1. leht 1-st

Kes saaks aidata?!

Postitatud: 24 Nov 2010 21:23
Postitas E.R.I.K
Probleem siis selles et auto (525i 86a.) ei käivitu enam,seisis ööpäeva ja enam ei lähe.Kahtlustan siis kas bensupumpa,rõhuregulaatorit või kommukat(säde on küll olemas).Igatahes tahaks proovida siis antud osi töötavalt või siis kindlasti töökorras olevaid.On ehk kellegil võimalik aidata? Tallinn ja Harjumaa
Erik 56778254

Postitatud: 24 Nov 2010 21:55
Postitas Cardo
Kui säde on, kas siis kütusepump teeb häält ikka ja kas vedades proovisid käivitada ?

Postitatud: 24 Nov 2010 22:07
Postitas kuks456
Mul oli ka just sama jama e28 528,käima ei läinud enam mingist hetkest,kütusepumt töötas ja säde oli ka olemas,mull läks peale seda kohe käima kui küünlad ära vahetasin.

Postitatud: 24 Nov 2010 22:22
Postitas sysi
Põhimõtteliselt on bensiinimootoriga ikkagi lihtne. Kui on kütus ja on säde, siis ta midagi teeb. Variante sinu puhul on mitu:

1) Kütusepump andis saba - saab kuulata / vajadusel pealevoolu voolik lahti võtta ja kontrollida, kas kütust tuleb peale.

2) Kui kütusepump ei toimi, kontrolli üle kas vool tuleb peale / kaitse

3) Kuidas sa sädet kontrollisid? võtsid küünla välja ja panid starterit? Siis
peaks küünla välimust kontrollima - ega ta pole must, märg vms

4) Jagajakaas - võta lihtsalt korra maha ja vaata ega niiskust või tahma all pole

5) Nagu Cardo soovitas, proovi autot käima tõmmata - 2. või 3. käik sees, süüde sees ja kasvõi natuke pikemalt vedada. Kui mingil põhjusel on silindrid kütust täis vms, siis antud meetodil võiks auto ikkagi eluvaimu näidata.

6) Muu elektrikala - kui on olemas starterit andes nii kütus kui säde, siis peaks auto ikkagi vähemalt lubama.

Minule tundub bensiinipumba viga võimalik, ent mitte ilmtingimata kõige tõenäolisem. Enne vahetama tormamist kontrolli minu ja teiste eespool pakutud variandid üle.

Postitatud: 25 Nov 2010 11:15
Postitas E.R.I.K
bensupumaba kaitse on korras,pump teeb ainult korraks häält,kuigi ennem nagu teda vahest ikka oli kuulda.Kütusevooliku võtsin lahti peale filtrit ja võtit keerates lõi küll bena välja.küünlad olid niisked,võtsime kuivatasime kõik küünlad ära.Kuid ei luba isegi.Proovisime ka eetriga kuid tulemus oli ikka null.Puhastasin vändaanduri mis ka ei andnud mingit tulemust.Kui küünlad olid niisked,siis ma eeldan et ta ikkagi saab kütust ja peaks ju ometigi lubama.Sädet kontrollisime kui küünlad olid maas,kõik küünlad ilusad ja säde oli korralik.
Tõmmata ei proovinud,kuid garaasi viies proovisin 2. käiguga mäest alla käivitada,tulemus samuti null.

Postitatud: 25 Nov 2010 11:22
Postitas trevi
Puhastasin vändaanduri mis ka ei andnud mingit tulemust.
L-jetronicuga auto ei kasuta vändaandurit. See on olemas ainult selleks, et saaks diagnostikapistikust mootoripöördeid lugeda.

Postitatud: 25 Nov 2010 11:23
Postitas E.R.I.K
ok jälle targem.

Postitatud: 25 Nov 2010 13:06
Postitas sysi
Ma pole küll eriti kindel, kuid külmaga mitte lubamisel kütuse ja sädeme teoreetilisel olemasolul võiks veel kontrollida (parandage mind, kui eksin):

1) külmkäivituspihusti - vool ja kütus
2) temperatuuriandurid - üks variant maha võtta ja soojendada ning vaadata, kas takistus muutub, teisalt tasub ka pistikud üle kontrollida - ega pole oksüdeerunud (minu kunagisel E28 525i M30 mootoriga oli sellelaadne probleem)

Postitatud: 26 Nov 2010 16:22
Postitas E.R.I.K
eile siis puhastasin kõik massijuhtmed ja kommuka juhtmed ja vahetasin kruvid.
Tõmbasime ja käima ta läks...töötas halvasti ja ei tahtnud pöördesse ajades hästi käia(nagu katkus).Suretasin välja,kuid uuesti enam ei läinud.Võtsime veel jagajakaane maha,puhastasime jagajakaane ja rootori uuesti ära korralikult.Ja voila poolestpöördest käima ta jälle läks.Lähemal uurimisel selgus et rootor vajaks kah ilmselt väljavahetamist.
Igatahes tööle ta nüüd sai.Tänan heade nõuannete eest.