BMW e12 520 1973.a.
BMW e12 520 1973.a.
Äsja muretsetud, kordategemiseks.
Esimesel sügavamal uurimisel selgus, et puudu või katki on:
1. õhufilter- puudub
2. puudub gaasi hoob, mis ühendab karburaatori hoovastikku pedaali hoovastikuga, lapats ise ka lännu
3. süütepool puudu
4. Sisemised kaugtuled, parem täitsa puru, vasak tundub olema mingi udukaga asendatud
5. süüteküünlad
6. kütusevoolikud räbalad ja kivistunud
Hiljem vaja uuendada rehvid, vahetada esiklaas ja aku. Loodan sellega uunikute sõidule kunagi jõuda.
Oodatud kõigi hääde inimeste nõu ja soovitused.
Esimesel sügavamal uurimisel selgus, et puudu või katki on:
1. õhufilter- puudub
2. puudub gaasi hoob, mis ühendab karburaatori hoovastikku pedaali hoovastikuga, lapats ise ka lännu
3. süütepool puudu
4. Sisemised kaugtuled, parem täitsa puru, vasak tundub olema mingi udukaga asendatud
5. süüteküünlad
6. kütusevoolikud räbalad ja kivistunud
Hiljem vaja uuendada rehvid, vahetada esiklaas ja aku. Loodan sellega uunikute sõidule kunagi jõuda.
Oodatud kõigi hääde inimeste nõu ja soovitused.
Viimati muutis JanO, 08 Sept 2010 22:28, muudetud 1 kord kokku.
Tervist ka haininade klubisse : )
Auto paistab väliselt esmasel silmapilgul täitsa hea
Mis läbisõiduks ja mis plaanis teha sellega üldiselt ?
tuleb originaal või natukene oma silma järgi?
Auto paistab väliselt esmasel silmapilgul täitsa hea
Mis läbisõiduks ja mis plaanis teha sellega üldiselt ?
tuleb originaal või natukene oma silma järgi?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kuu ongi mööda lennanud ja teinud pole veel midagi.
Plaanidest
1. Auto liikuma saada võimalikult originaalkujul.
2. Igapäeva autona ei plaani kasutada, pigem klubilistel üritustel käimiseks (säilitamise eesmärgil).
3. Rallitamise masinat ka ei plaani teha, enda vanus pole enam selline
4. Kahjuks originaalvärv pole sinine vaid helebeeš, ülevärvimise põhjus teadmata.
5. Esimene eesmärk jõuda talvisele Uunikute sõidule, kui just väga soolamöll ei ole.
6. Põhja olukord teadmata, kuigi uksed on mingit "ilget plöga" täis lastud.
Plaanidest
1. Auto liikuma saada võimalikult originaalkujul.
2. Igapäeva autona ei plaani kasutada, pigem klubilistel üritustel käimiseks (säilitamise eesmärgil).
3. Rallitamise masinat ka ei plaani teha, enda vanus pole enam selline
4. Kahjuks originaalvärv pole sinine vaid helebeeš, ülevärvimise põhjus teadmata.
5. Esimene eesmärk jõuda talvisele Uunikute sõidule, kui just väga soolamöll ei ole.
6. Põhja olukord teadmata, kuigi uksed on mingit "ilget plöga" täis lastud.
Remont liigub
On tekkinud väike lootus, et selle nädalaga saab eelpool toodud aparaadi liikuma. Kui nii hästi läheb, siis põrkaks ka lühivisiidiga kokkutulekult läbi.
See E12 on nüüd siis esimesed iseseisvad liikumised ära teinud. Mootor töötab päris ilusti, aga karbuss väga tahaks asjatundja kätt. Poolkülmalt kipub end kergelt täis tõmbama ja siis toriseb ja podiseb 2-3 silndriga enne pikalt, lõpuks ikka korjab kokku kõik 4 silindrit. Vahel kaob jõud ootamatult ära, võibolla vaja ka süüdet sättida.
Seisma saamisega on hullemad lood, kui korra pidurdad, siis jooksevad pidurid ikka väga kinni. Tuli välja, et piduritorud on totaalselt umbes ja vedelik ei mahu tagasi voolama. Tagumiste piduriteni pole veel jõudnudki. Käsipiduri hoob on ka veel nagu tallesaba.
Kui nüüd piduritorud puhtaks (üks neljast on veel umbes) ja uued amordid ka veel saaks, võiks juba ARK-i regama minna.
Enda jaoks panen siia lingi, kus juppe uurida:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E12/S ... _mounting/
Vähemalt on lootus tekkinud, et selle aparaadi ikka sõitma saab. Kindlasti on veel rehve vaja.
Esiklaas on ka vahetatud ja uus kaugtuli pandud. Oh häda, Boschi kaugtuli oma kujult ei sobi, jäi teiste suhtes hunniku maad ette poole. Peab tulevikus õigema hankima.
PS Suure mootori remontimise tuhinas jäi üks täiesti töötav 1.8 l mootor üle. ma ei kiirusta seda müüma, aga kui juhtub kellegil väga vaja olema, siis võib teada anda. Mootor ootab veel võõralt pinnalt koju tagasi tassimist.
Seisma saamisega on hullemad lood, kui korra pidurdad, siis jooksevad pidurid ikka väga kinni. Tuli välja, et piduritorud on totaalselt umbes ja vedelik ei mahu tagasi voolama. Tagumiste piduriteni pole veel jõudnudki. Käsipiduri hoob on ka veel nagu tallesaba.
Kui nüüd piduritorud puhtaks (üks neljast on veel umbes) ja uued amordid ka veel saaks, võiks juba ARK-i regama minna.
Enda jaoks panen siia lingi, kus juppe uurida:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E12/S ... _mounting/
Vähemalt on lootus tekkinud, et selle aparaadi ikka sõitma saab. Kindlasti on veel rehve vaja.
Esiklaas on ka vahetatud ja uus kaugtuli pandud. Oh häda, Boschi kaugtuli oma kujult ei sobi, jäi teiste suhtes hunniku maad ette poole. Peab tulevikus õigema hankima.
PS Suure mootori remontimise tuhinas jäi üks täiesti töötav 1.8 l mootor üle. ma ei kiirusta seda müüma, aga kui juhtub kellegil väga vaja olema, siis võib teada anda. Mootor ootab veel võõralt pinnalt koju tagasi tassimist.
Tõenäoliselt on need piduritorud ka päris roostes, soovitaks kindlasti kõik torud uued vedada. Paras päevatöö on aga uus toru on ikka uus toru ning siis on pikaks ajaks rahu majas. Pikalt seisnud autol taastaks pidurisupportid samuti ära. Sageli piisab kolbide väljasurumisest, väikesest lihvimisest ning rem komplektiga kokku panemisest.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Supportid tuleks kindlasti lahti võtta. Rooste maha lihvida (ääre ja manseti vaheliselt alalt), et kolvid (ilma mansetita) vabalt näpuga liigutades sisse välja käiks. Mansetid ära puhastada ja kokku tagasi. Kui kaitsekummid terved, siis pole isegi remontkomplekti jaoks vajadust.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Voolikud sai tellitud aga torud osutusid lähemal uurimisel seest täitsa puhasteks. Metall lausa kõlksus vastu metalli, kui traadijupi sisse lükkasin. Kolvid sai ka ilusti käima. Remondikomplektiga mässamine jääb sellesse aega kui miskise garaashi saab. Soojad ja sumedad suveõhtud hakkavad otsa saama.
Uus mure tekkis süütepooliga. Sel on peenike ots, aga süütejuhtmetel on jäme ots. Kas keegi teab, on seal mingi vahejupp puudu või mis seal olema peaks?
Seni tundub et töötas ainult kummilutu poolt tekitatud survejõuga, kus juhe suruti lihtsalt vastu pooli klemmi. Mingit "klõpsuga" ühendust polnud, ainult puude.
Kas sellest või veel avastamatta muust põhjusest aga käima ta enam ei lähe.
Järgmine fookus saab ilmselt olema uue süüteluku põhja leidmine. Keegi naljamees on sinna "monteerinud" teise täiendava süüteluku, seda žigulli oma ja seegi ilma fikseeritavate asenditeta.
Uus mure tekkis süütepooliga. Sel on peenike ots, aga süütejuhtmetel on jäme ots. Kas keegi teab, on seal mingi vahejupp puudu või mis seal olema peaks?
Seni tundub et töötas ainult kummilutu poolt tekitatud survejõuga, kus juhe suruti lihtsalt vastu pooli klemmi. Mingit "klõpsuga" ühendust polnud, ainult puude.
Kas sellest või veel avastamatta muust põhjusest aga käima ta enam ei lähe.
Järgmine fookus saab ilmselt olema uue süüteluku põhja leidmine. Keegi naljamees on sinna "monteerinud" teise täiendava süüteluku, seda žigulli oma ja seegi ilma fikseeritavate asenditeta.
Üks esimesi proovisõite peale 12 aastat seismist. Pidurid ka enam ei jookse kinni.
Filmitud telefoniga
http://www.youtube.com/watch?v=Dk1FhPm12gc
Filmitud telefoniga
http://www.youtube.com/watch?v=Dk1FhPm12gc