BMW 2002 `72 - nom
Postitatud: 29 Apr 2017 20:56
Kui kõik nüüd päris ausalt ära rääkida, siis ma olen juba üsna pikka aega BMW Positiivne.
Juba pikemat aega on kolmas seeria hingelähedane olnud ja juba üsna ammu oli mõte, et enda teiste klassikute vahele võiks midagi natukene erilisemat tuua.
Kindlat soovi ei olnud, aga kui ma Teda nägin, siis oli selge ja otsustatud. Üks kiire e36 pidi lahkuma ja sellele preilile ruumi tegema.
Täpsemalt siis tegemist 1972 aastast pärit BMW 2002 mudeliga, kõik küllalt originaalilähedane. Tuli ta meie maale Põhja-Soomest, kus ta oli veetnud kogu oma elu. Kui vahendajat mitte arvestada, siis on olnud masinal üks omanik ja ostetud uuena Itaaliast. Kõik algdokumendid koos kõigi originaalvõtmetega tulid sõidukiga kaasa. ARK-is märgiti passi 74kw ja ei suudetud tuvastada, kas tegemist peaks olema sedaani või kupeega. Väideti, et Eestis selliseid 4tk arvel, 1 cabrio, 1 kupee ja 2 sedaani, millest tulenevalt ei osatud ka seisukohta võtta. Eks targemad oskavad täpsemalt rääkida, mis see siis õige on.
Põhikohad tugevad ja head, tehnika toimib laitmatult. Tähelepanu tahavad mõlemad uksed, tagumine parema koopa alumine äär ja esimene vasak tiib. Külastades Janarit õnnestus palju vajaminevaid detaile juba leida aga mõnede asjade vastu on endiselt suur huvi. Seega kui keegi oskab mind uste leidmisel aidata (eriti tähtis juhiuks), oleksin ütlemata tänulik. Janari juurest sain parima palana originaal 2002Tii Petri Lenkrad 35 sportrooli, puidust käigukanginupu, uue heledama põhjavaiba, originaal kummimatid, puudu olnud sigaretisüütaja, originaal uue radiaatori, uue sumbutijooksu jpm. Mootoris väike tiks on aga ilmselt pääsen klappide reguleerimisega. Erilisi suuri töid ei ole hetkel teinud, Soomlaste leiutatud kärukonks sai ainult hästi kiirelt eemaldatud. Kuna hetkel ülevaatus kehtiv, siis plaan see suvi ilma nautida ning juppe koguda ja talvel kogu täiega taastamisse suunata.
Juba pikemat aega on kolmas seeria hingelähedane olnud ja juba üsna ammu oli mõte, et enda teiste klassikute vahele võiks midagi natukene erilisemat tuua.
Kindlat soovi ei olnud, aga kui ma Teda nägin, siis oli selge ja otsustatud. Üks kiire e36 pidi lahkuma ja sellele preilile ruumi tegema.
Täpsemalt siis tegemist 1972 aastast pärit BMW 2002 mudeliga, kõik küllalt originaalilähedane. Tuli ta meie maale Põhja-Soomest, kus ta oli veetnud kogu oma elu. Kui vahendajat mitte arvestada, siis on olnud masinal üks omanik ja ostetud uuena Itaaliast. Kõik algdokumendid koos kõigi originaalvõtmetega tulid sõidukiga kaasa. ARK-is märgiti passi 74kw ja ei suudetud tuvastada, kas tegemist peaks olema sedaani või kupeega. Väideti, et Eestis selliseid 4tk arvel, 1 cabrio, 1 kupee ja 2 sedaani, millest tulenevalt ei osatud ka seisukohta võtta. Eks targemad oskavad täpsemalt rääkida, mis see siis õige on.
Põhikohad tugevad ja head, tehnika toimib laitmatult. Tähelepanu tahavad mõlemad uksed, tagumine parema koopa alumine äär ja esimene vasak tiib. Külastades Janarit õnnestus palju vajaminevaid detaile juba leida aga mõnede asjade vastu on endiselt suur huvi. Seega kui keegi oskab mind uste leidmisel aidata (eriti tähtis juhiuks), oleksin ütlemata tänulik. Janari juurest sain parima palana originaal 2002Tii Petri Lenkrad 35 sportrooli, puidust käigukanginupu, uue heledama põhjavaiba, originaal kummimatid, puudu olnud sigaretisüütaja, originaal uue radiaatori, uue sumbutijooksu jpm. Mootoris väike tiks on aga ilmselt pääsen klappide reguleerimisega. Erilisi suuri töid ei ole hetkel teinud, Soomlaste leiutatud kärukonks sai ainult hästi kiirelt eemaldatud. Kuna hetkel ülevaatus kehtiv, siis plaan see suvi ilma nautida ning juppe koguda ja talvel kogu täiega taastamisse suunata.