minulgi olid hetkeks .. khmm.. kurgussysi kirjutas:Ja ma ei tea, mida Ingmar ja Trevi 745 roolivale neiule (Kairi?) sisse söötsid, aga sellise innukusega gaasipedaali tallavat daami ei kohta just igal sammul.
BMW 745iA Executive 02/1984 Ingmar
Nonii,
praeguseks olen seitsmekaga maha sõitnud koos toomisega u 4000 km, ennast ilmutama on hakanud mõned vead, mis ilmselt on tingitud sellest, et auto on mõnda aega seisnud. Pärast jaanipäeva kodu poole liikudes lõi käigukasti avariirežiimi, st alles oli ainult kolmas käik. Kui auto seisma jätsin ja uuesti käivitasin, oli kõik korras. Nädalavahetusel kadus ära laadimine, arvatavasti viga generaatoris. Trall lõppes sellega, et sõitsin aku pealt Pärnust Tallinnasse, siinkohal tänaks auto müüjat, kes sinna mingise 100Ah tankiaku paigaldanud oli Linna jõudes hakkas auto korralikult turtsuma ja aku kooles lõplikult Järve Säästumarketi juures, kus parklasse pööramise ajal auto välja suri. Siinkohad suured tänud Herr Trevile, kes auto ära transportimiseks akut laenas. Sain Trevilt ka teise geneka, vahetada pole neid veel jõudnud, aga arvatavasti peaks mure generaatorivahetusega lahenema. Hiljem Treviga arutades tekkis mõte, et ehk oli käigukasti avariirežiimi minek samuti seotud genekaprobleemidega ja mingi pinge kõikumine vms ajas kasti aju hämmingusse, sest enne ja ka pärast seda jama on käimar töötanud kenasti.
Samuti märkasin mingi hetk tugevat bensiinilõhna auto juures, selgus et kapotialused kütusevoolikud on vanadusest pragunenud ja ilmselt mõni neist ka läbi ajab.
Tööd tahaks ka summuti, mis kusagilt tagumise poti juurest pläriseb.
Hoolimata väikestest tõrgetest on mulje autost väga hea. Freude am Fahren värk noh
Uusi pilte pole ajapuuduse tõttu endiselt suutnud teha, aga tulemata need ei jää. Samuti on kokkutulekule regatud, niiet kel huvi, saavad autot seal ka näha.
praeguseks olen seitsmekaga maha sõitnud koos toomisega u 4000 km, ennast ilmutama on hakanud mõned vead, mis ilmselt on tingitud sellest, et auto on mõnda aega seisnud. Pärast jaanipäeva kodu poole liikudes lõi käigukasti avariirežiimi, st alles oli ainult kolmas käik. Kui auto seisma jätsin ja uuesti käivitasin, oli kõik korras. Nädalavahetusel kadus ära laadimine, arvatavasti viga generaatoris. Trall lõppes sellega, et sõitsin aku pealt Pärnust Tallinnasse, siinkohal tänaks auto müüjat, kes sinna mingise 100Ah tankiaku paigaldanud oli Linna jõudes hakkas auto korralikult turtsuma ja aku kooles lõplikult Järve Säästumarketi juures, kus parklasse pööramise ajal auto välja suri. Siinkohad suured tänud Herr Trevile, kes auto ära transportimiseks akut laenas. Sain Trevilt ka teise geneka, vahetada pole neid veel jõudnud, aga arvatavasti peaks mure generaatorivahetusega lahenema. Hiljem Treviga arutades tekkis mõte, et ehk oli käigukasti avariirežiimi minek samuti seotud genekaprobleemidega ja mingi pinge kõikumine vms ajas kasti aju hämmingusse, sest enne ja ka pärast seda jama on käimar töötanud kenasti.
Samuti märkasin mingi hetk tugevat bensiinilõhna auto juures, selgus et kapotialused kütusevoolikud on vanadusest pragunenud ja ilmselt mõni neist ka läbi ajab.
Tööd tahaks ka summuti, mis kusagilt tagumise poti juurest pläriseb.
Hoolimata väikestest tõrgetest on mulje autost väga hea. Freude am Fahren värk noh
Uusi pilte pole ajapuuduse tõttu endiselt suutnud teha, aga tulemata need ei jää. Samuti on kokkutulekule regatud, niiet kel huvi, saavad autot seal ka näha.
BMW 745iA Executive -84
Seda mõtet võin kinnitada omast kogemusest, et pinge langemine ajab kasti aju segadusse (tõsi küll minu kogemus on e34 all oleva 5-käigulise automaatkastiga).ingmarp kirjutas:Nonii,
Hiljem Treviga arutades tekkis mõte, et ehk oli käigukasti avariirežiimi minek samuti seotud genekaprobleemidega ja mingi pinge kõikumine vms ajas kasti aju hämmingusse, sest enne ja ka pärast seda jama on käimar töötanud kenasti.
-= mask =-
Jep, eks nad hakkavad ühe- ja mitmekaupa välja lööma. Sakslasel oli ta mõnda aega seisnud ja paraku on autodel komme ennast katki seista. Minu jaoks on põhiline see, et ma Eestisse ära sõitsin ja kusagil Poolas tee peale ei jäänudIff kirjutas:Täitsa normaalsed vead vana auto kohta ju.
BMW 745iA Executive -84
Heh, laadimise puudumise põhjuseks ei olnud mitte vigane generaator, vaid lõpuni välja veninud geneka rihm. Vahetasin ära nii geneka rihma kui ka roolivõimu- ja kliima kompressori rihmad. Samuti sai vahetatud vanadusest pragunenud ja lekkiv külmkäivituspihustisse minev kütusevoolik. Ka õhufilter on nüüd uus. Vahetada tuleks veel mõned kapotialused voolikud, mis samuti pragunenud, tellima peaks ka uue paisupaagi ja kaitsmekarbi kaane.
Üks suurem ja mitte eriti pakiline plaan on lasta istmed ja muud salongi nahkosad taastada, aga seda mitte enne, kui olulisemad asjad auto juures on üle käidud.
Üks suurem ja mitte eriti pakiline plaan on lasta istmed ja muud salongi nahkosad taastada, aga seda mitte enne, kui olulisemad asjad auto juures on üle käidud.
BMW 745iA Executive -84
Oli suurepärane võimalus osa võtta ühest toredast üritusest, milleks oli Autolehe võrdlustest. Teisteks osalenud autodeks olid MB S500 aastast '88 ja Daimler Sovereign 4,2 aastast '80. Artikkel peaks ilmuma ülejärgmise nädala Autolehes, täpsemalt saab lugeda sealt.
Mõned klõpsud ka galeriis: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album591
Mõned klõpsud ka galeriis: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album591
BMW 745iA Executive -84
Räägi sellest ettevõtmisest lähemalt. Kuidas toimus, kas andsite testijatele autod kätte või olite ise roolis jne.
Kiirpilgul artiklit üle vaadates jäi silma, et põiketestis (ja milleski veel) olid saanud parimad ajad aga ikkagi nuriseti viletsate sõiduomaduste ja väsinud amortide üle.
Kiirpilgul artiklit üle vaadates jäi silma, et põiketestis (ja milleski veel) olid saanud parimad ajad aga ikkagi nuriseti viletsate sõiduomaduste ja väsinud amortide üle.
Viimati muutis Ruut, 12 Sept 2008 14:58, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
+1, samuti olid varustus ja müratesti tulemused väga head. Mina oleks Hr Pipra asemel jätnud paremusjärjestuse vist selgitamata / testitulemused avaldamata... kuidagi imelik artikkel oli.Ruut kirjutas:Räägi sellest ettevõtmisest lähemalt. Kuidas toimus, kas andsite testijatele autod kätte või olite ise roolis jne.
Kiirpilgul artiklit üle vaadates jäi silma, et põrketestis (ja milleski veel) olid saanud parimad ajad aga ikkagi nuriseti viletsate sõiduomaduste ja väsinud amortide üle.
Isiklike eelistustega pole muidugi mõtet vaielda Me ju kõik teame, milline auto tegelikult parim on
Test nägi välja nii, et kogunesime Piibele ja siis sõideti ükshaaval autodega testid läbi. Roolis oli kõikidel katsetel üks inimene, Kristjan Sooper, kes minu teada sõidab kõik AL platsitestid. Niiet selle koha pealt oli asi võrdne.
Amortidega on nagu on. St esimesed amordid on väsinud. See testivärk tuli nii ruttu peale, et ei jõudnud vahetada. Uurisin paarist kohast originaalamortide kohta, igalt poolt tuli vastuseks, et tuleb Saksamaalt tellida ja aega läheb kolm nädalat. Sooperi kommentaar pärast mu autoga sõitmist oli, et slaalomit oli vähe raske sõita, sest üks amort on rohkem läbi kui teine ja auto ei keeranud mõlemale poole võrdselt.
Kiirendusaeg nullist sajani oli ka tehaseandmetest 1,3 sekundit lahjem. Selle põhjust täpselt ei tea, aga mootor päris õigesti hetkel ei käi ka. Tühikäigul hüppab ja suht kõva põlemata kütuse hais on ka taga. Midagi on ilmselt juba Saksamaal sellega susserdatud, sest Treviga turtsumise võimalikke põhjuseid uurides avastasime, et õhulugeja CO-kruvi on täiesti põhja keeratud, mis tundub veidi kahtlane. Aganoh, talv on ees, saab hakata asja uurima vaikselt. Nagu hobiautode puhul ikka lubatakse, kevadeks saab korda
Amortidega on nagu on. St esimesed amordid on väsinud. See testivärk tuli nii ruttu peale, et ei jõudnud vahetada. Uurisin paarist kohast originaalamortide kohta, igalt poolt tuli vastuseks, et tuleb Saksamaalt tellida ja aega läheb kolm nädalat. Sooperi kommentaar pärast mu autoga sõitmist oli, et slaalomit oli vähe raske sõita, sest üks amort on rohkem läbi kui teine ja auto ei keeranud mõlemale poole võrdselt.
Kiirendusaeg nullist sajani oli ka tehaseandmetest 1,3 sekundit lahjem. Selle põhjust täpselt ei tea, aga mootor päris õigesti hetkel ei käi ka. Tühikäigul hüppab ja suht kõva põlemata kütuse hais on ka taga. Midagi on ilmselt juba Saksamaal sellega susserdatud, sest Treviga turtsumise võimalikke põhjuseid uurides avastasime, et õhulugeja CO-kruvi on täiesti põhja keeratud, mis tundub veidi kahtlane. Aganoh, talv on ees, saab hakata asja uurima vaikselt. Nagu hobiautode puhul ikka lubatakse, kevadeks saab korda
BMW 745iA Executive -84
autoleht
lugesin ise ka siis artiklist...tglt vaatasin ajakirja ja siis m6tsin et sellest 4,5st turbomootorist olen juba kuskil kuulnud...siit see pärit ongi:) yllatas et daimleril on kolme vauhtione at kast :O ja need ulme lisad nii mersul kui antud isendiil siin teemas:)
Üks puudus on parandatud, omandasin kasutaja E28-lt püsikiirusehoidja komplekti, mis ootab hetkel paigaldamist. Internetiavarustest leidsin miskise BMW training manuali püsikiirusehoidja kohta, milles olemas ka elektriskeem, niiet vähemalt teoorias peaks installimine lihtne olema. Teist puudust pole plaanis kõrvaldama hakatasysi kirjutas: Kuigi seal oli ka müstikat - executive pakett aga pole püsikiirushoidjat, katuseluuki
Nüüdseks on tellitud ka esiamordid, UM-ist ootan mõnda aega juba ukseklaasidele tihendeid ja mõningast pudi-padi veel.
Mingi hädine pilt püsikast ka
BMW 745iA Executive -84
Testijad sattusid oma tööst sellisesse hoogu, et möödunud nädalavahetusel toimus tallinna tänavatel jätkutestimine Ürituse võlu oli selles, et sai ära proovida ka teised autod - mina näiteks sõitsin esimest korda elus jaguarisingmarp kirjutas:Oli suurepärane võimalus osa võtta ühest toredast üritusest, milleks oli Autolehe võrdlustest...
Igatahes, pilte näeb siit: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album222
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Hooaeg on nüüd ametlikult läbi, auto on talvekorteris. Nelja kuuga suutsin maha uhada 8575 km ja tankida 1167 liitrit bensiini. Keskmine kulu Exceli järgi 13,61 l/100 km, OBC järgi 14,6. Pole väga vigagi, arvestades vurri pidevat sihipärast kasutamist Augustis-septembris sõitsin autoga igapäevaselt, hoolimata vanusest on tegu täiesti pädeva igapäevaautoga.
Talveks nokitsemist jätkub, nendest tegemistest üritan aeg-ajalt ka kirjutada.
Pilti kah
Talveks nokitsemist jätkub, nendest tegemistest üritan aeg-ajalt ka kirjutada.
Pilti kah
BMW 745iA Executive -84