Tühikäigu mootor/klapp ei või vigane olla? Või mõnes lõdvikus mõni pragu sees, ma ei mõtle jahutusvedeliku süsteemi. ja just peale õhulugejat, või seal tühikäigu klapi juures. Et äkki külmast peast saab hakkama selle liiga suure koguse, või lisa õhuga, kuid kui mootor soe siis läheb vaja ju vähem kütust et teda töös hoida, samuti peaks ka siis vähem õhku andma.
Ma kontrolliks seda. Sest lisaõhku diagnostikas juhtmete abil teada vist ju ei sa, ainult summutist heitgaase mõõtes ja kui seda ei tehtud, siis tasub ju üle kontrollida arvan ma.
Kõige lihtsam oleks äkki nii: paned mootori tööle, ilmselt siis lased soojaks, et ta lonkama hakkaks. Siis lased sinna torudele eetrit/mootori starti/brake cleaner-it peale, kui pöörded kõiguvad(tõusevad) on kuskil mingi pragu millest saab selle kätte.
Aga ega ma teab mis geenius ka ei ole
Raimo.