9. leht 9-st

Postitatud: 09 Nov 2013 08:42
Postitas rean
Pilt

Kui karbi ostetud saad , siis lõikad/puurid selle järgi vana küljest .
Peale vana eemaldamist saad pildil oleva sisemise karbi alumise serva uue keevitada .
Kindlasti krundi karbi sisemised pinnad enne kokkupanekut ära .
Pärast lased sealt aukudest karbiõli ka veel sisse , siis peaks täitsa hea saama :wink:

Postitatud: 09 Nov 2013 10:24
Postitas joonaskala
Mno teised uksed saigi niimoodi ära, et sai see tift alt välja kopsitud. Aga Juhipoolsel tagumisel uksel on see tift nii kinni jäänud, et tagusin seda torniga, otsast näpitsatega proovisin keerata, ei tee teist nägugi..seal pole üldse ruumi ka et midagi korralikult lüüa haamriga.

Okei! Siis on hea kui alumise ääre sisemise karbi küljest teha saab. Arvasin et äkki tuleb see äär alt põhja küljest, sinna oleks tükkmaad hullem seda meisterdada!
Kui vana karbi maha saan, siis seestpoolt panen kindlasti epokrundi peale kui keevitatud, samamoodi ka karbi enda ilmselt värvin epoga üle, vaatab, vb ainult seest, vb kogu karbi. Räägivad et see originaal krunt seal karbipeal pidi täis jama olema, mingi transpordi krunt vms, et pidi hiljem värvi all kobrutama hakkama.
Ja siis saab karbi peale panna, ja hiljem siis jah, seestpoolt karbi õli täis laskma.

Postitatud: 09 Nov 2013 15:45
Postitas JanekEnde
Transpordi krunt on jah saast. Tõmba kõik maha ja epo peale.