BMW 323i Edition S, Nuga
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Roolinaha õmblused.
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Jälle õige ja todo nimekirjas ka sees, hästi märgatud
Muide kõik see trall ja iga viimasegi detaili paika ajamine on tugevalt üle lati hüppamine. Nagu me Markoga (BMW Rh+) tavatseme naljatada - vantablack number, mustemast mustem 1982 aasta kohta on minimaalne nõutav originaalsus muidu 90%.
Muide kõik see trall ja iga viimasegi detaili paika ajamine on tugevalt üle lati hüppamine. Nagu me Markoga (BMW Rh+) tavatseme naljatada - vantablack number, mustemast mustem 1982 aasta kohta on minimaalne nõutav originaalsus muidu 90%.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Päris huvitav on praegu mõelda, et see klassik oli 21 aastat vana, kui sa selle ostsid. Ehk siis teeb sama välja, kui praegu E46 restaureerima hakata. Hakkan vist vanaks jääma. E46 ei ole küll veel mingi klassik.
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Eks need praeguse F ja G põlvkonna noored vaatavad E-seeriaid, kui museaale juba ja mõni "Nuga jr." võtab ka e36 või 46 taastamiseks. Siis hea kahekümne aasta pärast tehtule tagasi vaadata.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Minu järeltulijad ei arva E46 kerest (ja teistest tolle aja bemmidest) küll suurt midagi. Aga E21 oli minuarust 90ndate keskel, kui nendega aktiivselt ringi kärutatud sai, ka eriline ja massist eristuv auto. Maine oli küll neil tol ajal suht kehva, statistiliselt üks paras "widowmaker" ja noorte rullnokade käes olid nad ka siinmail enamasti.
E10 2002
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Sa oled oma järeltulijate maitsemeele ära rikkunud Pean sama ka enda kohta ütlema.
Kisub juba räigeks OT-ks siin Nuga teemas aga e21 mainekujunduse kohta oli meil kunagi hästi ammu ka teema üleval
viewtopic.php?f=3&t=210
Kisub juba räigeks OT-ks siin Nuga teemas aga e21 mainekujunduse kohta oli meil kunagi hästi ammu ka teema üleval
viewtopic.php?f=3&t=210
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Avariitulede nupu märk pole ka õiges asendis nagu.
Tulihingeline bmw fänn:)
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
No see oligi täpselt selline asi, mida ise enam tähele ei pannud Nüüd õige igatahes.
Aku kui kuluosa otseselt hindamisele ei kuulu (kui just eriti räigelt mööda pole, peab siiski visuaalselt sobima), aga siiski ilus asi kapotialusesse ruumi:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Voolikuklambreid meeldib neile samuti vaadata.
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Voolikuklambrid on kõik õiged ühe erandiga - pidurivõimendi vaakumtoru klambrid on mul kahe kõrvaga. Tegemise ajal polnud ühe kõrvaga kinnipigistatavaid klambreid saada. Tänaseks olen õige(ma)d klambrid leidnud ja õige pea panen paika:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
BMW M GmbH juubeliaasta tähistamisel kandis 323i ninal ka vastavat embleemi. Hetkel on küll tavapärane embleem tagasi, kuid häppening siiski fotoga dokumenteeritud:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Tulekustuti õigest aastakäigust
Paigaldatuna juhiistme külge
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Wow aku ja tulekustuti on küll sellised detailid, mis selle auto ajamasinaks teevad. Tavaliselt pildile vaadates saab vähemasti aku järgi aru mis aastatuhat hetkel käimas on
Mis originaalsusprotsenti taga ajad või millega ise rahule jääksid?
Mis originaalsusprotsenti taga ajad või millega ise rahule jääksid?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Noisama on kustutit kena vaadata, aga ülevaatulele sellega asja vast pole.
Aga tubli, et viitsimist nii asju raga ajada.
Aga tubli, et viitsimist nii asju raga ajada.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Viimane kogemus näitab, et ka nõuetekohase kustutiga saab märke kaardile
Aga eesmärk on selline, et lihtsalt kõrvaldatavaid vigu ei jääks. Eelhindamisel leiti mõned sellised - juhiukse sisemine käetugi veidi vormist väljas, kapotiall juhtmepuu teip pisut tuhmunud, kapotti fikseerivate kronsade tsink veidi väsinud, siduri peasilinder värvimata (tehasest must), M-triipudega käigukangi embleem. Rooli ja peatoed märkisin ise juurde. Need on kõik kõrvaldatud nüüd. Lisaks olen enda enesetunde parandamiseks veel mitmesuguseid parandusi sisse viinud. Ikka Absoluutse Tõe suunas
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Ahjaa, aku leidmisest isegi keerukam oli leida kollaste korkide peale käiv katteriba
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Kapotialust pilti vaadates jäi silma pidurivõimendi vaakumtoru. Kas see ei peaks olema tekstiiliga kaetud, ning traadiga tugevdatud? Just on ühe 323i elustamine käsil ja tuli teemaks. Hetkel tundub et WN pakub õige väljanägemisega voolikut.
Carclassic OÜ
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Jah, see toru koos õigete klambritega ongi teemaks. Toru ja klambrid on ka olemas, aga pole sinnani veel jõudnud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Veidi küll hilja, aga peaks vist õnne soovima auto vanasõiduki staatusesse jõudmise puhul!
https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:3 ... UK_ID:8142
https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:3 ... UK_ID:8142