
Joonase BMW e28, 525E, 1987a
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Jah
Klapikambrikaane tihend raudselt kutu, vahelt näha et punast silikooni pandud sinna..ja alt õline kõik..
Eks ma siin jah, vaikselt pean hakkama vahetama, alumine ots kokku ja siis ülevalt tihendid + rihmad + kõik mootori mahlad..
Ja siis juba pidurite kallale, sinna ka uus kõik ja korras!
Jaksu tarvis, tänud

Eks ma siin jah, vaikselt pean hakkama vahetama, alumine ots kokku ja siis ülevalt tihendid + rihmad + kõik mootori mahlad..
Ja siis juba pidurite kallale, sinna ka uus kõik ja korras!

Jaksu tarvis, tänud

-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Täna siis sai pandud käigukast alla bemmile!
Kurat..jamasin ja jamasin, punnitasin ta üles, läks ilusti siduriketta nuuti, aga kurat, edasi ei läinud...
Raputasin ja väristasin ja kõike aga no mitte põksugi. Lõpuks panin ülesse 1 ja alla 2 polti sisse, tõmbasin pinge alla, ja lõpuks läks plõksti vastu!
Sain suuremosa asjad kõik ilusti kinni, aga natuke veel jäi teha..kuskile kiiret pole!
Suur töö oli see sidurikoda õlipasast puhtaks teha..vända otsasimmer oli läbi ja kogu see koda oli paksu õli ja sitakihi all..
Lõpuks sain puhtaks ikka
Väike juhtum millest eelpool kirjutasin ka!

Ja pilt siis kui algul sai toodud
Stanget polnud veel küljes..

Kurat..jamasin ja jamasin, punnitasin ta üles, läks ilusti siduriketta nuuti, aga kurat, edasi ei läinud...
Raputasin ja väristasin ja kõike aga no mitte põksugi. Lõpuks panin ülesse 1 ja alla 2 polti sisse, tõmbasin pinge alla, ja lõpuks läks plõksti vastu!
Sain suuremosa asjad kõik ilusti kinni, aga natuke veel jäi teha..kuskile kiiret pole!
Suur töö oli see sidurikoda õlipasast puhtaks teha..vända otsasimmer oli läbi ja kogu see koda oli paksu õli ja sitakihi all..
Lõpuks sain puhtaks ikka

Väike juhtum millest eelpool kirjutasin ka!


Ja pilt siis kui algul sai toodud


-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Natuke kirjutan siis mis viimased päevad teinud...
Klapikambrikaan sai maha võetud, kuna selle tihend lasi läbi..sai lihtsalt uuritud mis seal all toimub.. Kaan oli alt suht paksu õlipasaga koos, eitea millal seda viimati vahetati. Rihm on ka parajalt läbi omadega, tuleb ka see vahetada..
Ilmselt võtan ka blokikaane ja asjad kõik maha, uued tihendid jne, peseb alt bloki ja kõik ilusti puhtaks, uued mahlad ja filtrid ja siis kindel värk et asi korras. Aga seda tööd veel ette ei võta, kuna rahadega kitsas, raha on, siis kohe laiali, uued jupid ja kohe kokku, muidu pärast meelest läinud.
Tehti üks päris hea pakkumine ja ma kohe ei suutnud loobuda sellest..panin oma viimased rahad hakkama 16" Borbet A'de peale..Sai täna ära toodud, väga korralikud veljed, eestis pole üldse sõitnud, sirged ja kenad
Paar pilti kah!



Klapikambrikaan sai maha võetud, kuna selle tihend lasi läbi..sai lihtsalt uuritud mis seal all toimub.. Kaan oli alt suht paksu õlipasaga koos, eitea millal seda viimati vahetati. Rihm on ka parajalt läbi omadega, tuleb ka see vahetada..
Ilmselt võtan ka blokikaane ja asjad kõik maha, uued tihendid jne, peseb alt bloki ja kõik ilusti puhtaks, uued mahlad ja filtrid ja siis kindel värk et asi korras. Aga seda tööd veel ette ei võta, kuna rahadega kitsas, raha on, siis kohe laiali, uued jupid ja kohe kokku, muidu pärast meelest läinud.
Tehti üks päris hea pakkumine ja ma kohe ei suutnud loobuda sellest..panin oma viimased rahad hakkama 16" Borbet A'de peale..Sai täna ära toodud, väga korralikud veljed, eestis pole üldse sõitnud, sirged ja kenad

Paar pilti kah!



-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Tänud
Oi ei, valgeks neid kohe kindlasti ei värvi, pole põhjust..hetkel on nendel väga korralik värv peal, välismaal oli ära värvitud, eestis pole sõitnudki..
Muidu täkkeid ja asju natuke leidub ikka, aga see pole hullu.
Randi poleerimise peale olen muidu mõelnud, aga see pole kindel.
No kui madalamaks lasta, tuleks osta coilide süsteem, või teha ise..
Niisama vedrusid pooleks ma lõikama ei hakka, sest see on nõmedus.
Aga auto peab jääma nii jäigaks et ei hakka käima koopasse.
Rehvid lähevad kuskil 195/45/16 peale
Tuleb selline "Stretch" rehv..
Jääb natuke ilusam, ja just sellepärast et..eest hetkel velje ja püstaku vahe on kuskil 1cm, aga koos 225/45/16 rehviga läheb rehv vastu püstakut..Niiet oleks kitsamat rehvi vaja.
Taha mahtus ilusti 225/50 vahele.
Jääb siis midagi sellist!
http://tyrestretch.com/9_195_45_R16/9_1 ... _6.jpg.php

Oi ei, valgeks neid kohe kindlasti ei värvi, pole põhjust..hetkel on nendel väga korralik värv peal, välismaal oli ära värvitud, eestis pole sõitnudki..
Muidu täkkeid ja asju natuke leidub ikka, aga see pole hullu.
Randi poleerimise peale olen muidu mõelnud, aga see pole kindel.
No kui madalamaks lasta, tuleks osta coilide süsteem, või teha ise..
Niisama vedrusid pooleks ma lõikama ei hakka, sest see on nõmedus.
Aga auto peab jääma nii jäigaks et ei hakka käima koopasse.
Rehvid lähevad kuskil 195/45/16 peale

Jääb natuke ilusam, ja just sellepärast et..eest hetkel velje ja püstaku vahe on kuskil 1cm, aga koos 225/45/16 rehviga läheb rehv vastu püstakut..Niiet oleks kitsamat rehvi vaja.
Taha mahtus ilusti 225/50 vahele.
Jääb siis midagi sellist!
http://tyrestretch.com/9_195_45_R16/9_1 ... _6.jpg.php
Väga hea näeb välja su auto, vähemalt pildilt.
Mõtle veel selle stretch asja peale, 195 ikka pagana kitsas sinna 9' veljele. Ise olen mõelnud oma auto puhul versiooni kus 14' veljele paneks korraliku sõõriku peale e. vastupidine sellele kuri-kuulsale stretchile. Tagaluuk njah, selline väga nähtava kohapeal ja kisub üldilme alla.
Edu!
Mõtle veel selle stretch asja peale, 195 ikka pagana kitsas sinna 9' veljele. Ise olen mõelnud oma auto puhul versiooni kus 14' veljele paneks korraliku sõõriku peale e. vastupidine sellele kuri-kuulsale stretchile. Tagaluuk njah, selline väga nähtava kohapeal ja kisub üldilme alla.
Edu!
320i 83a. Saab9-3 08a.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Tänud tänud
Endaarust sobivad ka ülihästi selle auto alla.
Noh, ees on hetkel 225/45 ja käib rehv vastu..
On võimalus panna 205/45, jääb ka selline väikene "Stretch" aga siis ei tohiks enam vastu käia rehv
Ah, eks selle rehvi asjaga on aega küll ja küll
suveni veel palju aega, ja kõige tähtsam on et veljed sai kätte..rehve leiab ju alati!

Endaarust sobivad ka ülihästi selle auto alla.
Noh, ees on hetkel 225/45 ja käib rehv vastu..
On võimalus panna 205/45, jääb ka selline väikene "Stretch" aga siis ei tohiks enam vastu käia rehv

Ah, eks selle rehvi asjaga on aega küll ja küll

Ilus 525e =)
Ma muidu kaa 17 aastat vana ja mul samuti 525e (m20b27 mootor), aga 1984a ja Lapisblau metallik (tumesinine).
Lihtsalt tulin Eestis liikuvaid e28 vaatama, ise kasutan venekeelset E28 portaali nii et siin eriti ei kirjuta (olen venelane, nii et eestikeelses tekstis võib vigu esineda).
Ikka korralik auto sul. Edu!
Ma muidu kaa 17 aastat vana ja mul samuti 525e (m20b27 mootor), aga 1984a ja Lapisblau metallik (tumesinine).
Lihtsalt tulin Eestis liikuvaid e28 vaatama, ise kasutan venekeelset E28 portaali nii et siin eriti ei kirjuta (olen venelane, nii et eestikeelses tekstis võib vigu esineda).
Ikka korralik auto sul. Edu!

-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Tänud! Edu tarvis
Hea teada et ka teisi nooremaid inimesi on kes selliseid autosid ehitavad
No maitse asi, kuigi jah, tehasest ilmselt neid 9" velgedega välja ei lastud..
Aga mulle meeldib ja ka paljudel teistel on nii laiad veljed nii ees kui taga!
Väga viis oleks olnud kui taha oleks veel 10" samad borbetid leidnud, ja ette 9" aga vahet pole, 9 ja 9 on ka väga väga kena
No flants jah, on võimalik vahele panna, aga velg ju ei käi vastu, oma 1cm või rohkemgi on vahet vahel püstakuga!
Kui juba 205-215 rehv panna, peaks juba täitsa hea olema! Jääb õrn "stretch" ja rehv ei lähe vastu.


No maitse asi, kuigi jah, tehasest ilmselt neid 9" velgedega välja ei lastud..
Aga mulle meeldib ja ka paljudel teistel on nii laiad veljed nii ees kui taga!
Väga viis oleks olnud kui taha oleks veel 10" samad borbetid leidnud, ja ette 9" aga vahet pole, 9 ja 9 on ka väga väga kena

No flants jah, on võimalik vahele panna, aga velg ju ei käi vastu, oma 1cm või rohkemgi on vahet vahel püstakuga!
Kui juba 205-215 rehv panna, peaks juba täitsa hea olema! Jääb õrn "stretch" ja rehv ei lähe vastu.
Olen omanud mitut e28-t, millel ees 9 tolli laiad 16-d veljed. Minu arvamus on, et rehv oleks ees 225/50 ja taga 235-255/45. Ees olenevalt ET-st kasutasin flantse kui vaja. See strechi teema on praktilises pooles täiesti mõtetu. Madalduseks soovitan madaldusvedrusi, olen proovinud progresseeruvaid H&R-e, täis jäikasi Kileneid, m- techi originaale ja tava vedrusi, parim oli progresseeruv. Amordiks soovitavalt Bilstein b6. B8 pole vist saada.
E32 750i & E30 325i Cabrio + E82 135i
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Noh, jah, nagu öeldakse on see ikkagi maitse asi..Eks muidugi, see stretch pole nagu tegelikult inimlik, niimoodi ei venitata rehvi, aga minuarust jääb täitsa kena kui madalamaks ka lasta 
Sellel nt, on stretch, mis tal viga on? Minuarust vägagi kena.

Jah, tuleks teha jah madaldusvedrudega, ja bilsteinidest...sest coile sellisele autole ei jõua ju osta.
Aga see on kõik tuleviku muusika
Ei ole õrna aimu ka millal selline võimalus tekib et need asjad osta.

Sellel nt, on stretch, mis tal viga on? Minuarust vägagi kena.

Jah, tuleks teha jah madaldusvedrudega, ja bilsteinidest...sest coile sellisele autole ei jõua ju osta.
Aga see on kõik tuleviku muusika
