BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Nonäed , ei osanud lootagi, et kellelgi sellist kraami vedelemas kasutult... saad edukalt maha müüa tulevikus, kuna nende saadavus on juba päris keeruline.
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Seda saab täiesti tellida veel.
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Vähemalt minul tellides istus pikalt järeltellimuses, nii puksiga kui ilma variant. Ja selles mõttes ei olnud lihtsasti saadaval kui kiire ka...
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Tasahilju lisandub mootoriruumi aina rohkem Dinani-spetsiifilist kraami. Vahejahutid said paika sätitud, mis tähendas, et ABS plokk vajas ringitõstmist ja uusi kinnitusi, vanade ja muude kronsade eemaldamist ja ka tulede tagant veidi pleki lõikumist jne. Pilte lisatud dropbox-i.
Olen saanud vahepeal ka targemaks detonatsiooni kontrolleri osas. Dinan on seal kasutanud J&S Electronics knock computer-t, mis ilusti epoga nende endi korpusse valatud. http://www.jandssafeguard.com/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Siin vanem artikkel 1991 aastast ka: http://www.jandssafeguard.com/tech.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Õnneks ja positiivse üllatusena on J&S ettevõte tänaseni toimiv ning nad lubasid saata selle vana analoogsüsteemi kohta lisainfot mulle. Kui see ei peaks ka mingil põhjusel töötama, on uus digiversioon ka saadaval ja see peaks olema bolt-on.
Olen saanud vahepeal ka targemaks detonatsiooni kontrolleri osas. Dinan on seal kasutanud J&S Electronics knock computer-t, mis ilusti epoga nende endi korpusse valatud. http://www.jandssafeguard.com/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Siin vanem artikkel 1991 aastast ka: http://www.jandssafeguard.com/tech.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Õnneks ja positiivse üllatusena on J&S ettevõte tänaseni toimiv ning nad lubasid saata selle vana analoogsüsteemi kohta lisainfot mulle. Kui see ei peaks ka mingil põhjusel töötama, on uus digiversioon ka saadaval ja see peaks olema bolt-on.
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Läks käima, tööd veel kuhjaga. https://www.dropbox.com/s/u3jhbcs6n5kmy8s/32.MOV?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
S14 podiseb ilusti ikka. Sai teiseltpoolt aeda kuulatud
Viimati muutis Riki, 30 Mai 2017 16:04, muudetud 1 kord kokku.
628csi
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Uuh, head hääled.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Summutist oli all vaid keskosa muidugi ka
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Väike infobitt vahelduseks. Ootan siiani erinevat väiksemat pudi BMWst, a'la summuti kinnitused tagasilla külge, klaasipesupaagi kork, veovõllide tugevdusseibid jne. Mootori klapikambrikaane tagaosast oli väike õlileke, see sai arstitud. Ühtlasi mõõdetud üle ka klapivahed - tuleb veidi seibe tellida seadistamaks. Kaane alt oli kõik ilus ja puhas ja viisakas - äkki ongi vaid ~50t km sõitnud, mine tea. Wastegate sai avatud ning üle tihendatud, WB lambda ja boost controller paigas + hunnik pudipadi korrastatud kapoti all. Summuti tagapütt sai ka alla ja hääled igati mõistlikuks, 1Mga võrreldes täiesti vaikne auto .
Muudest asjadest - sai remonditud/värvitud tagaistet - Kalifornia päike teinud oma töö. Hella black esituled said ette sobitatud, vaja veel neid puhastada ja ristid korda seada - kasutatud asjade võlu. MHW mustad tagatuled ka külge seatud uute tihenditega. Järgmise nädala lõpuks võiks olla ARK-i asja ja siis saab testsõite teha, mehaanik puhkab vahepeal ja siis jätkab.
Muudest asjadest - sai remonditud/värvitud tagaistet - Kalifornia päike teinud oma töö. Hella black esituled said ette sobitatud, vaja veel neid puhastada ja ristid korda seada - kasutatud asjade võlu. MHW mustad tagatuled ka külge seatud uute tihenditega. Järgmise nädala lõpuks võiks olla ARK-i asja ja siis saab testsõite teha, mehaanik puhkab vahepeal ja siis jätkab.
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Saabus pakike Ameerikast - Dinan oli nii lahke, et nõustus mulle saatma "DINAN" luugiembleemi. Eriti hea meel on, et ka ajastutruu vana tüübi embleemi just. Nõustus tähendab siinkohal siis seda, et pidas autot piisavalt autentseks ja nende punktisüsteemis vääriliseks DINAN kirja kandma. Seda embleemi niisama osta ei saa, vaid selle saamiseks tuleb koguda Dinanist punkte paigaldades erinevaid nende pakutavaid tooteid, kokku minimaalselt 10 punkti eest. https://www.dinancars.com/the-dinan-badge/" onclick="window.open(this.href);return false;
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Jaanid peetud, mehaanik puhkuselt tagasi ja töö jätkub. Põhimõtteliselt nüüd lõpusirgel, esistangele splitter külge monteerida, teine iste sisse tõsta ja veel nipet näpet ning siis ARK-i. Natuke uuemat pildimaterjali esimese postituse lingil ka.
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Täna sai autot siis tuulutatud ja käidud ARK-s registreerimiseelset ülevaatust tegemas. Päris ilma märkusteta esimese hooga ei pääsenud, kuid saime mõistlikult kokkuleppele. Nii kui jõuan, siis järgmiseks numbrid, kindlustus, ÜV ja siis testsõidud ja dünosse seadistust kontrollima. 99% valmis, paar pisiasja on veel timmida ka. Mõni uuem klõps ka esimese postituse lingil.
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Ülihea näeb välja
Väga tahaks seda autot millalgi ka oma silmaga näha.
Väga tahaks seda autot millalgi ka oma silmaga näha.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Väga väga äge projekt, maasikas oleks hea ja asjakohane hüüdnimi.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Küsiks huvi pärast, mille kallal siis noriti? Mulle tundub, et nad on seal asutuses (vähemalt Tartu osakonnas) kohati päris kiuslikuks muutunud.xjan kirjutas:Päris ilma märkusteta esimese hooga ei pääsenud, kuid saime mõistlikult kokkuleppele.
E10 2002
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Ilus M3 , sellega oleks mõnus audrus kiiremaid tegemas käija , kui õnnestub lähi nädalal pill legaliseerida siis ehk jõuaksid ka youngtimerite üritusele laitserallyparki , vaataks ka lähemalt .
Igatahes EDU!
Igatahes EDU!
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Noriti nagu oodata oli mõnevõrra, et autol asuval kleepsul toodud rehvimõõdud ei kattunud auto all olevate rehvidega. Õnneks oli sobiv komplekt olemas ja sai lahendatud.
Numbrid käes, ÜV veel jäänud. Auto tunneb tänavapildis tulevikus ära vähendatud mõõdus numbrimärgi 02RBO järgi, head nuputamist
Numbrid käes, ÜV veel jäänud. Auto tunneb tänavapildis tulevikus ära vähendatud mõõdus numbrimärgi 02RBO järgi, head nuputamist
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Esimesed test-tiirud tehtud, paar viga tuvastatud ja mõned veel leida. Sõidab, kuid mitte nii nagu võiks ning ma ei usu, et olen pelgalt suure väändega autodest rikutud . Laupäeval Laitses auto näha kui teepeal ära ei lagune ja siis tuleb dünosse minna seadistust kontrollima-timmima.
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Ei saanud aru, mis käigukasti murest jutt?
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...
Re: BMW E30 M3, Dinan S14 turbo
Hõikan siinsamas teemas - kas kellelgi on täpseid BMW tootekoode esilogari tükkide osas M3-l? Realoem piltidelt ei suuda tuvastada puuduolevaid juppe...
(E30 M3 koos evo 3 esistange lisa ja splitteriga). Lanseroni külge peaks veel üks tükk käima, mis seoks stangealuse lisa ja rattakoopa osa jne kõik omavahel kokku ilusti.
Siin pildil see parempoolne tükk:
(E30 M3 koos evo 3 esistange lisa ja splitteriga). Lanseroni külge peaks veel üks tükk käima, mis seoks stangealuse lisa ja rattakoopa osa jne kõik omavahel kokku ilusti.
Siin pildil see parempoolne tükk:
E9 3.5 Inka, E30 M3 Dinan turbo, E30 M3 Cabrio, E34 ALPINA B10 BiTurbo, E46 M3, E60 M5 (6-spd), 1M Coupe, Alpina B5 Bi-Turbo...