BMW 320 Baur, Nuga
Klappi ei ole. Tuulutus tuleb karterist ja läheb läbi sisselaskekollektori (eraldatud kanalit mööda) klapikambrisse ja sealt läbi lõdviku õhufiltrikorpusesse. Sisselaskekollektor oli portide poolt õline küll, samuti klapid pealtpoolt, aga ma ei saa aru, mis valemiga õli karterituulutusest sisselaskesse võiks saadaTom kirjutas:Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
nuga kirjutas:Klappi ei ole. Tuulutus tuleb karterist ja läheb läbi sisselaskekollektori (eraldatud kanalit mööda) klapikambrisse ja sealt läbi lõdviku õhufiltrikorpusesse. Sisselaskekollektor oli portide poolt õline küll, samuti klapid pealtpoolt, aga ma ei saa aru, mis valemiga õli karterituulutusest sisselaskesse võiks saadaTom kirjutas:Kas sellel mootoril läheb karteri tuulutus läbi klapi sisselaskekollektorisse?
Sellisel juhul kui klapp jääb lahti võib ta sealt õli imema hakata, kui kolle seest õline siis probleem käes.
Vot ma tahaks ka nii tark olla
E24 630CS `78
Äkki panite kogemata hammasrihma ühe hambavõrra valesti peale?nuga kirjutas:See auto lihtsalt ei taha sõita
Täna sai siis teine plokikaas pandud.
Suitsemise kohta ei oska hetkel veel öelda, kuna pimedas pole seda niiväga näha, küll aga sõidab baur nüüd sitemalt kui ei kunagi varem
nuga@tulemuslikumate ajaviitmisvormide (joomine) juurde nüüd
Või äkki on mõni vaakumileke kuskil...
E34 & E32
Hammasrihm on nii palju peale-maha käinud, et hästi ei usu et seekord valesti läksomega kirjutas:Äkki panite kogemata hammasrihma ühe hambavõrra valesti peale?
Või äkki on mõni vaakumileke kuskil...
Vaakumilekke ja karterituulutuse võib vist m20 karpa mootori puhul välistada, sest vaakum juhib antud mootoril vaid süüdet ja karterituulutus on nii robustne, et seal ei anna midagi valesti panna
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Niisiis, hooaeg hakkab varsti läbi saama.
Suvega sai omajagu pisivigu eemaldatud ja nüüd lõpuks on ka suitsemise põhjus käes ja kõrvaldatud. Viga oli ikkagi halvasti remonditud plokikaanes
Suurematest asjadest on teha veel istmete värskendus/heas korras istmete paigaldus. Variandid on talve jooksul lasta uus sisu õmmelda või siis tuleks kuskilt saksamaa avarustest heas korras originaalnahksisu leida.
Lähiajal on plaanis teistkordselt sel aastal ülevaatusele minna, et saaks järgmiseks kuupäevaks 12/2007. Muidu oleks järgmine ülevaatus 12/2006 ja see tähendaks seda, et kevadel peab värskelt talvekorterist tulnud masinaga ülevaatusele minema. Kui praegu ära teha, siis saaks kevadel kohe rahulikult sõitma hakata
Selle suve pildid leiab siit: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album342
Suvega sai omajagu pisivigu eemaldatud ja nüüd lõpuks on ka suitsemise põhjus käes ja kõrvaldatud. Viga oli ikkagi halvasti remonditud plokikaanes
Suurematest asjadest on teha veel istmete värskendus/heas korras istmete paigaldus. Variandid on talve jooksul lasta uus sisu õmmelda või siis tuleks kuskilt saksamaa avarustest heas korras originaalnahksisu leida.
Lähiajal on plaanis teistkordselt sel aastal ülevaatusele minna, et saaks järgmiseks kuupäevaks 12/2007. Muidu oleks järgmine ülevaatus 12/2006 ja see tähendaks seda, et kevadel peab värskelt talvekorterist tulnud masinaga ülevaatusele minema. Kui praegu ära teha, siis saaks kevadel kohe rahulikult sõitma hakata
Selle suve pildid leiab siit: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album342
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ega sul neid koode pole kusagile kõvakettale salvestatud? Vaatasin WebETK Mobile Traditionit ja ka RealOEM aga seal on ainsaks e21 keretüübiks sedaan ja ei mingeid viiteid Bauri spetsiifilistele detailidele.nuga kirjutas:Võrreldes ETK'd, veebist leitud e21 bauride pilte ja enda masinat tuli välja, et kõige olulisematest asjadest oli mul puudu terve hulk tihendeid, vihmaveerennide kroomliistud, katuse esiosale käiv riidest kate
Kasutatult selliseid asju leida oli nii lootusetu üritus, et ma ei hakanud proovimagi. Kirjutasin siis vajaminevate detailide koodid välja ja uurisin um'st nende saadavust.
Katuse demonteerimisel selgus ka, et palju kasutatud kruvidest ja muudest kinnitusdetailidest olid mitteoriginaalid. Seetõttu tellisin ka peotäiest kruvidest koosneva katuse paigalduskomplekti, mille hind oli...
Kas selle kõva kooriku asemel saab ka panna riidest katuse või saan ma millegist valesti aru?katuse esiosale käiv riidest kate
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Need on seal täitsa olemas. Validki sedaani ja lähed alajaotusesse 54 SLIDING ROOF / FOLDING TOP -> 54 15 HARDTOPRuut kirjutas:Ega sul neid koode pole kusagile kõvakettale salvestatud? Vaatasin WebETK Mobile Traditionit ja ka RealOEM aga seal on ainsaks e21 keretüübiks sedaan ja ei mingeid viiteid Bauri spetsiifilistele detailidele.
Mõtlesin seda, et see kõva koorik on riidega kaetud. Ma vahetasin enda masinal selle katteriide ära.Ruut kirjutas:Kas selle kõva kooriku asemel saab ka panna riidest katuse või saan ma millegist valesti aru?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nüüd siis sai ebaõiglus lõpetatud ja suurema osa suvest ja sügisest väljas seisnud auto sai omale uue pesa Nimelt sai suvila endisest kolikambrist ja puukuurist korralik garaaž ehitatud. Ruumiga endiselt priisata ei ole, aga e21-mõõtu autoga mahub tegutsema küll. Tingimused auto hoidmiseks ja temaga tegelemiseks on nüüd väga head - olemas on kanal, korralik valgus, küte (põrandaküte ), pööningul on suur hoiuruum igasuguse kola tarbeks.
Mõned pildid kah:
Mõned pildid kah:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Eks siin ole võtmeküsimus soojustuses ja ruumi suuruses (väiksuses). Esimesega sai korralikult tegeletud ja teisest oli juba juttu, nii et ei tohiks väga hull olla, aga eks mõne kuu pärast oskab täpsemalt rääkida.kustas kirjutas:Põranda soojendus ? Iseenesest hea idee, kuid kas see kütmine mitte kalliks ei lähe? Ja temperatuuri hoiad +1.5 kraadi peal?
Ja temperatuur on +15 mitte +1,5 kraadi
323i, 320 Baur & 750iAL Highline