2. leht 9-st

Postitatud: 22 Jaan 2013 00:11
Postitas JanekEnde
Veljed jah 14", endalgi olid sellised. Lekke kohta pakuks klapikaanetihendit. Mõistlikum ongi kõik vedelikud vahetada, küünlad, rihmad ja vaakumvoolikud üle vaadata jne. Jaksu. :)

Postitatud: 22 Jaan 2013 00:15
Postitas joonaskala
Jah ;) Klapikambrikaane tihend raudselt kutu, vahelt näha et punast silikooni pandud sinna..ja alt õline kõik..

Eks ma siin jah, vaikselt pean hakkama vahetama, alumine ots kokku ja siis ülevalt tihendid + rihmad + kõik mootori mahlad..

Ja siis juba pidurite kallale, sinna ka uus kõik ja korras! ;)

Jaksu tarvis, tänud :wink:

Postitatud: 22 Jaan 2013 21:04
Postitas joonaskala
Täna siis sai pandud käigukast alla bemmile!
Kurat..jamasin ja jamasin, punnitasin ta üles, läks ilusti siduriketta nuuti, aga kurat, edasi ei läinud...
Raputasin ja väristasin ja kõike aga no mitte põksugi. Lõpuks panin ülesse 1 ja alla 2 polti sisse, tõmbasin pinge alla, ja lõpuks läks plõksti vastu!
Sain suuremosa asjad kõik ilusti kinni, aga natuke veel jäi teha..kuskile kiiret pole!
Suur töö oli see sidurikoda õlipasast puhtaks teha..vända otsasimmer oli läbi ja kogu see koda oli paksu õli ja sitakihi all..
Lõpuks sain puhtaks ikka Pilt

Väike juhtum millest eelpool kirjutasin ka! :evil:
Pilt

Ja pilt siis kui algul sai toodud ;) Stanget polnud veel küljes..
Pilt

Postitatud: 28 Jaan 2013 19:40
Postitas joonaskala
Natuke kirjutan siis mis viimased päevad teinud...

Klapikambrikaan sai maha võetud, kuna selle tihend lasi läbi..sai lihtsalt uuritud mis seal all toimub.. Kaan oli alt suht paksu õlipasaga koos, eitea millal seda viimati vahetati. Rihm on ka parajalt läbi omadega, tuleb ka see vahetada..
Ilmselt võtan ka blokikaane ja asjad kõik maha, uued tihendid jne, peseb alt bloki ja kõik ilusti puhtaks, uued mahlad ja filtrid ja siis kindel värk et asi korras. Aga seda tööd veel ette ei võta, kuna rahadega kitsas, raha on, siis kohe laiali, uued jupid ja kohe kokku, muidu pärast meelest läinud.

Tehti üks päris hea pakkumine ja ma kohe ei suutnud loobuda sellest..panin oma viimased rahad hakkama 16" Borbet A'de peale..Sai täna ära toodud, väga korralikud veljed, eestis pole üldse sõitnud, sirged ja kenad :)
Paar pilti kah!
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Jaan 2013 19:47
Postitas trevi
Väga hea näeb piltide järgi välja. Borbet A sobib minu arvates sellele kerele väga hästi. Ära ainult vedrusid lõikama vms hakka :)

Postitatud: 28 Jaan 2013 20:09
Postitas joonaskala
Sobib tõesti hästi jah, endalegi meeldivad väga 8)

No nende vedrude koha pealt ma pole veel otsusele jõudnud..natuke madalamaks võiks ta teha, aga mitte nüüd päris vastu maad lasta...
Aga kui selline asi toimub, siis alles vb suvel või siis kui kõige tähtsamad asjad valmis..:)

Postitatud: 28 Jaan 2013 21:56
Postitas Jizz
Veljed on ikka pääris maasikad, suunurgast hakkas praegu ila jooksma, haha :D
Mitu tolli laiad veljed on muidu ? :roll:

Postitatud: 28 Jaan 2013 22:12
Postitas Helar1
Kõik 9" laiad nagu kuulnud olen. :wink:

Postitatud: 28 Jaan 2013 22:31
Postitas joonaskala
Haha :lol:

Eks ta ole..endalgi, kuradi palju tööd on tähtsamate asjade kallal(nt mootor + pidurid jne) mis võtavad palju raha.

Aga niikui neid velgi müügis nägin..tuli kohe kinnisidee, et need veljed ma pean koju tooma 8) Ise olen sammuti, väga rahul ;)

Jah, veljed on kõik 16x9..ET 15 :)

Postitatud: 29 Jaan 2013 08:26
Postitas rean
Väga viisaks viiene 8)
Loodetavasti ei värvita neid velgi tulevikus valgeks :wink:
Aga kui madalamaks lasta , siis koopasse käima ei hakka ?

Postitatud: 29 Jaan 2013 11:14
Postitas joonaskala
Tänud :)

Oi ei, valgeks neid kohe kindlasti ei värvi, pole põhjust..hetkel on nendel väga korralik värv peal, välismaal oli ära värvitud, eestis pole sõitnudki..
Muidu täkkeid ja asju natuke leidub ikka, aga see pole hullu.
Randi poleerimise peale olen muidu mõelnud, aga see pole kindel.

No kui madalamaks lasta, tuleks osta coilide süsteem, või teha ise..
Niisama vedrusid pooleks ma lõikama ei hakka, sest see on nõmedus.
Aga auto peab jääma nii jäigaks et ei hakka käima koopasse.

Rehvid lähevad kuskil 195/45/16 peale ;) Tuleb selline "Stretch" rehv..
Jääb natuke ilusam, ja just sellepärast et..eest hetkel velje ja püstaku vahe on kuskil 1cm, aga koos 225/45/16 rehviga läheb rehv vastu püstakut..Niiet oleks kitsamat rehvi vaja.

Taha mahtus ilusti 225/50 vahele.

Jääb siis midagi sellist!
http://tyrestretch.com/9_195_45_R16/9_1 ... _6.jpg.php

Postitatud: 29 Jaan 2013 13:05
Postitas vahur73
Mni arust pole sinna mingit madaldust vaja, näeb niigi hea välja. Selle asemel tasuks tehnikapool korda teha.

Postitatud: 29 Jaan 2013 14:20
Postitas karlerik
Väga hea näeb välja su auto, vähemalt pildilt.
Mõtle veel selle stretch asja peale, 195 ikka pagana kitsas sinna 9' veljele. Ise olen mõelnud oma auto puhul versiooni kus 14' veljele paneks korraliku sõõriku peale e. vastupidine sellele kuri-kuulsale stretchile. Tagaluuk njah, selline väga nähtava kohapeal ja kisub üldilme alla.
Edu!

Postitatud: 29 Jaan 2013 14:34
Postitas JanekEnde
Õige veljevalik! Näevad väga ilusad välja selle auto all 8) Endal on ees 225/55/R16, 7.5 velje peal, aga püstaku vastu ei käi. Vahe on muidugi üsna napp.. :D

Postitatud: 29 Jaan 2013 15:14
Postitas joonaskala
Tänud tänud :)

Endaarust sobivad ka ülihästi selle auto alla.

Noh, ees on hetkel 225/45 ja käib rehv vastu..
On võimalus panna 205/45, jääb ka selline väikene "Stretch" aga siis ei tohiks enam vastu käia rehv :)

Ah, eks selle rehvi asjaga on aega küll ja küll :D suveni veel palju aega, ja kõige tähtsam on et veljed sai kätte..rehve leiab ju alati!

Postitatud: 29 Jaan 2013 15:41
Postitas BuXTYP
Ilus 525e =)

Ma muidu kaa 17 aastat vana ja mul samuti 525e (m20b27 mootor), aga 1984a ja Lapisblau metallik (tumesinine).
Lihtsalt tulin Eestis liikuvaid e28 vaatama, ise kasutan venekeelset E28 portaali nii et siin eriti ei kirjuta (olen venelane, nii et eestikeelses tekstis võib vigu esineda).

Ikka korralik auto sul. Edu! 8)

Postitatud: 29 Jaan 2013 16:00
Postitas Ruut
Kui rehv käib vastu püstakut siis tuleks kasutada vaheflantsi. Kuigi minu arvates on 9" üldse liiga lai esisillale.

Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2013 16:14
Postitas joonaskala
Tänud! Edu tarvis :) Hea teada et ka teisi nooremaid inimesi on kes selliseid autosid ehitavad :D

No maitse asi, kuigi jah, tehasest ilmselt neid 9" velgedega välja ei lastud..
Aga mulle meeldib ja ka paljudel teistel on nii laiad veljed nii ees kui taga!
Väga viis oleks olnud kui taha oleks veel 10" samad borbetid leidnud, ja ette 9" aga vahet pole, 9 ja 9 on ka väga väga kena :)

No flants jah, on võimalik vahele panna, aga velg ju ei käi vastu, oma 1cm või rohkemgi on vahet vahel püstakuga!
Kui juba 205-215 rehv panna, peaks juba täitsa hea olema! Jääb õrn "stretch" ja rehv ei lähe vastu.

Postitatud: 29 Jaan 2013 19:27
Postitas Roland
Olen omanud mitut e28-t, millel ees 9 tolli laiad 16-d veljed. Minu arvamus on, et rehv oleks ees 225/50 ja taga 235-255/45. Ees olenevalt ET-st kasutasin flantse kui vaja. See strechi teema on praktilises pooles täiesti mõtetu. Madalduseks soovitan madaldusvedrusi, olen proovinud progresseeruvaid H&R-e, täis jäikasi Kileneid, m- techi originaale ja tava vedrusi, parim oli progresseeruv. Amordiks soovitavalt Bilstein b6. B8 pole vist saada.

Postitatud: 29 Jaan 2013 20:01
Postitas joonaskala
Noh, jah, nagu öeldakse on see ikkagi maitse asi..Eks muidugi, see stretch pole nagu tegelikult inimlik, niimoodi ei venitata rehvi, aga minuarust jääb täitsa kena kui madalamaks ka lasta :)
Sellel nt, on stretch, mis tal viga on? Minuarust vägagi kena.
Pilt

Jah, tuleks teha jah madaldusvedrudega, ja bilsteinidest...sest coile sellisele autole ei jõua ju osta.
Aga see on kõik tuleviku muusika :D Ei ole õrna aimu ka millal selline võimalus tekib et need asjad osta.