palun abi

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

palun abi

Postitus Postitas arx323 »

Tervitus kaas kannatajaile.Nimelt probleem selles,et kas kellegil oleks mingit elektri süsteemi lahendust 315 vs 525i ühendamiseks.Nimelt oleks vaja siis mootori ühendamise juhtmete pin-e.Mootor on 2,5i ja juhib üksust originaal aju.Mootor on 125 kw pärit 525i pealt.Hetkel on e21-l peal karbuss mis eriti ei taha toimida :D .Mingeid lolle kommentaare ei soovi ja kui kellegil midagi asjakohast lisada on siis olen tänulik.Auto on siis 315 ja väljalaske aasta oli 01.12.1983.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2640
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Pead juhtmestiku võtma sealt 5er pealt ja kolmesele peale istutama. Mingi pin-ide taga ajamine viib imho selle ümberehituse "mission impossible" valdkonda.
Kui sellist ehitust hakkad tegema siis ära unusta eelnevalt ka vedrustust ja pidureid kaasa aitamast.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Eriti ei tahaks kogu juhtmestikku vahetada.Üritan siis netist otsida ja selle vedrustuse koha pealt niipalju ,et bilstein b6-d tellitud ja madaldus vedrud ka.Pidureid pole vaja näppida.piisavalt head.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

http://www.e21bmw.net/tech/motronic.php

sellel lingil siis info mootorijuhtmestike kohta (E21 323'i ja m20b25 mootoriga e30, usun, 5'seeria mootori juhtmestik on suht sama).

Peaks abiks olema selle mootori ühendamisel e21 kaitsmekarpi.
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Tänan.Just seda vaja oligi :)
Vasta