K: 525e sidur
-
- Postitusi: 81
- Liitunud: 18 Jaan 2011 20:52
K: 525e sidur
Sidur hakkas libisema ja nüüd ei teagi mida edasi teha. KAs peab uue siduri ostma v saab odavamalt?
Re: K: 525e sidur
No ilma kasti eemaldamata sa sidurit korda ei saa ja ketas on selle asja juures odavaim ja lihtsaim asi paigaldada.kabuterimon kirjutas:Sidur hakkas libisema ja nüüd ei teagi mida edasi teha. KAs peab uue siduri ostma v saab odavamalt?
Kui ise kasti maha võtad ja siduriketta vahetad, siis läheb vaid varuosaraha. Aga arvesta, et ka korv võib kulunud olla, samuti survelaager.
Kasti ja kardaani eemdaldamine on tavaliselt päris aeganõudev töö ja kui seda teha kuskil niiskes kanalis, siis see pole üldse mõnus.
Õnneks on BMW tagaveoline ja ka mootor auto sõidusuunas peal ja see teeb töö mõnevõrra lihtsamaks, kui käristada risti asetseva mootori küljest kasti maha.
Opel Senator A1, 1982
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Endal just sama töö käsil..sai maha kistud 525E'l käigukast ja sidur kuna hakkas libisema.
Kuna siduripedaali lahti lastes hakkas sidur "VÕTMA" nii ülevalt, siis oli kohe aru saada et ka ketas kulunud...
Aga jah, minul oli kurjajuur hoopis tagumine vändaotsa simmer, mis oli hakanud lekkima ja mootoriõli jooksis hooratta ja siduripeale..sellepärast siis libisemine.
Ketas ka kulunud niiet sinna plaanin lasta uued katted panna pidurimeistris..(Sellest ka väike küsimus et, kas keegi on lasnud pidurimeistris omale katteid panna ja mis selline asi umbkaudselt maksma läheb? Kui kiiresti tehakse töö valmis?)
Paras paras töö on see käigukast sealt maha saada jah, ja käigukasti ülemised kinnituspoldid ka väga nõmeda kohapeal Tuleb leida hea mõnus soojem koht kus sellist asja teha, praeguste külmade ilmadega pole just kõige parem selline ettevõtmine.
Kuna siduripedaali lahti lastes hakkas sidur "VÕTMA" nii ülevalt, siis oli kohe aru saada et ka ketas kulunud...
Aga jah, minul oli kurjajuur hoopis tagumine vändaotsa simmer, mis oli hakanud lekkima ja mootoriõli jooksis hooratta ja siduripeale..sellepärast siis libisemine.
Ketas ka kulunud niiet sinna plaanin lasta uued katted panna pidurimeistris..(Sellest ka väike küsimus et, kas keegi on lasnud pidurimeistris omale katteid panna ja mis selline asi umbkaudselt maksma läheb? Kui kiiresti tehakse töö valmis?)
Paras paras töö on see käigukast sealt maha saada jah, ja käigukasti ülemised kinnituspoldid ka väga nõmeda kohapeal Tuleb leida hea mõnus soojem koht kus sellist asja teha, praeguste külmade ilmadega pole just kõige parem selline ettevõtmine.
Väike nipp M20-ne omanikele, kui eemaldate kasti, siis võtke kõrvalistujapoolne mootorikäpp ära, laske mootor vastu sillatala ja ülesse tekib nii palju ruumi, et on võimalik juba võtmega läheneda. Lähenema peaks pikendustega kardaani poolt Olin sunnitud E30-nel nii tegema kuna ülemistel poltidel olid kandid maha keeratud ja just nii, et ei saadud padrunit korralikult otsa Peale seda olen kõigi M20 mootoritega isenditel nii teinud ja töö on tunduvalt kiirem ning närve jääb ka rohkem alles
Ahjaa, starteri ülemine polt on veel korralik peavalu
Ahjaa, starteri ülemine polt on veel korralik peavalu