Veeres üks järjekordne hainina hoovile. Mõtlesin, et proovin siis veel kord viiese ära, täiendan kollektsiooni ja vaatan kas kõnetab. 90-tel, kui ise sõitsin e21 ja e30-ga pidas sõber viieseid. Mind väga ei kõnetanud. Ajapikku on nagu see kere hakanud rohkem meeldima aga midagi on ikka nagu puudu või siis ehk üle - liiga palju uksi
Aga autost. 528i "tshornõi buumer", mis 87 aastal tehase liinilt maha sõitnud. Lõpuaasta kohta hämmastavalt väheste lisadega. On vaid katuseluuk ja elektriantenn. Viimane on ka pea ainuke elektri jõul toimiv seade - aknad ja katuseluuk kõik vändaga. Arvatavasti järelpaigaldusena on saanud masin ka veokonksu, mis nägi suht õudne välja. Õnneks oli konksu osa kahe poldiga eemaldatav ja nüüd asub pagassis. Salong suhteliselt viisakas tumehalli värvi, armatuuril vaid üks väike praoke. Esiistmed on olnud tehasest spordid aga mingil põhjusel (riie katki?) on need välja tõstetud ja asendatud tavaliste pruunide istmetega. Õnneks on spordid alles ning algne seis on taastatav, kui vaid õiget riiet leiaks. Originaal "kruvidega" veluurmatid on põrandal.
Kere üldmulje suhteliselt hea, amordikannud, mis neil pahatihti kipuvad mädanema, on korralikud, mida ei saa aga öelda karpide kohta mis vajavad vahetust. Tehnika on peale 10+aastast seismist üle käidud ja toimib korralikult. Tagasilla suured puksid ootavad vahetamist. Kapoti avamise tross ja hoob on katki. ABS-i tuli hakkab aeg ajalt põlema.
Pika jutu lõpetuseks panen ka mõne pildi. Ma ei ole veel kindel, kas ma ikka seda masinat tahan endale jätta. Kui kellelgi on soov seda omada, siis võib läbi rääkida.
528i '87
Re: 528i '87
Näib olevat väga hästi säilinud auto, kas mingi "küünileid?"
Lisadest on tal ju üks päris suur ja kallis lisa tolle aja kohta - ABS. Minuarust standardis oli see ainult 535 ja M5 mudelitel. Need plekist kroomitud ilukilbid on vahelduseks igasugu laia äärega BBS jms moodsama aja moeröögatustele väga hea touch, nii hoida
Lisadest on tal ju üks päris suur ja kallis lisa tolle aja kohta - ABS. Minuarust standardis oli see ainult 535 ja M5 mudelitel. Need plekist kroomitud ilukilbid on vahelduseks igasugu laia äärega BBS jms moodsama aja moeröögatustele väga hea touch, nii hoida
E10 2002
Re: 528i '87
Jah, põhimõtteliselt küünileid, kuigi omanik oli ikkagi elus ja teadis auto olemasolust Lihtsalt, kui tuttav huviline sai autost haisu ninna, siis kaevati see sealt küünist välja.
Kuna e24 tuli ABS 82a standardvarustusse siis eeldasin, et veidi kangematel e28 oli see ka tootmise lõpus juba standardis.
Mulle omale ka selline veljelahendus meeldib. Kilbid on vaid korralikult peksa saanud ja mõlkis.
Kuna e24 tuli ABS 82a standardvarustusse siis eeldasin, et veidi kangematel e28 oli see ka tootmise lõpus juba standardis.
Mulle omale ka selline veljelahendus meeldib. Kilbid on vaid korralikult peksa saanud ja mõlkis.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 528i '87
Teeb kadedaks! Kas läheb siis kere täielikku taastamisse või vaikselt nipetnäpet aja jooksul ?
e28
Re: 528i '87
Kere täielikku taastamist esialgu plaanis ei ole. Hetkel on Baur selle töö ootel, et keremees aega leiaks. Tõenäoliselt panen viiese enne sügist veel müüki, ehk leidub huviline enne automaksu kehtestamist. Kui ei, siis vaatab tuleval aastal edasi, mis selles autost saab. Arvan, et oleks potentsiaali isegi musta numbrisse ajada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D