mit Stecker (küünlajuhtmed piipudega) 40,-
1 Radlagersatz hinten (tagarattalaager) 15,-
2 Radlagersätze vorn je (esirattalaager) 36,-
Außenspiegel rechts 1.Serie (valispeegel 1. seeria) 90,-
Lenkmanschetten (Gummi) (roolilati kaitsekummid) 8,-
2 Querlenker vorn je (esimene õõtshoob) 70,-
Bremsscheiben vorn (esimesed pidurikettad) 30,-
Bremssättel komplett re+li (pidurisadulad vasak parem) 240,-
1 Satz Bremsbeläge vorn (esimesed piduriklotsid) 15,-
Stoßstangenecke hinten rechts (parem tagumine stangenurk) 75,-
old spare parts:
1 Drehzahlmesse 1. Serie (Esimese seeria tahhomeeter) 40,-

Ehk siinsed e21 ehitajad (sysi, nuga, tõnis etc.) oskavad hindu kommenteerida - kirves või mitte. Mulle tundub, et osa hindu on ülepakutud. Mida arvata pidurisadulate hindadest? Need pidavat olema ostetaval masinal kinni. Uue tüki hind Realoem alusel $501 :shock:
Keegi võiks korrigeerida ka nimetusi kui ma juppide eestindamisega puusse panin.
Kui kellelegi sellest nimekirjast midagi huvi pakub (ja mul seda omal vaja ei lähe) võiks mulle ps oma soovid panna. Väikese transakulu arvestaks hindade konventeerimisel kroonihinna sisse.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1602
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Üldiselt on nii, et kuluosade hinnad tunduvad suhteliselt sarnased Eestis pakutavate B osadega olema.
Pidurisuportid on jah kohutavalt kallid asjad, 316 puhul (mitte vent. kettad) veidi odavamad, 323 puhul kallimad. Nende remontimine ei ole eriti keeruline, mõttekam on olemasolevad ära remontida.
Kindlasti tasuks ära tuua:
a) pagassimatt (Eestis olevatel autodel on need väga nirus olukorras, kui üldse olemas on).
b) 4cyl tahhomeeter (Ausalt öeldes ma polegi pre-facelift auto 4cyl tahhomeetrit näinud... või ei tule silmeette). Nagunii on 4cyl e21 tahhomeeter haruldane. Iseasi muidugi, kas 600.- maksta või jääda hea õnne peale lootma.
Broncol on üks selline, Priit Peljo 315's on üks selline, Pr117 318i's on üks selline muidu.

Nendest õõtsadest ei saanudki nüüd aru, e21 on muidu eest 1 õõtshoovaga. Reeglina on need väga vastupidavad.

Ja summa summarum - kui kõik asjad nt osta ja oma autole külge visata, saab kindlasti märksa parem. Kunagi ei tea kas (ja kaua) üldse neid osasid enam saada on.

4cyl autode summuti(d) (eriti keskmine osa) on millegipärast suhteliselt tihti lagunev detail(id).
Arvo
Postitusi: 1418
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Asjatundlik elektroonik kohendab 6 silindrilise tahhomeetri väikese vaevaga 4 sil jaoks sobivaks, mingit meeletut raha selle eest küll kulutada ei maksa :roll:
E10 2002
Vasta