2. leht 5-st

Postitatud: 20 Mär 2012 18:23
Postitas Cardo
lennukiga kirjutas:Võta kohe must aerosoolipurk ja likvideeri see jubedus ära.
ot, ot, ot ... oled sa ikka kindel mida räägid ?

Postitatud: 20 Mär 2012 19:09
Postitas lennukiga
Jah, reissingutriibud jäid vedrudele tegemata :P

Postitatud: 20 Mär 2012 19:13
Postitas dmk
kuidas see("raicingutriibud" vedrudel) veel välja näeb???

Postitatud: 22 Mär 2012 09:18
Postitas Tambet
Võtad reedel vedrud kaasa ja me näitame sulle kuidas neid teha

Postitatud: 30 Mär 2012 15:39
Postitas dmk
Tööd sai tehtud igapäev, aga eriti kuhugi kaugemale pole jõudnud...
Paika sai rooli süsteem, osaliselt juhtmestik, pedaalid jne.
Eile öösel sai ka mootor vahele tõstetud, nii on mugavam uued mootorikäpad teha.
Mootorit vaja veel 1 cm ette nihutada, kuna praegu on peaaegu vastu tagaseina.

Käigukast(getrag) on väga huvitav(siiamaani pole veel aru saanud mille oma ta on) kasti kinnitus on 3! käpaga, 2 küljede pealt ja 1 taga... Tuleb vist ka kronsteinid ise valmistada. Võin on kellegil pakkuda sellist tala?

Tagasild liivapritsitud, värvitud ja uued puksid pressitud sisse.
Lõin kokku eelarve tagasilla juppidele, 300 euri ringis(puksid 6tk, plekid 2tk, klotsid+klotsid+lisakomplektid, voolikud 4tk, trossid 2 tk, laagrid jne)

Mõni foto ka:

Pilt
Pilt
Pilt

PS: "Reiccingu" vedrud jäid tegemata! :lol:

Postitatud: 30 Mär 2012 20:08
Postitas Xim
Hakkab looma juba, tubli!

Postitatud: 30 Mär 2012 21:04
Postitas Riki
Vähe sõnu, palju tegusid. Väga hea töö, ilus vaadata. Kaanealune on nagu unistus! Saad valmis, kindlasti tee esimene projekt ka teoks!

Postitatud: 05 Apr 2012 08:15
Postitas dmk
Uued mootripadjad ja käigukasti padjad ostetud(44 eurot).
Saabusid ka tagasilla õõtsade puksid(44 mm) 38 Eurot.

Parem mootorikäpp tehtud/paigas, hetkel veel värvimata, kuna mootor läheb veel mitu korda peale/maha.
Eile sai alustatud ka vasaku käpaga, selleks tuli õlifiltri korpus ja tema kronstein demonteerida, saab paremini ligi.
Kui mootor saab paika tuleb ka mõelda käigukasti kronsteini peale, siiamaani pole kusagilt sobivad leidnud(3 padjaga variant).

ABIPALVE! Kui kellegil seisab kanali peal 3,5 liitrilise mootoriga e28, palun mõõda karteri ja esisillatala vahekaugus, hetkel on endal 2 cm.

PS: Kui kedagi huvitab, siis motoripadjad(ümmargused) vajuvad mootori raskuse all 3 mm(muide, vanad aga täitsa kobedad olid palju pehmemad)

Postitatud: 05 Apr 2012 19:22
Postitas Tambet
Minumeelest sul vaja E12 kasti kinnitust, see on tagant ühe padjagaPilt

Postitatud: 18 Apr 2012 12:05
Postitas dmk
Mootori käpad valmis.
Mootori aretamisega ja paisupaaki kronsteini ümbertõstmisega oli vaja kapoti alune uuesti ülevärvida. Värvitoon nigunii ei sobinud ka.
Uus radiaator ka ostetud.
Eile sai ostetud veel üks Getrag polditav käigukast koos originaal kinnituskronsteiniga.

Pilt

Postitatud: 18 Apr 2012 18:12
Postitas einar
kuldsete kätega mees :D

Postitatud: 18 Mai 2012 14:25
Postitas dmk
läks aega küll, aga vähemalt vana sild maas, uus paigas ka, uued talapuksid, uued õõtsapuksid, uued laagrid.
Pilt
Pilt

Piduritorustik läheb ka vahetusse, kuna tagaosa ikka väga roostes.

Postitatud: 18 Mai 2012 19:47
Postitas einar
Ma tulin just garaazi....Kui tunni jooksul siia jõuad siis teen sulle komplekti piduritorusid välja :D

Postitatud: 18 Mai 2012 19:50
Postitas dmk
nuu blin, einar, einar.....
ei jõudnud.......

Postitatud: 11 Juun 2012 10:43
Postitas dmk
Ammu pole midagi kirjutanud...
Said igaks juhuks uued piduritorud paigaldatud.
Pilt

Pidurimeitri OÜ-s sai sidurikettale paigaldatud tugevdatud katted ja eile sai mootor/käigukast lõplikult kokkuühendada.
Ideaalselt sobis ka paika kauaotsitud käigukasti tala.
Pilt

Tänu Einarile ja Tambetile õhtul kell 11 sai mootor vahele tõstetud, kolmekesi palju kiirem ja mugavam seda teha.
Pilt

Nüüd vaja valida kahest difrist sobivaim.
Saab ka kapotilaune ja salong lõpuni komplekteerida, selleks aga vaja ennem doonor masin pulkadeks lammutada ja valida parimad detailid(kokku on 3 doonorit).

Postitatud: 14 Juun 2012 09:32
Postitas dmk
Roolivõimu pump ja generaator(115A) paigas.
Eile hakkasin ümbertegema käiguhoovastiku, mitmest olemasolevatest, ükski ei sobinud sellele kastile, tänu keevitusele ja relakale M20 oma sai paika.
Tuli meelde et kuskil garaazis peaks olema jala tugi(dead pedal), kaevasin välja, peaks olema Alpina E30 oma. Pisut kõver ta on, aga saab asja.
Pilt

Postitatud: 14 Juun 2012 13:49
Postitas lennukiga
Ma arvan, et ma pean selle sinult ära võtma.

Postitatud: 14 Juun 2012 15:31
Postitas dmk
lennukiga kirjutas:Ma arvan, et ma pean selle sinult ära võtma.
Ei, ei, ei nii need asjad ei käi... :roll:

Postitatud: 02 Juul 2012 21:17
Postitas dmk
Natuke jälle sai aega veetud garaazis.

Käigukasti otsasimmerling igaksjuhuks vahetatud.
Õnneks doonori turbodiislil oli sobiv 3,15 ülekandega differ mis sai puhastatud ja värvitud. Samuti läks paika ka uus difri padi ja uued pooltelje poldid.
Pilt

Täna sain kätte ka tellitud piduri jupid, pidurivoolikud(6 tk), käsipiduri trossid, käsipiduri rem komplektid, klotsid. Nüüd saab pidurisüsteemi lõpetada.
Pilt

Kuna 4,4 liitrilistega V8 mootoritega drifti meestele 3,91 differ rohkem vajalik kui minul, sai vahetatud 535 summuti vastu, tagapütti pole, asendatud otseläbi torudega(väidetavalt lärmi ei tee) :lol:
Pilt

Käes ka Bosch 044 rep. kütuse pump. Sobib kuni 720hj vabalthingava ja kuni 600hj ülelaadega autodele :roll:

Kolmest olemasolevatest kütusepaakidest ühtegil polnud liitekohad terved... Paagi otsing jätkub...

Postitatud: 09 Juul 2012 14:33
Postitas dmk
Pump, filter ja kronstein koos:
Pilt