BMW 745iA Executive 02/1984 Ingmar
see peaks siis sobima! otsi omale tagavara tutikas õhulugeja ka!
http://cgi.ebay.de/Orig-BMW-Beipassvent ... 240%3A1318
http://cgi.ebay.de/Orig-BMW-Beipassvent ... 240%3A1318
745, R-23, R-12
Tere,
mul on üle 745i-85 (Motronic) osad:
väljalaskekollektor,
õhulugeja,
Motronic aju,
turbo aju,
wastegate(ümberehitatud reguleeritavaks),
originaal KKK27 turbo.
Kuna ei jõua tihti foorumit lugeda, võtke ühendust:
Mida rohkem korraga ostate, seda soodsamalt saab.
KÕIK MÜÜDUD
mul on üle 745i-85 (Motronic) osad:
väljalaskekollektor,
õhulugeja,
Motronic aju,
turbo aju,
wastegate(ümberehitatud reguleeritavaks),
originaal KKK27 turbo.
Kuna ei jõua tihti foorumit lugeda, võtke ühendust:
Mida rohkem korraga ostate, seda soodsamalt saab.
KÕIK MÜÜDUD
Viimati muutis Andry, 08 Dets 2008 21:25, muudetud 1 kord kokku.
Andry kirjutas:Tere,
mul on üle 745i-85 (Motronic) osad:
väljalaskekollektor,
õhulugeja,
Motronic aju,
turbo aju,
wastegate(ümberehitatud reguleeritavaks),
originaal KKK27 turbo.
Kuna ei jõua tihti foorumit lugeda, võtke ühendust:
tel: 5043814
e-post: andry@vta.ee
Mida rohkem korraga ostate, seda soodsamalt saab.
mul kaks 745 mootorit millel need asjad puudu homme helistan
745, R-23, R-12
Mootori turtsumise põhjust otsides mõõtsin täna silindrites surved ära.
1 - 10.5
2 - 9.5
3 - 9.5
4 - 2
5 - 8.5
6 - 8.5
Järgmisena kisun klapikambrikaane maha ja vaatan klapivahed üle. Eks pärast seda selgub, mis edasi. Kahtlane igatahes. Töötamast on lakanud ka nivoosüsteem, mis enam auto taguotsa üles ei taha tõsta. Kuna süsteem on suht lihtne, siis viga leida ei tohiks keeruline olla.
Plusspoolele võib kanda uued ukseklaaside tihendid, samuti on uued ukselinkide alused tihendid. Klaasitihendid olid vanad ja pragunenud ning alates u. 70 km/h oli autos vastik tuulevihin, see probleem peaks nüüd lahendatud olema. Uus ja vana tihend nägid välja sellised:
Luksusautole kohaselt on uus tihend seest sametine Vana on ka kunagi olnud, aga sellest pole miskit järgi.
Lisaks juba mainitud hädadele on to-do listis veel püsikiirusehoidja install, esiamortide ja kapotialuste vaakumvoolikute vahetus, on teised üsna räbalad. Nokitsemist jätkub.
1 - 10.5
2 - 9.5
3 - 9.5
4 - 2
5 - 8.5
6 - 8.5
Järgmisena kisun klapikambrikaane maha ja vaatan klapivahed üle. Eks pärast seda selgub, mis edasi. Kahtlane igatahes. Töötamast on lakanud ka nivoosüsteem, mis enam auto taguotsa üles ei taha tõsta. Kuna süsteem on suht lihtne, siis viga leida ei tohiks keeruline olla.
Plusspoolele võib kanda uued ukseklaaside tihendid, samuti on uued ukselinkide alused tihendid. Klaasitihendid olid vanad ja pragunenud ning alates u. 70 km/h oli autos vastik tuulevihin, see probleem peaks nüüd lahendatud olema. Uus ja vana tihend nägid välja sellised:
Luksusautole kohaselt on uus tihend seest sametine Vana on ka kunagi olnud, aga sellest pole miskit järgi.
Lisaks juba mainitud hädadele on to-do listis veel püsikiirusehoidja install, esiamortide ja kapotialuste vaakumvoolikute vahetus, on teised üsna räbalad. Nokitsemist jätkub.
BMW 745iA Executive -84
Vanarahvatarkus ütleb, et silindrisurvet mõõda 1 õlu silindri kohta, kuna tõenäoliselt õnne see mõõtmine ei too. Kuna ma 6 õlut väga tihti ära juua ei jaksa, siis ma olen nii 323i kui 735i mootoriremondi järgsed mõõtmised kaugemasse aega lükanud.
Samas osad mehed peavad 12 õlut jooma ja see õllede arv on täiesti arvestatavas korrelatsioonis hilisema remondiarvega
Kujundlikult ja keeruliselt, aga selgeks
Samas osad mehed peavad 12 õlut jooma ja see õllede arv on täiesti arvestatavas korrelatsioonis hilisema remondiarvega
Kujundlikult ja keeruliselt, aga selgeks
Ülevaatusel käisin juunis, kui auto tõin. Siis oli kõik ok. Lonkamine sellisel kujul nagu praegu on, hakkas pihta kusagil augustis kui õigesti mäletan. Neljandat pütti mõõtsin kolm korda. Kui esimese korra 2 näitas, mõõtsin kohe uuesti, näit oli sama. Pärast seda mõõtsin 5. ja 6. sil. surved ära ja siis uuesti neljanda oma, sest pidasin tulemust isegi alguses mõõteveaks. Ega kolm mõõtmist ka mingi eriline valim pole, aga mõõtmisvea välistab siiski. Aga ega hullu pole midagi, vanatehnikaga jauramise rõõmud.
BMW 745iA Executive -84
Nõnda, ajasin õli silindrisse ja mõõtsin uuesti, seekord oli tulemus 7. See viitab jamale kolvirõngastega nagu aru olen saanud? Sysi kirjeldatud vanarahvatarkus peab täitsa paika. Ega nüüd pole muud kui mootoril kaas maha ja vaadata, mis sees toimub. Ja kui juba lahti kakkuda, siis tunneks ma ennast hiljem palju paremini, kui kõik korralikult üle käia, mis omakorda nõuab €€€. Krt, peab vist hakkama tööd otsima
BMW 745iA Executive -84
Kaas maas. Plokis kahjustusi ei paista. Karu astus läbi ja pakkus, et kompressiooni puudumine oli põhjustatud 4. silindri lahti jäänud väljalaskeklapist. Ega nüüd muud polegi, kui kaaneremont ootamas.
Keegi tont, kes selle mootori kallal on varem toimetanud, on arvanud, et sellest piisab, kui 14st kaanepoldist 12 ära pingutada Kaks kõige tagumist polti olid üsna lahti. Mujal auto juures olen korduvalt näpuga kinni keeratud asju kohanud. Tegemist on olnud kas ülimalt lohaka või siis füüsiliselt väga nõrga inimesega Aga see selleks.
Pilti kah.
Keegi tont, kes selle mootori kallal on varem toimetanud, on arvanud, et sellest piisab, kui 14st kaanepoldist 12 ära pingutada Kaks kõige tagumist polti olid üsna lahti. Mujal auto juures olen korduvalt näpuga kinni keeratud asju kohanud. Tegemist on olnud kas ülimalt lohaka või siis füüsiliselt väga nõrga inimesega Aga see selleks.
Pilti kah.
BMW 745iA Executive -84
Pole mõnda aega kirjutanud midagi, palju pole asjad edenenud, aga veidi siiski. Nüüdseks on vahetatud esiamordid, alla läksid Sachsi gaasikad, mis koodi järgi vastavad originaalidele. Amordipadjad olid sõna otseses mõttes originaalid, aastast 84. Tugilaagrid olid suhteliselt saasta täis ja käisid suht raskelt ringi. Saada on neid ainult originaalina, UM tükihind on tsipa üle 1400 krooni. Uusi ei tellinud, säästulahendusena puhastasin laagrid vanast määrdest ja mustusest ning panin uue määrde asemele, sai parem kui enne oli.
Plokikaane puhastamise järel tuli päevavalgele pragu, mis algab 4. silindris klapipesast ja liigub veekanali poole. Endal sellise asjaga kogemused puuduvad, aga seda peaks vist keevitada saama?
Paigaldama hakkasin ka püsikiirusehoidjat, kang ja salongis jooksvad juhtmed on omal kohal, kapoti all oleva aktuaatori paigaldamisega jäi asi pooleli, sest aktuaatori kronsa tuleks kere külge keevitada, seda võimalust mul ei ole. Püsika juhtmekimp sai ka uuesti teibitud, tulemus jäi suhteliselt talutav:
Tahaks juba sõita, aga tegemist on veel küll ja küll, praegu seisavad asjad ülemaailmse finantskriisi taga . Kui enne ei saa, siis kokkutulekuks üritan auto ikka tööle saada.
Plokikaane puhastamise järel tuli päevavalgele pragu, mis algab 4. silindris klapipesast ja liigub veekanali poole. Endal sellise asjaga kogemused puuduvad, aga seda peaks vist keevitada saama?
Paigaldama hakkasin ka püsikiirusehoidjat, kang ja salongis jooksvad juhtmed on omal kohal, kapoti all oleva aktuaatori paigaldamisega jäi asi pooleli, sest aktuaatori kronsa tuleks kere külge keevitada, seda võimalust mul ei ole. Püsika juhtmekimp sai ka uuesti teibitud, tulemus jäi suhteliselt talutav:
Tahaks juba sõita, aga tegemist on veel küll ja küll, praegu seisavad asjad ülemaailmse finantskriisi taga . Kui enne ei saa, siis kokkutulekuks üritan auto ikka tööle saada.
BMW 745iA Executive -84
Nonii. Auto on kokku laotud ja käivitustest ka tehtud. Käima läks, aga mingi kamm on sees. Käivitus kenasti, käis paar sekundit ja suri välja, nii mitu korda. Kiskusin siis külmkäivituse andurilt pistiku maha ja proovisin uuesti. Läks käima, jäi käima, aga gaasi järsemalt vajutades tõmbas hinge kinni ja suri lõpuks ikka välja. Rohkem ei kannatanud jaurata, sest kogu see trall käis pisikeses garaažiboksis ja hingamiseks palju õhku alles ei jäänud Homme tuleb selle jamaga edasi tegeleda. On kellelgi sellise asjaga kokkupuuteid olnud või niisama ideid?
BMW 745iA Executive -84