e12 Marie
e12 Marie
Ei oskagi kuidagi alustada. Pole nagu väga neid erinevaid foorumeid kasutanud kuid nüüd kui ma soetasin omale e12-ne mõtlesin ,et tuleb liituda inimestega kes rohkem teavad kui mina. Ühesõnaga masin on väga väeti olemisega ja näeb hetkel siis välja selline.
Sügisel tahaks teda endaga linna kaasa võtta ja seal siis hoogsalt keevitustöödega alustada. Kuna olen juba pikka aastaid omale vanemat bmw-d tahtnud siis on väga suur soov see elukas korda saada. Kui keegi oskab head nõu anda -kuidas oleks kõige parem alustada , kust saada varuosi ja muud abi ,siis ilmselgelt olen ma väga tänulik.
mõned pildid siis veel :
transportimisega tekkinud lisavigastus
midagi erku ei ole , aga asi seegi
jah ja siis veel see ...
Sügisel tahaks teda endaga linna kaasa võtta ja seal siis hoogsalt keevitustöödega alustada. Kuna olen juba pikka aastaid omale vanemat bmw-d tahtnud siis on väga suur soov see elukas korda saada. Kui keegi oskab head nõu anda -kuidas oleks kõige parem alustada , kust saada varuosi ja muud abi ,siis ilmselgelt olen ma väga tänulik.
mõned pildid siis veel :
transportimisega tekkinud lisavigastus
midagi erku ei ole , aga asi seegi
jah ja siis veel see ...
Esmapilgul ütleks, et suhteliselt kehvake. Kui soov on vanema BMW-ga ka sõita ja see peaks hea välja nägema, siis peaks paremas seisus tooriku ostma.
See transportimisega saadud lisavigastus maksab sul auto hinna. Kurb aga tõsi.
Ma ei soovi siin pessimismi külvata, kuid kasutajanimi ja ülalolev tekst paneb mind arvama, et auto omaniku näol on tegu naisterahvaga, kellel pole eriti suuri kogemusi vana auto taastamisega.
Sellesse masinasse paigutad tuhandeid eurosid, et see ilusaks saada.
See transportimisega saadud lisavigastus maksab sul auto hinna. Kurb aga tõsi.
Ma ei soovi siin pessimismi külvata, kuid kasutajanimi ja ülalolev tekst paneb mind arvama, et auto omaniku näol on tegu naisterahvaga, kellel pole eriti suuri kogemusi vana auto taastamisega.
Sellesse masinasse paigutad tuhandeid eurosid, et see ilusaks saada.
Viimati muutis Ruut, 16 Aug 2013 23:10, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ruut kirjutas:Esmapilgul ütleks, et suhteliselt kehvake. Kui soov on vanema BMW-ga ka sõita ja see peaks hea välja nägema, siis peaks paremas seisus tooriku ostma.
See transportimisega saadud lisavigastus maksab sul auto hinna. Kurb aga tõsi.
Mis seal kapoti all asetseb, 1,8 või 2,0?
See auto on puht muidu saadud Ehk ikka annab temast veel miskit teha , kui ei kuku välja nii nagu peab siis vähemalt on saadud kätt harjutada . Lootus sureb ju viimasena. 1,8.
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Tõesti, kehvake ta on ning tööd vajab suurel hulgal määral, mootor käib ringi aga säde puudub hetkel, viimati vist töötas 4-5 aastat tagasi. Eks see mitme aasta projekt ole(loe:tuhanded eurod sisse taguda) aga ehk ikkagi saab asja. Gaasiseade peal küll ning väidete kohaselt oli üsnagi öko olnud. Ning tõesti, praegune omanik on noor naisterahvas kellel on küll väike kogemus vanade autode taastamisega aga küll ta hakkama saab.
Ruut kirjutas:Esmapilgul ütleks, et suhteliselt kehvake. Kui soov on vanema BMW-ga ka sõita ja see peaks hea välja nägema, siis peaks paremas seisus tooriku ostma.
See transportimisega saadud lisavigastus maksab sul auto hinna. Kurb aga tõsi.
Ma ei soovi siin pessimismi külvata, kuid kasutajanimi ja ülalolev tekst paneb mind arvama, et auto omaniku näol on tegu naisterahvaga, kellel pole eriti suuri kogemusi vana auto taastamisega.
Sellesse masinasse paigutad tuhandeid eurosid, et see ilusaks saada.
Muidugi olen ma naisterahvas. Tean ka kuluvaid summasid ja aega. Ise tegelen autodega alates sügisest jälle iga päev. Ära arva siin midagi et naised saamatud on..
Peab saama!!! Kindel soov on ,siis mina ei näe probleemi .heppar kirjutas:Tõesti, kehvake ta on ning tööd vajab suurel hulgal määral, mootor käib ringi aga säde puudub hetkel, viimati vist töötas 4-5 aastat tagasi. Eks see mitme aasta projekt ole(loe:tuhanded eurod sisse taguda) aga ehk ikkagi saab asja. Gaasiseade peal küll ning väidete kohaselt oli üsnagi öko olnud. Ning tõesti, praegune omanik on noor naisterahvas kellel on küll väike kogemus vanade autode taastamisega aga küll ta hakkama saab.
[quote="JanekEnde"]Heh, isegi numbrimärk taga roostetab selle masina peale läheb ikka päris kopsakas summa, kui elustada. E12 millegi pärast hakkab mulle rohkem meeldima, kui 28.
Kuidas tehnika on, mootor töötab?[/quote
See numbrimärk on see kõige väiksem mure. Ennem ma kulutan pikka aega ja palju raha jupi haaval kui korjan tükk aega raha ja ostan omale masina mis ikka ei ole see päris. viimased aastad jah tõepoolest ta oli seisnud. Enne seisma jåämist oli ta täitsa liikuv masin. vana omanik ütles veel ,et tema oli gaasiga rahumeeli paanil sõitnud. Kaldun arvama ,et see sinna enam kauaks ei jää.
Kuidas tehnika on, mootor töötab?[/quote
See numbrimärk on see kõige väiksem mure. Ennem ma kulutan pikka aega ja palju raha jupi haaval kui korjan tükk aega raha ja ostan omale masina mis ikka ei ole see päris. viimased aastad jah tõepoolest ta oli seisnud. Enne seisma jåämist oli ta täitsa liikuv masin. vana omanik ütles veel ,et tema oli gaasiga rahumeeli paanil sõitnud. Kaldun arvama ,et see sinna enam kauaks ei jää.
Kaks küsimust sulle: kas tahad BMWga sõita või tahad BMWd remontida?
Kui hobiks on autode remont siis, et sellises korras sõiduki ilusaks ja sõidukorda saada kulub Sul suur hulk raha, energiat ja aega. Vaja on ka korralikku garaazi koos tööriistade ja sisustusega. Kuskil 25 ruuduses külmas garaazis muutub sellise töömahuga projekt kiiresti suht ebameeldivaks.
Kui hobiks on klassikalise BMWga aegajalt pühapäeval mõnusalt kulgeda siis jäta see sepik kõrvale ja hangi omale üks kõva kerega isend (neid veel ikka liigub). Siis saad ehk talvega endale kahest autost ühe enam-vähem korraliku asja kokku.
Kui hobiks on autode remont siis, et sellises korras sõiduki ilusaks ja sõidukorda saada kulub Sul suur hulk raha, energiat ja aega. Vaja on ka korralikku garaazi koos tööriistade ja sisustusega. Kuskil 25 ruuduses külmas garaazis muutub sellise töömahuga projekt kiiresti suht ebameeldivaks.
Kui hobiks on klassikalise BMWga aegajalt pühapäeval mõnusalt kulgeda siis jäta see sepik kõrvale ja hangi omale üks kõva kerega isend (neid veel ikka liigub). Siis saad ehk talvega endale kahest autost ühe enam-vähem korraliku asja kokku.
E10 2002
Arvo kirjutas:Kaks küsimust sulle: kas tahad BMWga sõita või tahad BMWd remontida?
Kui hobiks on autode remont siis, et sellises korras sõiduki ilusaks ja sõidukorda saada kulub Sul suur hulk raha, energiat ja aega. Vaja on ka korralikku garaazi koos tööriistade ja sisustusega. Kuskil 25 ruuduses külmas garaazis muutub sellise töömahuga projekt kiiresti suht ebameeldivaks.
Kui hobiks on klassikalise BMWga aegajalt pühapäeval mõnusalt kulgeda siis jäta see sepik kõrvale ja hangi omale üks kõva kerega isend (neid veel ikka liigub). Siis saad ehk talvega endale kahest autost ühe enam-vähem korraliku asja kokku.
Ei ei tahaks ikka oma väikeste kätega midagi valmis saada. Õnneks on mõned tutvused juba, nii et ruumi ja abimeeste puudust ei tohiks tekkida.Sant ta küll on aga seda suurem katsumus temast tuleb . On tegelikult juba päris palju naisi kes tegelevad näiteks mingisuguse autospordi alaga . Kuid on vähem neid kes ise oma käed külge löövad. Minul ei ole eesmärki suure raha eest hunnik inimesi palgata kes mul selle asja ära teeks ja ,et siis hiljem saaks uhkustama minna . Ei...nii palju kui võimalik üritaks ikka juhendamise ja väikse abiga ise teha.
Kui midagi on ettevõetud tuleb see ka lõpuni viia. On asju ka hullemast seisust ülesehitatud. Mulle ei ole tähtis see kui kiiresti või odavalt ma selle tehtud saan. Tähtis on pigem see mida see masin mulle tähendab.tanele28 kirjutas:See e12 tundub liiga väsind olemisega, soovitaks sammuti vaadata paremat toorikut, kulub palju vähem aega raha, närve ja ilmselt tuleb ka tulemus parem.
Ma kummardan Teie meelekindluse ees ja jään tulemusi ootama.
Minu, Arvo ja Taneli soovitused ei olnud paha pärast tehtud. Kõigil meil on see renoveerimise tee suuremal või vähemal määral läbitud ja lõpuks tekib ikka tõdemus, et oleks kohe võinud võimalikult korraliku osta.
Kui selle autoga on mingi emotsionaalne side, aega ja muid resursse on piisavalt siis ei jää muud, kui jõudu soovida.
Siiski ei saa jätta lisamata mobile.de linki
Minu, Arvo ja Taneli soovitused ei olnud paha pärast tehtud. Kõigil meil on see renoveerimise tee suuremal või vähemal määral läbitud ja lõpuks tekib ikka tõdemus, et oleks kohe võinud võimalikult korraliku osta.
Kui selle autoga on mingi emotsionaalne side, aega ja muid resursse on piisavalt siis ei jää muud, kui jõudu soovida.
Siiski ei saa jätta lisamata mobile.de linki
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Paraku on aga vanad klassikud hääbuv pärand mida juurde ei toodeta enam ja poest enam osta ei saa.
Mina näen selle auto taastamise juures seda et kui inimene on hingega asjakallal ja leiab kuldsete kätega plekksepa siis saab see kere olema kui tehasest.
Olen isiklikult näinud mida võib kogemustega plekksepp teha. Detailid tulevad kui tehasest ja siiski auto on kui üks suur lego mis käib osadeks ja kõik osad on vahetatavad.
Mina näen selle auto taastamise juures seda et kui inimene on hingega asjakallal ja leiab kuldsete kätega plekksepa siis saab see kere olema kui tehasest.
Olen isiklikult näinud mida võib kogemustega plekksepp teha. Detailid tulevad kui tehasest ja siiski auto on kui üks suur lego mis käib osadeks ja kõik osad on vahetatavad.