No et ikka peale panekul saaks kätt harjutadaDrama kirjutas:Seleta lollile lahti, miks seal neid mitu tükki peab olema (spidomeetreid, kütusenäidikuid jne).
Smurfi Alpina B10 4.0 e34
Kas muidu need külje ''joonistused'' või asjad ka tulevad, mis alpinadel on ? :P
nagu sellelgi:
http://cs-001.123.is/58cd40e2-b454-49e0 ... d790ef.jpg
nagu sellelgi:
http://cs-001.123.is/58cd40e2-b454-49e0 ... d790ef.jpg
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Nii nii härrad ja prouad. Maanteeamet hoiatab Sellel suvel võib baltikumis ja meist edasi põhja poolel varsti liikumas näha ühte käredat tagaveolist pätikat nimega Alpina B10 V8 Looduslastel, ökomeestel ja nõrganärvilistelt paluks mõistvat suhtumist, sest see masin on löödud saatanast, mis hävitab loodust, saastab osoonikihti ning ehmatab igat metsa peitu pagenud marjulist. Ok ok - kõlab liiga top gearilikult
Ühesõnaga otsustasin kuu aega mitte süüa ja kodus olla ainult selleks, et oma 6 tundi magatud saaks ning kogu energia panna neljaratta ja 1500 kg sisse. Siin siis väike update minu alpina tegemisest.
Hakkab ilmet võtma ja kui rahakott just vaakumis pole peale jaani, siis loodan kusagil 1 juuli kandis temaga ringi kulgeda juba
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album665/aax
Natuke jäänud, tiba siit, tiba sealt. Üldiselt on asjad kõik paigas ja kinni, aga käib veel siuke lõpu viimistlus jne.
Sai ka V8-te kohustuslik karteripõhja ära võtt tehtud, et vaadata ega õlipumba poldid lahti pole ja ülla ülla 90% oli võimalus võitta ja võit tuli ära Oli ikka lahti küll jah. Kaks enam vähem kinni ja kolmas vedeles karteripõhjas. Nitroga pestud ja puhutud ning keermeliimiga tagasi keeratud.
Selline vaade avanes siis kui põhi käes oli :
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album665/abe
Homme hakkan piduritega mässama ja vaatan kas saab põhja tihendi kusagilt hää hinnada kätte, et kaas alla tagasi keerata.
new update coming soon...
Ühesõnaga otsustasin kuu aega mitte süüa ja kodus olla ainult selleks, et oma 6 tundi magatud saaks ning kogu energia panna neljaratta ja 1500 kg sisse. Siin siis väike update minu alpina tegemisest.
Hakkab ilmet võtma ja kui rahakott just vaakumis pole peale jaani, siis loodan kusagil 1 juuli kandis temaga ringi kulgeda juba
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album665/aax
Natuke jäänud, tiba siit, tiba sealt. Üldiselt on asjad kõik paigas ja kinni, aga käib veel siuke lõpu viimistlus jne.
Sai ka V8-te kohustuslik karteripõhja ära võtt tehtud, et vaadata ega õlipumba poldid lahti pole ja ülla ülla 90% oli võimalus võitta ja võit tuli ära Oli ikka lahti küll jah. Kaks enam vähem kinni ja kolmas vedeles karteripõhjas. Nitroga pestud ja puhutud ning keermeliimiga tagasi keeratud.
Selline vaade avanes siis kui põhi käes oli :
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album665/abe
Homme hakkan piduritega mässama ja vaatan kas saab põhja tihendi kusagilt hää hinnada kätte, et kaas alla tagasi keerata.
new update coming soon...
Viimati muutis Smurff, 21 Juun 2010 09:42, muudetud 2 korda kokku.
850Ci
Kleepsud E34 omad. Enne kleebiste paigaldamist kogusin kõik saadaval olevatest B10 autodest pildid kokku ja hakkasin uurima, et kuidas nüüd need siis käima peavad täpselt. Ja spetsiifikani ei jõudnud, et kuidas siis see 100% originaal on. Osadel E34-jadel oli esimeste uste peal Alpina kiri, osadel oli esitiiva otsas see kiri, osadel lõppes esitiiva ots nii nagu mina panin, üle lombi omadel oli ühel üldse paksude joontega variant pandud (mis käib E28-sal http://bringatrailer.com/wp-content/upl ... ront_1.jpgMuhv kirjutas:Vägev! Hääl on V mootoriga B10-tel tõepoolest hingekosutav.
Mis teema sul nende kleepsudega on? E28 omad??? Pisut kummaliselt paigaldatud kah justkui?
Siis oli veel variandid, et kõige ülemine joonetriip on veetud vahetult enne ukselingi aukkude algust, kuigi enamustel oli ikka ukselingi august läbi kumerusega kaasa veetud joon jne. Võimalik, et muutus aastatega või oli individuaalselt autole, et kuidas telliti ja kes paigaldas . Ja viimastel E28-tel osadel on ka jah samad klepsud peal. Aga mul on üks jooks kleepse veel, nii, et kui kusagil kokkutulekul peaksin hr. Andreas Bovensiepen nägema , siis küsin täpselt üle ja kisun vanad maha ja panen teadjamehe näpunäidete põhjal uued asemele
850Ci
Asi on tegelikult palju lihtsam. Netist nähtavaid kleepse ei tasu uskuda - pannakse neid nii nagu endale rohkem meeldib või naabrimees arvab.
Väike spikker tehase poolt on ka tegelikult olemas:
Üldiselt on paar universaalset reeglit nagu peegel; c-piilar ... Aga saab ka eelpool toodud mõõtude järgi paika.
Raineri masinatest on kõige õnnestunumalt need kleepsud välja kukkunud sellel:
http://home.arcor.de/alpinamaeuse/Einze ... llery.html
Norin veel - allkiri ütleb, et su masinat 45tk tehtud. Kust selline arv?
http://www.alpina-archive.com/?cat=16
Väike spikker tehase poolt on ka tegelikult olemas:
Üldiselt on paar universaalset reeglit nagu peegel; c-piilar ... Aga saab ka eelpool toodud mõõtude järgi paika.
Raineri masinatest on kõige õnnestunumalt need kleepsud välja kukkunud sellel:
http://home.arcor.de/alpinamaeuse/Einze ... llery.html
Norin veel - allkiri ütleb, et su masinat 45tk tehtud. Kust selline arv?
http://www.alpina-archive.com/?cat=16
kui sealt edasi uurida siis 49'st on 4 touringud...kokku siis 45 sedaaniMuhv kirjutas: Norin veel - allkiri ütleb, et su masinat 45tk tehtud. Kust selline arv?
http://www.alpina-archive.com/?cat=16
http://www.alpina-archive.com/?cat=403& ... ina-b10-40
või vaatasin mina nüüd mööda?
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
Muhv kirjutas:Asi on tegelikult palju lihtsam. Netist nähtavaid kleepse ei tasu uskuda - pannakse neid nii nagu endale rohkem meeldib või naabrimees arvab.
Väike spikker tehase poolt on ka tegelikult olemas:
Üldiselt on paar universaalset reeglit nagu peegel; c-piilar ... Aga saab ka eelpool toodud mõõtude järgi paika.
Raineri masinatest on kõige õnnestunumalt need kleepsud välja kukkunud sellel:
http://home.arcor.de/alpinamaeuse/Einze ... llery.html
Norin veel - allkiri ütleb, et su masinat 45tk tehtud. Kust selline arv?
http://www.alpina-archive.com/?cat=16
No mul ongi klepsud praegu nii nagu endale rohkem meeldib, naabrimehelt arvamust ei küsinud. Ines laulis kunagi...kõik mis sa teeeeeeeeeeed, teed vaid endaleeeeee, su ees on miljon teeeeeeeeed, vaid ainult ise endale... Ma ei püüa mingit poolehoidu kelleltki võitta, et kuidas mind keegi kokkutulekul võib vaadata või, mis mulje ma kellelegi jätan kui teen nii või naa. Lähtun enese hea olu järgi. Teiste meele järgi elada ei viitsi LEd tulesid panema ei hakka, toonklaasi ka mitte, subwooferit ja turbot ei taha ka lisada. Ühesõnaga ikkagi proovin hoida auto nii palju originaali lähedasena kui võimalik või siis jätta 5 minutiline võimalus vajadusel vahetada mitte originaal vidin originaali vastu.
Ja siin juba vastati jah, et see 45 tk all olen mõelnud puhtalt sellist masinat nagu mul on, ehk siis 45 sedaani ja 4 touringut. Võib-olla on see vale - aga olen julgenud oma nime all kirjutades võtta sellise vastutuse. Praeguseks on kindlasti mõni ka puruks sõidetud ja mõni juppideks projektika jaoks laiali võetud. Täpselt nagu ühe vanema alpinaga kunagi juhtus Narva kandis (e28 Alpina) Lammarisse sattus siuke auto sisse ja kohe osaksid kuidagi lätlased kohale tulla ja kone koos kastiga ära viia. Karu sai sealt veel E28 Alpina kellad, mis oli suure sehkeldamise pärast lõuna-naabritel maha ununenud
Kunagi kui totaalselt auto ette võtan (värvimine jne), küll siis neid kleepekate jooni ja vahesid mõõta jõuab. Tähtsam on see mis tal kapoti all on
850Ci
Aga jah. Täna sai siis suurt isandat ( United Motors ) külastatud ja kallis, kuid vaja minev karteripõhja tihend ära ostetud, kaas alla krutitud õli sisse ja käima pandud Kuradi hea häälega käib ikka küll jah
Sõitta ei saanud veel, sest pidurisüsteemist oli üks väike plastik tihend/üleminek puudu, mida kataloog eraldi ei näidanud vaid tuli ainult koos pidurivedelikuanumaga - sain selle vidina aga EBK foorumi kaudu ühelt tegelaselt 4 paki õlle vastu . Homme sõidan jaani pidama kuhugi ära - nii, et paar kolm päeva autot teha ei saa Küll aga proovin koheselt uuesti järje peale saada ja pidurisüsteemi lõpuni ära vormistada ja muud jutud ka veel lõpuni ajada
Paar uut pildikest :
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album665/abi
Sõitta ei saanud veel, sest pidurisüsteemist oli üks väike plastik tihend/üleminek puudu, mida kataloog eraldi ei näidanud vaid tuli ainult koos pidurivedelikuanumaga - sain selle vidina aga EBK foorumi kaudu ühelt tegelaselt 4 paki õlle vastu . Homme sõidan jaani pidama kuhugi ära - nii, et paar kolm päeva autot teha ei saa Küll aga proovin koheselt uuesti järje peale saada ja pidurisüsteemi lõpuni ära vormistada ja muud jutud ka veel lõpuni ajada
Paar uut pildikest :
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album665/abi
850Ci
Näed - sain jälle targemaks. Peale tööd väsinud peaga on ikka kole raske tänitadaSmurff kirjutas: 45 sedaani ja 4 touringut.
Kleepsudega ongi see lugu, et pärismaailmas vahetatakse neid kaunis tihti - sisuliselt koos auto vahatamisega. Kuna originaalis on neil küllalt ebasõbralik hind, olen ise otsustanud mõnelt kohalikult kleebisefirmalt samast materjalist "koopiad" tellida. Neil oleks veel see eelis, et erinevalt universaalsetest originaalkleepsudest, mis tuleb mitmest väiksest jupist külgedele kleepida, saab koopia teha täpselt enda auto kohase. Seetõttu on see eelpool toodud mõõtude tabel tänuväärne abimaterjal.
Eesti kleebisfirmad ei suvatsenud mulle keegi neid teha. Helistasin umbes aasta tagasi kõik eestis olevad firmad läbi, kes sellega tegelesid. Kõik ajasid, et oi oi ...see on ikka suur töö Üks firma tuli juba peaaegu vastu, aga tema ajas hinna kõrgeks, kuna on vaja selle väljalõikamiseks kõik algul sisse joonistada/markeerida ja see läks kalliks. Ühe komplekti või isegi kolme komplekti peale jäi hind ikkagi kirves. Mida rohkem võtad, seda odavamaks läheks. Aga ei mäleta enam kus ja kes see oli. Lihtsam oli ebayst tellida 100.- euri komplekt ja olemas
Ja vahatamise koha pealt olen suhteliselt paranoiline nende kleepekate uuesti kleepimise osas. Pärast peab ju jube puhtaks tegema alumise pinna rasvast ja vahast, et kleepekad uuesti külge jääks See on see sama jama, et miks eriti automaalrid ei taha ukse aukke tihti peale üle värvida. Erinevate aegade jooksul on lastud sinna neid salongi vahasid ja silikoone ja nende puhastamine on ikka paras peavalu, et värv 100% ideaalne jääks.
Ja vahatamise koha pealt olen suhteliselt paranoiline nende kleepekate uuesti kleepimise osas. Pärast peab ju jube puhtaks tegema alumise pinna rasvast ja vahast, et kleepekad uuesti külge jääks See on see sama jama, et miks eriti automaalrid ei taha ukse aukke tihti peale üle värvida. Erinevate aegade jooksul on lastud sinna neid salongi vahasid ja silikoone ja nende puhastamine on ikka paras peavalu, et värv 100% ideaalne jääks.
850Ci
Risustan natuke teemat aga kui juba kleebised jutuks tulid siis vaja oleks enda kuuesele ka kunagi tehase triipe tagasi. Kas kellelgi on netis silma jäänud faili või infot mille järgi saaks samasugused lõigata? Originaalid maksid vist ca 1,5k. Ma saaks lasta välja lõigata nad sümboolse raha eest, kui oleks vajalik info lõikefaili tegemiseks. Kui oleks huvilisi veel siis võiks mitu komplekti teha.
Teemasse ka: Auto on kadedakstegevalt uhke Sul
Teemasse ka: Auto on kadedakstegevalt uhke Sul
635csi
Nii nii. Täna sai jälle natuke nirvanale lähemale Piduriõli ostetud, pidurid õhutatud, paar plastik katet ka põhja alla monteeritud ja ka hoovis töötavate piduritega auto võimekust testitud Ehk siis sain proovida esimest korda tõsisemalt auto kiirendust. Eelpool olen öelnud küll, et olen selle autoga sõitta saanud, aga seda piduriteta ja tookord ei julgenud tühikäigul kulgemisest edasi uurima hakata - tahtsin vaid teada kas kast ja asjad toimetavad. Aga tänase õhtupooliku kohta ütleks, et ehitusisu suurenes veelgi
850Ci
Asjad arenevad vaikselt. Eile sain siis juriidiliselt kah Alpina omanikuks. See tähendab, et viitsin lõpuks ARK-is üle aasta vanuse ostu/müügi lepinguga ära käia ja nüüd siis ametlikult auto omanik
Kuna uus kindlustusvandenõu kirjutas automaatselt rahvastikuregistris oleval nn kodu aadressidele autod ümber, siis pean esialgu hakkama 0.98 koefitsendiga 232 kw Tallinna asukohaga liikluskindlustust tegema. Enne ikka oma masinaid Viljandimaale arvele pannud, aga njah nüüd veitsa jamamist sellega, et uuesti öko süsteemi taastada saaks. Aga jõudsin juba uurida, et polegi väga kirves. Kuuks ajaks maksis 970.- eeku. Sõbral on Nissan Skyline ja tal väike omal süül avarii ka tehtud ja kõigest 180 kw ja ka Tallinnas arvel, ja maksab 1700.- kindlustust kuus Seega mul aastas paar kuud kannatab isegi ligi 1000 eeku kuu teha. Ega suuremalt jaolt auto seisab nii kui nii.
Kuna uus kindlustusvandenõu kirjutas automaatselt rahvastikuregistris oleval nn kodu aadressidele autod ümber, siis pean esialgu hakkama 0.98 koefitsendiga 232 kw Tallinna asukohaga liikluskindlustust tegema. Enne ikka oma masinaid Viljandimaale arvele pannud, aga njah nüüd veitsa jamamist sellega, et uuesti öko süsteemi taastada saaks. Aga jõudsin juba uurida, et polegi väga kirves. Kuuks ajaks maksis 970.- eeku. Sõbral on Nissan Skyline ja tal väike omal süül avarii ka tehtud ja kõigest 180 kw ja ka Tallinnas arvel, ja maksab 1700.- kindlustust kuus Seega mul aastas paar kuud kannatab isegi ligi 1000 eeku kuu teha. Ega suuremalt jaolt auto seisab nii kui nii.
Viimati muutis Smurff, 02 Juul 2010 22:40, muudetud 1 kord kokku.
850Ci
No värv oli kahtlaselt maha hakanud kooruma. Kas nüüd päike palju peale paistnud või rohkelt konditsioneeri kasutatud...see viimane pidi kah nii tegema, et lööb niiske ja rõske õhu salongi sisse ja soodustabki seda. Olen kohanud paljusid just e34 e32 ja e36- si selliste vigadega, et spiti kellad kobrutavad. Vanematel ja uutematel pole nagu täheldanud.Muhv kirjutas:Mis teema nende kelladega oli - miks neid värvida oli vaja?Smurff kirjutas: Täna sain lõpuks ligilähedase tooniga kellade taustad kätte. Dude segas värvi ja proovis ja segas ja jälle proovis jne. Esimesed variandid tulid ikka kahtlaselt teise tooniga.
Enne olid sellised...no bensu oma oli kõige hullem...kiirusel ja veel polnud tegelikult väga vigagi...tahhomeeter hakkas ka minema juba
http://www.bmwclassic.ee/galerii/JUPID/aak
850Ci