BMW 316 1.8i Baur, Priit
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Ütleme nii, et uksed hakkavad juba looma. Mõlemad klaasid ka ees ja liiguvad nii nagu peab. Homme selgub, kas klaasi välimised tihendid lähevad uued või esialgu vanad.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Tahaks lausa vaatama tulla, näeks ehk oma tuleviku ära. Aveks teeb sul seda galvaanikat? Loodan et kadunud pole midagi, mul kaotati kahel korral jubinaid. Järgmine kord kui sinna viin, siis peaks ise traadid sappa siduma. Muidu see teine maailm seal mulle meeldib!
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Väga suur töö ära tehtud! Kui saladus pole, mis tüüpi aineid põhjaall kasutasid? Või tehti kogu töö Tõnise juures?
Kas e21 ja e30 esiklaasitihendid on erinevat tüüpi? Selles mõttes et e21 tihend on kummist nagu zigulil ,eraldi liistu keskele ei käi?
Miks küsin, sest vähemalt e30 juures tuleb nöör kauge kaarega eemale visata, peale kupee/bauri küljeklaaside pole nööriga midagi teha. Esi ja tagaklaasil on profiiliga tihend, kus plekk sees (nagu näiteks uksetihendil), kui seda nööriga kakkuda, keerab tihendi koheselt peeti, samuti kisub laeriide välja, hiljem hakkab vesi salongi jooksma jne.
Kas e21 ja e30 esiklaasitihendid on erinevat tüüpi? Selles mõttes et e21 tihend on kummist nagu zigulil ,eraldi liistu keskele ei käi?
Miks küsin, sest vähemalt e30 juures tuleb nöör kauge kaarega eemale visata, peale kupee/bauri küljeklaaside pole nööriga midagi teha. Esi ja tagaklaasil on profiiliga tihend, kus plekk sees (nagu näiteks uksetihendil), kui seda nööriga kakkuda, keerab tihendi koheselt peeti, samuti kisub laeriide välja, hiljem hakkab vesi salongi jooksma jne.
tel 55570186 - e30 varuosad
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Istun garaažis ja mõtlen- no ei edene.
Kõike seda põhja asja oskab Tõnis kommenteerida. Seal on tehtud keevitus ja mingisugune osa eeltöödest ning põhi kogu täiega. Pahteldas, silus ja värvis Siim Tartust.
Nöör oli täitsa abiks et klaasi metalliga tihendi sisse saada. Metalliga soonde muidugi ei ole mõtet nööri toppida.
E21 originaaltihend muide on täiesti tavaline, nagu 02 ja teised- pole seal mingit metalli. Minu oma ilmselt on juba järelturult.
Aga liist käib keskele ikka, nii metalliga kui metallita tihendil.
Kõike seda põhja asja oskab Tõnis kommenteerida. Seal on tehtud keevitus ja mingisugune osa eeltöödest ning põhi kogu täiega. Pahteldas, silus ja värvis Siim Tartust.
Nöör oli täitsa abiks et klaasi metalliga tihendi sisse saada. Metalliga soonde muidugi ei ole mõtet nööri toppida.
E21 originaaltihend muide on täiesti tavaline, nagu 02 ja teised- pole seal mingit metalli. Minu oma ilmselt on juba järelturult.
Aga liist käib keskele ikka, nii metalliga kui metallita tihendil.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Et tahaks nagu veel paremini teha, aga mida peaks tegema ei oska välja mõelda ?Priit kirjutas:Istun garaažis ja mõtlen- no ei edene.
Tuttav tunne
e28
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Eile õhtul tegin võtme järgi korraliku toimiva pagasiruumi luku. Väga hea tuli.
Aga täna mõned Karlid kaasa ja vanni minek.
Aga täna mõned Karlid kaasa ja vanni minek.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Kellel on nüüd kiirelt üle üks enamvähem uksesahtel? Kruviaugud võiks terved olla.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Auto käivitus, lonkab metsikult- midagi on väga valesti. Tühikäiku ei ole peaaegu üldse.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Millal pilte oodata võib autost?
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Esimesed 585km kokkutulekul käiku möödusid probleemideta. Viimased detailid said veel reede õhtul saare peal külge pandud.
Pisut tahtis uuesti harjumist väga kulunud käigukast kuid nagu hilisemad vaatlused tõestust andsid- see vähemalt ei leki enam. Eks peab lahkamise plaani võtma.
Küll lekib siduri pedaali silinder (tellime uue) ja katus (mis on juba sisuliselt tellitud) ja uksetihendid (mis on ajaga lihtsalt kokku tõmmanud).
Differ undab- aga tegi seda vist ka eelnevalt. Tuleb uuesti ka selle aeg.
Muus osas on tunda et tegemist on "uue" autoga. Küll väga jäiga uue autoga sest meie teed peksavad kohati mõistuse peast välja.
Aku alus tahab seoses sellega veel pisut timmimist.
Kütusekuluks esimesel reisil tuli 9,1l/100km.
Ja siin kasutan võimalust tänada kõiki kes olid auto taastamisel vähem või rohkem nõu ja jõuga abiks, kui keegi jääb mainimata ärge pikka viha pidage:
Tõnis, Siim, Nuga, Raunz, Airhead, Mart, Retroracer..
Pisut tahtis uuesti harjumist väga kulunud käigukast kuid nagu hilisemad vaatlused tõestust andsid- see vähemalt ei leki enam. Eks peab lahkamise plaani võtma.
Küll lekib siduri pedaali silinder (tellime uue) ja katus (mis on juba sisuliselt tellitud) ja uksetihendid (mis on ajaga lihtsalt kokku tõmmanud).
Differ undab- aga tegi seda vist ka eelnevalt. Tuleb uuesti ka selle aeg.
Muus osas on tunda et tegemist on "uue" autoga. Küll väga jäiga uue autoga sest meie teed peksavad kohati mõistuse peast välja.
Aku alus tahab seoses sellega veel pisut timmimist.
Kütusekuluks esimesel reisil tuli 9,1l/100km.
Ja siin kasutan võimalust tänada kõiki kes olid auto taastamisel vähem või rohkem nõu ja jõuga abiks, kui keegi jääb mainimata ärge pikka viha pidage:
Tõnis, Siim, Nuga, Raunz, Airhead, Mart, Retroracer..
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Nüüd on siis peale kokkutulekut käidud Soomes ja ka pikemal Lõuna-Eesti ringil. Kokku sõidetud 2130km.
Selle aja jooksul andis järele spidomeetri tross- sai vahetatud. Ja seoses sellega võtsin aega ning panin tööle ka tahhomeetri ja kella. Isegi 315 juhtmestikul on muide kõik vajalikud ühendused kelladeploki taga olemas.
Samuti selgus vihmaga et auto käitub märjal teel just nagu kiilasjääl. Esirehve uurides sai selgeks ka viga- kokkujooks täiesti vale ja rehvide välimised servad peaaegu otsas. Pingis selgus et soovitatud 2mm asemel oli kokkujooksu enam kui 11mm.
Siduri lekkimine on nagu pisut järele andnud kuid käigukast valmistas uue üllatuse- kui tagumine simmer sai vahetatud ja sealt on peaaegu kuiv siis nüüd lekib ilmselt esimene simmer.
Kütusekulu on stabiilselt 8,9- sõida linnas või maanteel.
Lisan ka mõned pildid, et liiga jutuks kätte ära ei läheks.
Selle aja jooksul andis järele spidomeetri tross- sai vahetatud. Ja seoses sellega võtsin aega ning panin tööle ka tahhomeetri ja kella. Isegi 315 juhtmestikul on muide kõik vajalikud ühendused kelladeploki taga olemas.
Samuti selgus vihmaga et auto käitub märjal teel just nagu kiilasjääl. Esirehve uurides sai selgeks ka viga- kokkujooks täiesti vale ja rehvide välimised servad peaaegu otsas. Pingis selgus et soovitatud 2mm asemel oli kokkujooksu enam kui 11mm.
Siduri lekkimine on nagu pisut järele andnud kuid käigukast valmistas uue üllatuse- kui tagumine simmer sai vahetatud ja sealt on peaaegu kuiv siis nüüd lekib ilmselt esimene simmer.
Kütusekulu on stabiilselt 8,9- sõida linnas või maanteel.
Lisan ka mõned pildid, et liiga jutuks kätte ära ei läheks.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Kiidan, hea töö on ära tehtud ja tore näha,et saad sellest autost rõõmu tunda . Vähemalt ma pole ainuke kes oma teema piltidega ülekoormas
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Väga lahe eksprompt kohtumine oli Samuti sain endale ka klubi kalendri mida soovitan ka neile kel veel pole
Priit on suure töö ära teinud ja latt on kõrgel
Priit on suure töö ära teinud ja latt on kõrgel
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Minule meeldib just see , kuidas on väja toodud selle mudeli kerejooned .
Selle toob esile hästi valitud vedrustus koos sinna kuuluvate jalavarjudega
Selle toob esile hästi valitud vedrustus koos sinna kuuluvate jalavarjudega
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Ega see vedrustus on paras peavalu. Soome headel teedel sõita on tore aga niipea kui on tarvis vähe kehvemaid Eesti teid sõita võtab tihti otsaesise higiseks. Samuti on ta sellise ajastu auto kohta saanud ikkagi liiga jäik. Eriti hullud on rööpas teed ja massiivselt üle täidetud ristipraod.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Sai ka nähtud ja tiir peale tehtud, väga vile värk.
Re: BMW 316 1.8i Baur, Priit
Väga ilus auto on see. Nägin seda Jüri kandis mööda maanteed vuramas..