Bronco 318i
ma eriti ei usu et see asi järgi annab, vähemalt mitte praeguse vedrustusega. Ja kui annab, siis ei ole elutähis komponent ju, käib kergelt küljest ja alati saab ümber teha.mart154 kirjutas:ma rääkisin neile ka seda, aga kes minds siis kuulabSilwer kirjutas:Toru toetuspind rõngastega on küll tiba väike aga originaal vedrustusega vast lahti ei murra.
Plaanis on muidu teha nii ette ja taha ka kolmanda punkti kinnitus (eest tuleseina külge ja tagant prooviks ikka difri kinnituse kanti saada).
Bronco kirjutas:klaas maksab klaasiteenindus.ee hinnakirjas 1600 krooni. Saada on ainult rohelise tooniga klaasi.
kohale tuli 2 päevaga, ettepanek võttis 30 minutit.
TÜV tehtud. Auto on tehniliselt korras. Samuti sai kindlustust pikendatud novembrini.
mina sain e28 le windrox sist 1000 eegiga ilma ribata esiklaasi ja oli kohapeal.
nii et teistel huvilistel ehk tasub ka sealt kysida.
ah jaa,paigaldus v6ttis oma 3 tundi
...
Autocrossingul sai sõidetud jah, ning samuti ka EBK viimasel etapil. Rajasõiduks vajab auto veidi veel kohendamist, nii veermiku kui mootori poolt.
Momendil aga auto sellises seisus, ning arvatavasti enne kevadet sellest ruumist ta nina välja ei pista, kui siis ainult selleks, et kiirelt veel oktoobri jooksul ülevaatusel ära käia (siis peaks järgmine kord minema alles 2008 detsembris, ning praegu peaks auto olema sellises korras küll, et läbib ausalt ja probleemideta):
aga praegu puhkab teenitult garaazis. Kokku sai läbitud temaga juuli algusest umbes 7000 km, ning välja arvatud kummaline käivitumisprobleem, oli ta väga tubli ning ei vedanud alt.
Momendil aga auto sellises seisus, ning arvatavasti enne kevadet sellest ruumist ta nina välja ei pista, kui siis ainult selleks, et kiirelt veel oktoobri jooksul ülevaatusel ära käia (siis peaks järgmine kord minema alles 2008 detsembris, ning praegu peaks auto olema sellises korras küll, et läbib ausalt ja probleemideta):
aga praegu puhkab teenitult garaazis. Kokku sai läbitud temaga juuli algusest umbes 7000 km, ning välja arvatud kummaline käivitumisprobleem, oli ta väga tubli ning ei vedanud alt.
Et teema päris ära ei kaoks
Aasta 2002/2003:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album153
Juuli 2005
http://bmwe21.axatem.ee/bmw318/
Juuni 2007
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album437
Viimasest postist on uuendust ainult niipalju, et oktoobris võtsin ennast kokku, ning käisin ülevaatusel ära. Muretu vähemalt selle aasta detsembrini. Probleemiks olid ainult tagumised pidurid, mille erinevus oli veidikene suur ning tahtsid veidi "mängimist" et mahuks lubatud piiridesse.
Samuti kõrvalistuja poolne õõts hakkab ilmutama väsimuse jälgi.
Pidurite pärast ma eriti ei muretse, kuna plaan on ikka kevadeks ketastega pidurid taha teljele ka saada. Õõtsad on ka plaanis vahetada nagunii (neid pole kindlasti sellel sajandil vahetatud).
Aga üldiselt vaatab mis kevad toob. Mõtteid on palju, realiseerimisega on nii nagu on
Aasta 2002/2003:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album153
Juuli 2005
http://bmwe21.axatem.ee/bmw318/
Juuni 2007
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album437
Viimasest postist on uuendust ainult niipalju, et oktoobris võtsin ennast kokku, ning käisin ülevaatusel ära. Muretu vähemalt selle aasta detsembrini. Probleemiks olid ainult tagumised pidurid, mille erinevus oli veidikene suur ning tahtsid veidi "mängimist" et mahuks lubatud piiridesse.
Samuti kõrvalistuja poolne õõts hakkab ilmutama väsimuse jälgi.
Pidurite pärast ma eriti ei muretse, kuna plaan on ikka kevadeks ketastega pidurid taha teljele ka saada. Õõtsad on ka plaanis vahetada nagunii (neid pole kindlasti sellel sajandil vahetatud).
Aga üldiselt vaatab mis kevad toob. Mõtteid on palju, realiseerimisega on nii nagu on
Viimati muutis Bronco, 04 Mär 2012 11:05, muudetud 1 kord kokku.
uhh. Teema viimane postitus pea aasta vana.
Ega eelmine aasta midagi eriti põnevat ei toimunudki. Auto oli igapäevaliikur põhimõtteliselt terve suve. Juuli keskpaigal sai ka teine auto maha müüdud, ning siis oligi e21 täies mahus pereauto.
Sõidetud sai suve jooksul päris palju, ka üks läti-leedu tripp sai ette võetud. Auto oli väga tubli, ning alt vedas ainult üks kord, kui suure kuumaga, ei tahtnud bensiinipumba relee toimida, ning suretas auto paari kilomeetri tagant välja (tee-ehituse kohas loomulikult, kus niigi foorid ja üks rida avatud )
Remondist veel nii palju, et enne läti-leedu trippi sai vahetatud esimesed õõtshoovad mõlemal pool ning pandud ka uued rooliotsad. Midagi ei kolisenud otseselt, pigem lihtsalt värskendamise eesmärgil. Sillad ka peale seda muidugi reguleeritud.
Oktoobrist aga seisab auto põhimõtteliselt juba talvekorteris. Novembri alguses ajasin korraks uuesti sealt välja, ning käisin tegin ülevaatuse ära. Nüüd siis 2009 aasta lõpuni sellega muretu. Ülevaatusel vigu ei leitud.
Lisasin mõned pildid ka galeriisse (klõpsa pildil, et sinna saada):
Ega eelmine aasta midagi eriti põnevat ei toimunudki. Auto oli igapäevaliikur põhimõtteliselt terve suve. Juuli keskpaigal sai ka teine auto maha müüdud, ning siis oligi e21 täies mahus pereauto.
Sõidetud sai suve jooksul päris palju, ka üks läti-leedu tripp sai ette võetud. Auto oli väga tubli, ning alt vedas ainult üks kord, kui suure kuumaga, ei tahtnud bensiinipumba relee toimida, ning suretas auto paari kilomeetri tagant välja (tee-ehituse kohas loomulikult, kus niigi foorid ja üks rida avatud )
Remondist veel nii palju, et enne läti-leedu trippi sai vahetatud esimesed õõtshoovad mõlemal pool ning pandud ka uued rooliotsad. Midagi ei kolisenud otseselt, pigem lihtsalt värskendamise eesmärgil. Sillad ka peale seda muidugi reguleeritud.
Oktoobrist aga seisab auto põhimõtteliselt juba talvekorteris. Novembri alguses ajasin korraks uuesti sealt välja, ning käisin tegin ülevaatuse ära. Nüüd siis 2009 aasta lõpuni sellega muretu. Ülevaatusel vigu ei leitud.
Lisasin mõned pildid ka galeriisse (klõpsa pildil, et sinna saada):
Viimati muutis Bronco, 12 Juul 2016 17:11, muudetud 1 kord kokku.
tagumisi rattaid pidurdavad endiselt trummelpidurid kahjuks. Ei ole leidnud mahti sellega tegeleda, kuna korraga tahaks ka tagumise reduktori vahetada lsd'ga versiooni vastu, selleks aga tuleb see enne taastada.raunz kirjutas:Kas taha said ketaspiduritega õõtsad?
Ning kas tulevaks hooajaks kah mingeid plaane on?
Plaanid on tagasild ja mootor tulevaks hooajaks.