Arvo 635CSi '79

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Arvo
Postitusi: 1406
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: Arvo 635CSi '79

Postitus Postitas Arvo »

See on mingi netist laenatud pilt, illustreerimiseks rohkem, ei viitsinud telefonist praegu pilte arvutisse laadida. See amort on E24/1 spetsiifiline, E12 amorti annaks ka kasutada (kui auto kunagi ostsin olid E12 amordid all) aga seal on amordivarre ja vedru pikkused jälle teised ja tulemust ei osta ette ennustada. Kui laoseisu vaadata, siis tundub, et sain viimase komplekti Bilsteine endale, aga praegu ei saa öelda et ma hullult õnnelik selle tehingu üle oleks :P

Aga jah, kõige ülemises asendis jääb verdu omale kohale ja ei logise, hästi kergesse pingesse. Teises astmes, juba on vedrul lõtk sees ja vähemalt kaasas olnud juhend keelab sellist paigaldust. Originaal vedruga annaks ilmselt reguleerimisrõnga ka alumisse asendisse panna aga point nagu puudub minu arust, vedru ju pikem ja madalamaks autot ikka ei saa. Või noh võibolla minimaalselt, stock vedru on ilmselt veidi pehmem ja äkki vajub veidi rohkem läbi. Kui aega saan, võiks originaal ratta ja praegu all olevate 16" ratta läbimõõtu võrrelda. See auto tuli tehasest 14" rattaga ja rehv oli kindlasti hästi kõrge profiiliga, võibolla on sinna koer maetud.
Viimati muutis Arvo, 30 Mai 2020 22:26, muudetud 1 kord kokku.
E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Arvo 635CSi '79

Postitus Postitas Ruut »

Tehasest 205/70 R14
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Arvo
Postitusi: 1406
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: Arvo 635CSi '79

Postitus Postitas Arvo »

Nojah, siis on diameeter originaalis ainult umbes 10mm suurem kui mul praegu. jätan praegu tagasilla rahule ja vahetan esimesed amordid ka ära, siis vaatab edasi.
E10 2002
Arvo
Postitusi: 1406
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: Arvo 635CSi '79

Postitus Postitas Arvo »

Igav ei hakka selle autoga. Seekord asi millest 70ndate bemmide juures ei saa üle ega ümber - salongiahju kraan. Vahetasin umbes 2000km tagasi uue vastu, paar päeva tagasi avastasin, et tilk jälle otsas :evil:
Pilt
Tüüpiline lekkekoht on selle rohelise otsiku vahelt, rõngastihend seal sees (olen neid paar komplekti laiali lammutanud) ei pea mingil põhjusel. Kes seda kraani vahetanud on, teab kui "meeldiv" töö see on. Esialgu küll uut ostma ei torma, küllaltki kallis vidin ka, jälgin kas progresseerub.
E10 2002
Vasta