3. leht 11-st

Postitatud: 19 Veebr 2010 18:42
Postitas eix22
Väga kena pre facelift!! Korralikud kroomstangedega e30 üsna haruldus juba...Jätka samas vaimus :)

Postitatud: 20 Apr 2010 10:54
Postitas karlerik
Niisiis, sai oma tänavuaastased plaanid täide viidud, nüüd saab terrassi ehitama hakata :(
Vahetatud sai roolilatt, võim töötab ja päris meeldiv on manööverdada kitsas koduhoovis. Selle käigus sai proovitud süsteemi tööle saada nivooamortidega pumba abil aga sellest ei tuld midagi head välja. Kinnipandud kanali kaudu pirtsis pump mootoriruumi õli täis ja hakkas vigisema+ hoovi sillutuskivid rikutud :evil: . Ka kinnituskronstein oli nivooamortidega oma ja seal tuli loovust kasutada, et õige pump rippuma saada. Lõpp aga kõik hea ja tulemus tip-top.
Teiseks tegevuseks oli vedrude vahetus. Vanade vedrude vahetus aga osutus eriliselt närvesöövaks kuna püstaku ja õõtsa munakas ei tulnud kohe üldsegi lahti ja õppudelõpuks võtsin püstaku koos õõtsaga alt ära. Mõlema esivedru vahetuseks kulus rõõmsalt 5 tundi. Sellisele ajakulule aitas kaasa ka see, et esimest korda elus pidin seda tegema. Tagumiste vedrudega läks asi aga hoopis lihtsamalt. Hakkasin paigaldama ka tagumist stabika varrast, mis hetkel pooleli.
Kui kõik koos, hakkas mootoriruumist kummalist häält kostma, selleks osutus geneka kinnitus. Ta oli väga kõveralt seal vahel kuna puksid läbi. Melasi-auto ütles, et uusi pukse pole võtta, siis tuli jälle ise mõtlema hakata. Puksideks sobis ideaalselt roolivõimu õli voolik, istus nagu valatult. Vanade pukside suretajaks oli eelmise omaniku remontimisoskused silikooniga, mis oli puksid muutnud pehmeks ja kleepuvaks olluseks.
Paigaldatud sai ka suht odav kahepoolse sidega signa, mis ausaltöeldes ajab südame pahaks oma isetegevusega, piiksub ja hoiatab iga asja pärast...sa vajutasid nüüd pidurit...sa tegid ukse lahti jne.
Kokkuvõtlikult olen aga väga rahul ja kurvid on lausa nauditavad, originaalvedrudega ei anna võrrelda. Kui lapsed ja naine autost välja astuvad tekib vanamehes mingi seletamatu soov kiirelt kurve läbida ja rooliga edasi tagasi vehkida :D . Nüüd vaja veel mootoriruumi pesu teha, seda aga ise ei tee.
Lõpetuseks ka üks pildike... Ilusat suve algust kõigile!
Pilt
Pilt

Postitatud: 24 Apr 2010 12:35
Postitas karlerik
250km ja roolivõimu süsteem õlivaba. Nüüd võtan hoogu, et see alt ära saada ja taastamisse viia. Seal muidugi võib selguda, et pole võimalik taastada kuna nt. rooste kahjustused, mida ma ei tea. Tean kahte remondikohta, Remmon ja Topserv viimane oli neist soodsam. Kas kellelgi on veel mõne taastaja andmeid?

Postitatud: 06 Juul 2010 22:33
Postitas karlerik
Värskendust...
Pikalt kummitas üks mõte, et kas porilapakate allapanek on ennast õigustanud. Sai siis sääski tõrjudes lapakad alt ära keeratud, et näha, mis toimub nende all. Ausaltöeldes ega üllatust väga ei olnud. Roostes puha ja mõnest kohast kohe korralikult. Oletan, et ilma lapakateta oleks roostet võibolla tiba vähem aga kes teab. Nüüd näeb auto kuidagi "nüditud" välja aga hetkel ei taha kuidagi neid sinna rooste peale tagasi panna. Paar piltti siia lisaks, esimesel näha siis veeb.2009 Tõnise poolt taastatud kinnitust ja järgmine pilt hetkeseisust :( . Viimane pilt vasak pool, mis tegelikult on 2x suurem auk kui sell pildil.
Pilt
Ka esimesed tiiva ääred ei ole just kõige paremad...
Pilt

Plaanis on rattad alt ära võtta ja koobastele, põhjale korralik pesu teha. Kas kellelgi on soovitusi, millist keemiat mustuse kättesaamiseks seal kasutada? Pensukast saadavad vahendid vist ei sobi, need liiga lahjad.
Roostega ei oska küll veel midagi peale hakata??? Võimalused ise keevitada puuduvad. Niiet kui selgub, et selliseid kohti on kuhjaga, siis tuleb spetsialistidega läbi rääkida.

Postitatud: 11 Juul 2010 21:53
Postitas eix22
Kuidas nii lühikese ajaga nii rooste on läinud? Ei ole aineid kasutatud??

Postitatud: 04 Nov 2010 19:36
Postitas Hooligen
Soovitaks koobad korraliku survekaga algul sellest lahtisest sodist, liivast, porist puhtaks lasta ja see järel kas veljehappega või pigieemaldus aine peale lasta mõniaeg toimida lasta ja uuesti survekaga korralikult üle lasta soovitan survekaga suht lähedalt lasta muidu on sama hea kui voolikuga vett peale lasta :) vms mingi aeg lisan sulle pildikesed ka oma ratakoopa puhastamisest ennem tuleb aga need üles otsida

Postitatud: 06 Nov 2010 00:34
Postitas karlerik
Tegin nüüd koobaste pesu ära, ka põhja lasin niipalju, kui tungraud lubas. Kasutasin pigieemaldust ja nagu Hooligen ütles siis lähedalt survepesuriga. Puhtaks sain, kuigi raudselt kõike pigi maha ei saanud, pigem pori maas. Ega see 100.-(minumeelest kõige kallim pakutavatest) Polari pigieemaldus pole ka kindlasti parim. Üks pilt kah, kus näha roostelappi, neid sain kokku ca. 2,3tk. ühele koopale.
Pilt
Pilt
Muidugi pildilt tundub vähemalt mulle päris kole olema. Viimasel pildil on näha, kuidas survekas pesi maha musta värvi kihi ja alt tuli lagedale hõbehall kiht. See must vist oli eelmise omaniku tehtud pigitamine?
Ülevaatuselt läks läbi ja rohkem aega tegeleda pole olnud.

Postitatud: 06 Nov 2010 21:56
Postitas Hooligen
E30 ratakoobaste pigikatet tehasest ei tea aga kahjuks oma praktika on näidanud et pigi kippub teatud aja vältel ise lahti kooruma . Aga kui huvi korda teha siis pole siin muud kui relakaga rooste ära lasta ja happekrunti peale jne.

Postitatud: 26 Jaan 2011 22:56
Postitas karlerik
Väike teemavärskendus. Kuna hoovis mul vähe ruumi on, siis otsustasin ehitada talveks autole katuse peale. Mida aga ei osanud arvestada on see, et lumi tuulega sajab ka horisontaalselt. Nii ta siis seal katuseall lumine on. Vähemalt ei seisa hanges.
Pilt
Vähe ka salongipoolt ja pagasiruumi korrastanud. Rooli vahetasin sport rooli vastu, käigukangi nupult kaotasid "3 triipu", uus käigukangi kott, aknalaua katsin vaibaga, pagassi vaibad pesin puhtaks ja muretsesin tööriista kasti.
Pilt
Kevade alguseks tuleks muretseda ka uus roolilatt kuna vana kasutatud ei pidanud ja rooliots kah koliseb. Samasugust juurde ostma ei kipu, olen vaadanud ebay-st ca. 100 naelaseid uuendatud latte.
Ilusat talve!

Postitatud: 05 Sept 2011 21:52
Postitas karlerik
Pole veel kunagi see auto mind teele jätnud aga nüüd, siis kui olen andnud lubaduse osaleda rajapäeval, veel tänasel päeval, siis andis auto alla. Ise kahtlustan generaatorit aga küsin üle.
- Hakkas pihta raadioga, lülitas end välja ja käima ei läinud. Piiksus korduvalt ja kõik, displei hõõgus õrnalt.
- Järgmisena kukkus nulli tahhomeetri seier
- hakkas kõikuma kiiruse seier
- auto hakkas turtsuma
- suri välja
Kõik juhtus ca. 1-2 km vältel. Auto enam käima ei lähe- oleks nagu aku tühi. Geneka nn. tableti olen ca. 5000km jooksul ära vahetanud. Kas oleks õige geneka vahetusest- remondist alustada? Kelle poole geneka murega minna?
Lisaks üks olematu mure, bagassi ostetud tööriista kohver ei mahu tiiva õnarusse. Kui keegi arvab, et tahab seda omale, siis on see saadaval. BMW mudelit, millele see sobiks ei oska öelda, äkki facelift e30 või e34... minu pre-faceliftile on ta nii laiuses kui pikkuses liiga suur. Pilt eelmises postituses.

Postitatud: 05 Sept 2011 22:24
Postitas Priit
Kas aku on uus?

Postitatud: 05 Sept 2011 22:43
Postitas karlerik
Aku on 08.2009 ostetud korralik exide suur aku ja sõitnud ca. 7000km- ühe talve seisnud(mitte tühjalt)... ehk siis garantii just lõppenud.

Postitatud: 06 Sept 2011 08:57
Postitas Priit
Mina prooviks esmalt ikkagi mõne teise akuga.

Postitatud: 06 Sept 2011 09:10
Postitas Ruut
Täpselt samade sümptomitega suri ka minu 320i genekas ja veel Tammsaare/Järvevana teel, Pärnu mnt. all. :) Ei mäleta täpselt, mis diagnoos oli aga tabletis viga ei olnud. Kõige odavam on romula uus genekas peale panna. Remonditakse genekaid Salve tn ja Vana-Narva mnt. Aga pahatihti tähendab see remondifondi geneka ostu.

Postitatud: 06 Sept 2011 10:05
Postitas sysi
Ega akujuhtmed ei või lahti olla? Pane mõne teise akuga käima, mõõda laadimist ja ongi selgus majas.

Postitatud: 06 Sept 2011 10:25
Postitas karlerik
See hea soovitus, otsin teise aku või laen olemasoleva laadijaga.
Varem turtsus/jõnkutas vaikselt sõittes ja siis gaasi lisades, nüüd selle kala ilmnedes see käittumine ennem seismajäämist ainult võimendus, siis kas on võimalik, et varasem pirtsutamine võib tuleneda nt. küünlajuhtmete vanadusest? Särts ei läinud küünaldeni(samas diagnostiku arvamus oli, et juhtmed korras).
Milleks kahtlen selles, on eelmise omaniku väide, et tema rallisõitjast sõber olevat plokikaane remondi teinud ja see peaks OK olema. Eelmine omanik aga oli selline vana asja armastaja ja ka vanad kasutatud ja puhtaks pestud juhtmed olid temajaoks uued.

Postitatud: 06 Sept 2011 13:37
Postitas E.R.I.K
Minu e28 puhul aitas kõikide massijutmete puhastamisest ja aku laadimisest.
juhtmetel pidin ka klemmid lahti kangutama ja puhastama klemmi ja juhtmete vahed.

Postitatud: 06 Sept 2011 19:45
Postitas karlerik
Kuna aku maas, siis tuli kange isu mootor puhtaks pesta. Kas on mingeid asju, mida teha ei tohi. Ise kujutan ette nii, et ostan pesuaine ja pritsin peale, seejärel survekaga puhtaks?

Postitatud: 06 Sept 2011 20:10
Postitas Helar1
karlerik kirjutas:Kuna aku maas, siis tuli kange isu mootor puhtaks pesta. Kas on mingeid asju, mida teha ei tohi. Ise kujutan ette nii, et ostan pesuaine ja pritsin peale, seejärel survekaga puhtaks?
genekas, starter, süütepool jäta eemale, kuigi ta midagi tegelikult teha ei tohiks. Pesuaine peale, seejärel käi pintsliga üle, siis survepesu. Kui ikkagi must siis uuesti. Pintsel, hari vms on suureks abiks, ilma sellist õlimöga puhtaks ei saa, kui just mingi õudne keemia pole.

terv,
Helar

Postitatud: 08 Sept 2011 08:11
Postitas eix22
Ei juhtu genekate ja starteritega midagi üldjul, harv juhus kui mõni auto peale pesu streigib, need ka uuemad. Piisab vedelikupeale pritsimisest ja siis survekaga üle, nii tuleb mitu korda teha, eriti poes müüdavate lahjade ainetega.