Joonase BMW e28, 525E, 1987a

Foorumiliikmete autod.
Vasta
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Veljed jah 14", endalgi olid sellised. Lekke kohta pakuks klapikaanetihendit. Mõistlikum ongi kõik vedelikud vahetada, küünlad, rihmad ja vaakumvoolikud üle vaadata jne. Jaksu. :)
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Jah ;) Klapikambrikaane tihend raudselt kutu, vahelt näha et punast silikooni pandud sinna..ja alt õline kõik..

Eks ma siin jah, vaikselt pean hakkama vahetama, alumine ots kokku ja siis ülevalt tihendid + rihmad + kõik mootori mahlad..

Ja siis juba pidurite kallale, sinna ka uus kõik ja korras! ;)

Jaksu tarvis, tänud :wink:
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Täna siis sai pandud käigukast alla bemmile!
Kurat..jamasin ja jamasin, punnitasin ta üles, läks ilusti siduriketta nuuti, aga kurat, edasi ei läinud...
Raputasin ja väristasin ja kõike aga no mitte põksugi. Lõpuks panin ülesse 1 ja alla 2 polti sisse, tõmbasin pinge alla, ja lõpuks läks plõksti vastu!
Sain suuremosa asjad kõik ilusti kinni, aga natuke veel jäi teha..kuskile kiiret pole!
Suur töö oli see sidurikoda õlipasast puhtaks teha..vända otsasimmer oli läbi ja kogu see koda oli paksu õli ja sitakihi all..
Lõpuks sain puhtaks ikka Pilt

Väike juhtum millest eelpool kirjutasin ka! :evil:
Pilt

Ja pilt siis kui algul sai toodud ;) Stanget polnud veel küljes..
Pilt
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Natuke kirjutan siis mis viimased päevad teinud...

Klapikambrikaan sai maha võetud, kuna selle tihend lasi läbi..sai lihtsalt uuritud mis seal all toimub.. Kaan oli alt suht paksu õlipasaga koos, eitea millal seda viimati vahetati. Rihm on ka parajalt läbi omadega, tuleb ka see vahetada..
Ilmselt võtan ka blokikaane ja asjad kõik maha, uued tihendid jne, peseb alt bloki ja kõik ilusti puhtaks, uued mahlad ja filtrid ja siis kindel värk et asi korras. Aga seda tööd veel ette ei võta, kuna rahadega kitsas, raha on, siis kohe laiali, uued jupid ja kohe kokku, muidu pärast meelest läinud.

Tehti üks päris hea pakkumine ja ma kohe ei suutnud loobuda sellest..panin oma viimased rahad hakkama 16" Borbet A'de peale..Sai täna ära toodud, väga korralikud veljed, eestis pole üldse sõitnud, sirged ja kenad :)
Paar pilti kah!
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Väga hea näeb piltide järgi välja. Borbet A sobib minu arvates sellele kerele väga hästi. Ära ainult vedrusid lõikama vms hakka :)
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Sobib tõesti hästi jah, endalegi meeldivad väga 8)

No nende vedrude koha pealt ma pole veel otsusele jõudnud..natuke madalamaks võiks ta teha, aga mitte nüüd päris vastu maad lasta...
Aga kui selline asi toimub, siis alles vb suvel või siis kui kõige tähtsamad asjad valmis..:)
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Postitus Postitas Jizz »

Veljed on ikka pääris maasikad, suunurgast hakkas praegu ila jooksma, haha :D
Mitu tolli laiad veljed on muidu ? :roll:
1.8 power !
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Kõik 9" laiad nagu kuulnud olen. :wink:
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Haha :lol:

Eks ta ole..endalgi, kuradi palju tööd on tähtsamate asjade kallal(nt mootor + pidurid jne) mis võtavad palju raha.

Aga niikui neid velgi müügis nägin..tuli kohe kinnisidee, et need veljed ma pean koju tooma 8) Ise olen sammuti, väga rahul ;)

Jah, veljed on kõik 16x9..ET 15 :)
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Väga viisaks viiene 8)
Loodetavasti ei värvita neid velgi tulevikus valgeks :wink:
Aga kui madalamaks lasta , siis koopasse käima ei hakka ?
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Tänud :)

Oi ei, valgeks neid kohe kindlasti ei värvi, pole põhjust..hetkel on nendel väga korralik värv peal, välismaal oli ära värvitud, eestis pole sõitnudki..
Muidu täkkeid ja asju natuke leidub ikka, aga see pole hullu.
Randi poleerimise peale olen muidu mõelnud, aga see pole kindel.

No kui madalamaks lasta, tuleks osta coilide süsteem, või teha ise..
Niisama vedrusid pooleks ma lõikama ei hakka, sest see on nõmedus.
Aga auto peab jääma nii jäigaks et ei hakka käima koopasse.

Rehvid lähevad kuskil 195/45/16 peale ;) Tuleb selline "Stretch" rehv..
Jääb natuke ilusam, ja just sellepärast et..eest hetkel velje ja püstaku vahe on kuskil 1cm, aga koos 225/45/16 rehviga läheb rehv vastu püstakut..Niiet oleks kitsamat rehvi vaja.

Taha mahtus ilusti 225/50 vahele.

Jääb siis midagi sellist!
http://tyrestretch.com/9_195_45_R16/9_1 ... _6.jpg.php
vahur73
Postitusi: 117
Liitunud: 14 Dets 2012 17:20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas vahur73 »

Mni arust pole sinna mingit madaldust vaja, näeb niigi hea välja. Selle asemel tasuks tehnikapool korda teha.
Opel Senator A1, 1982
Kasutaja avatar
karlerik
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Veebr 2009 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas karlerik »

Väga hea näeb välja su auto, vähemalt pildilt.
Mõtle veel selle stretch asja peale, 195 ikka pagana kitsas sinna 9' veljele. Ise olen mõelnud oma auto puhul versiooni kus 14' veljele paneks korraliku sõõriku peale e. vastupidine sellele kuri-kuulsale stretchile. Tagaluuk njah, selline väga nähtava kohapeal ja kisub üldilme alla.
Edu!
320i 83a. Saab9-3 08a.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Õige veljevalik! Näevad väga ilusad välja selle auto all 8) Endal on ees 225/55/R16, 7.5 velje peal, aga püstaku vastu ei käi. Vahe on muidugi üsna napp.. :D
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Tänud tänud :)

Endaarust sobivad ka ülihästi selle auto alla.

Noh, ees on hetkel 225/45 ja käib rehv vastu..
On võimalus panna 205/45, jääb ka selline väikene "Stretch" aga siis ei tohiks enam vastu käia rehv :)

Ah, eks selle rehvi asjaga on aega küll ja küll :D suveni veel palju aega, ja kõige tähtsam on et veljed sai kätte..rehve leiab ju alati!
BuXTYP
Postitusi: 64
Liitunud: 27 Nov 2012 16:36
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas BuXTYP »

Ilus 525e =)

Ma muidu kaa 17 aastat vana ja mul samuti 525e (m20b27 mootor), aga 1984a ja Lapisblau metallik (tumesinine).
Lihtsalt tulin Eestis liikuvaid e28 vaatama, ise kasutan venekeelset E28 portaali nii et siin eriti ei kirjuta (olen venelane, nii et eestikeelses tekstis võib vigu esineda).

Ikka korralik auto sul. Edu! 8)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kui rehv käib vastu püstakut siis tuleks kasutada vaheflantsi. Kuigi minu arvates on 9" üldse liiga lai esisillale.

Pilt
CSi, ti, i, RT, TC1, D
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Tänud! Edu tarvis :) Hea teada et ka teisi nooremaid inimesi on kes selliseid autosid ehitavad :D

No maitse asi, kuigi jah, tehasest ilmselt neid 9" velgedega välja ei lastud..
Aga mulle meeldib ja ka paljudel teistel on nii laiad veljed nii ees kui taga!
Väga viis oleks olnud kui taha oleks veel 10" samad borbetid leidnud, ja ette 9" aga vahet pole, 9 ja 9 on ka väga väga kena :)

No flants jah, on võimalik vahele panna, aga velg ju ei käi vastu, oma 1cm või rohkemgi on vahet vahel püstakuga!
Kui juba 205-215 rehv panna, peaks juba täitsa hea olema! Jääb õrn "stretch" ja rehv ei lähe vastu.
Roland
Klubiliige
Postitusi: 54
Liitunud: 22 Apr 2006 08:49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Roland »

Olen omanud mitut e28-t, millel ees 9 tolli laiad 16-d veljed. Minu arvamus on, et rehv oleks ees 225/50 ja taga 235-255/45. Ees olenevalt ET-st kasutasin flantse kui vaja. See strechi teema on praktilises pooles täiesti mõtetu. Madalduseks soovitan madaldusvedrusi, olen proovinud progresseeruvaid H&R-e, täis jäikasi Kileneid, m- techi originaale ja tava vedrusi, parim oli progresseeruv. Amordiks soovitavalt Bilstein b6. B8 pole vist saada.
E32 750i & E30 325i Cabrio + E82 135i
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Noh, jah, nagu öeldakse on see ikkagi maitse asi..Eks muidugi, see stretch pole nagu tegelikult inimlik, niimoodi ei venitata rehvi, aga minuarust jääb täitsa kena kui madalamaks ka lasta :)
Sellel nt, on stretch, mis tal viga on? Minuarust vägagi kena.
Pilt

Jah, tuleks teha jah madaldusvedrudega, ja bilsteinidest...sest coile sellisele autole ei jõua ju osta.
Aga see on kõik tuleviku muusika :D Ei ole õrna aimu ka millal selline võimalus tekib et need asjad osta.
Vasta